Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen twee weken vertrek ik de vrijdag op vakantie. Ma/di/woe/do dus nog zware trainingen waarbij ik wil maxen op paar dingen en misschien wat negatieven erbij knallen ook.
good luck met herstel man, soms doet korte absolute rust ook wonderen, al is dat vaak wel lastig als je je gewoon energiek voelt.
De keren dat ik last van mijn nek/bovenrug heb, is het 9 uit 10 van slecht slapen gecombineerd met veel voorover gebogen lees/computerwerk (tentamenperiodes dus) Weet je wat bij jou de oorzaak is?
Iritant man van je nek.. Sterkte ermee en vooral niet forceren (maar dat hoef ik jou niet te zeggen denk ik).
Tips altijd welkom, hou je niet in, ben geen goeroe voor zover ik weet.
). Stahmixson zei:

Gewoon een aantal blokkades Paddo, waarschijnlijk thoracaal (hoog in je thorax) en hoog cervicaal (ivm je draai problemen). Ik zou die Osteopaad even bellen als ik jou was. Patienten met dit soort klachten zie ik over het algemeen 2-3x en dan zijn ze ervan af (ik ben manueel therapeut, kraken en zo).
Door de pijn heen trainen is absoluut niet prettig.