Fitness Seller

Paddos Strength training

lekker getraind weer paddos! thanks voor je uitleg ;)
ik ga er vanaf maandag weer tegenaan!

• Topic Starter Topic Starter
zo 22/07/2007

Deadlift
15x1 105kg

En nog een paar Power Jerks, tot 60kg. Eerste keer dat ik ze doe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Proeven: De proeven zijn vooral gericht op uithouding en sterkte van de lichaamspieren.
vooral bakstenen dragen en stapelen staan op het programma.
Die man die het snelst de meeste bouwstenen kan opheffen en stapelen , zal winnen.

Mmm...

ma 23/07/2007

Overhead Press (+1 Power Clean)
5/5/5/5/4x 50kg PR
8x40kg

Front Squat
5/4/4/2/2 90kg

Power Cleans
10/5/5/5 72,5kg PR

Deadlift
3x110kg

Pendlay Rows
5x5 67,5kg

Nog een paar iso holds & stretches.

Commentaar
-Bijna 5x5 Overhead Press. Was al een tijdje dat er precies geen vooruitgang was. Rug voelt ontzettend sterk aan tijdens het pressen. De deadlifts/pendlay's helpen. Quads waren hierna totaal verzuurd.

-Front squat zit ik op. Rest van de week licht, 10% eraf volgende week & opnieuw beginnen.

-Power Cleans voor de leute 10reps met 72,5kg. Steken in mijn onderrug rechts hielden mij tegen om er meer te doen. Begin dit jaar 70x1 met veel moeite & nu 10reps op't gemak.

Ben zeer tevreden met die Press/Power Clean.

di 24/07/2007

Deadlift
5×1 110kg

wo 25/07/2007

A. Front Squat
3×3 80kg

B. Overhead Press (+1 Power Clean)
3×3 50kg

C. Power Clean
3×3 62,5kg

D. Deadlift
7×1 110kg

E. Pendlay Rows
5×5 70kg

Comments
Nog een paar crucifix holds gedaan met 2 schijven van 5kg 3x60sec. En dan nog HIIT, 5x1min bakstenen van 10kg verplaatsen over afstand van 4meter.

Heb mij met kameraad ingeschreven voor die sterkste man wedstrijd in het dorp. Enige info dat ik weet over de proeven is "bakstenen verplaatsen". Dus maar bakstenen verplaatsen. Ga dit de komende 3 weken meer doen, afwisselend tussen bakstenen & plates van 20kg/25kg.

Geen idee van de concurrentie (behalve mijn maat die 18kg meer weegt dan mij). Maar ik vermoed veel bouwvakkers. Ik ga om te winnen in elk geval.

Succes met de bakstenen :D :thumbs:

lekker getraint

Helpen die crusifix holds ook voor spiergroei denk je?

Helpen die crusifix holds ook voor spiergroei denk je?

Geen idee. Is meer uithouding zou'k zeggen. Is in elk geval daarvoor niet bedoeld. Puur als voorbereiding, je weet maar nooit.

Ik haat de oefening in elk geval.

eq_909 & snoob => bedankt!

feli met je pr's!

en succes met je bakstenen wedstrijd ! klinkt leuk.

whehe, good luck op je wedstrijd :D

do 26/07/2007

Deadlift
9x1 110kg

Commentaar
Die deadlifts gaan goed vooruit. Gewicht gaan omhoog, maar ze voelen elke week lichter aan. Misschien eens maxen voor ik op verlof vertrek.

SanderM & starter20=> bedankt. wedstrijd is 11 augustus. 100€ voor de eerste.

100 euro in de pocket voor je vakantie is nooit weg ;)
lekker volume op je deadlift, je kunt idd wel maxxen voor je dalijk vakantie hebt!

Stahmixson => bedankt.

Starter20 & Sander: Ja 100€ + titel sterkste man van 't dorp. Stoort mij dat ik ik geen info krijg van organisators & mij niet kan voorbereiden. Morgen dan maar nog HIIT doen met die bakstenen.

Deadlift ga'k de 2 komende weken nog blijven verhogen met 5kg, zo geraak ik aan 120kg de week voor vertrek. Ben nog niet zeker wat ik ga doen de laatste week:
-Op alles maxen; of
-80 sets van 3-6 reps aan 50% max op een full body oefening (steve justa)

Ik neig naar het tweede. Heb het nog nooit gedaan, maar het idee alleen. Zeker als het goed warm is tegen dan.

Deadlift ga'k de 2 komende weken nog blijven verhogen met 5kg, zo geraak ik aan 120kg de week voor vertrek. Ben nog niet zeker wat ik ga doen de laatste week:
-Op alles maxen; of
-80 sets van 3-6 reps aan 50% max op een full body oefening (steve justa)

Ik neig naar het tweede. Heb het nog nooit gedaan, maar het idee alleen. Zeker als het goed warm is tegen dan.

80 sets met dus dan 50% dat betekent 60kg? en dan 3-6 reps.. 80 sets? in 1 training?
gek geworden? :D

Terug
Naar boven