AndroidHealthClinic

Paddos Strength training

• Topic Starter Topic Starter
18fitie zei:
Iki mis toch nog een aantal dingen in je schema. Ook zit er imo veel tijd tussen je maaltijden ...

Commentaar is welkom, wat mis je? Persoonlijk begin ik mij te ergeren aan het tekort aan volume, volgend schema zal dan ook niet meer bill star 5x5 zijn.

maaltijden is de bedoeling, probeer op mijn gewicht te blijven.
eetschema is redelijk eenvoudig:
van ma tot vr: calorietekort
za & zo: calorieoverschot (za veel & gezond, zo junk)

ik zou om 10u nog iets eten, om 16u een maaltijd. En je kan sommige maaltijde nwat groter maken ook wat groter maken. Je weegt 69 kilo dus vreten zal je :D

18fitie zei:
ik zou om 10u nog iets eten, om 16u een maaltijd. En je kan sommige maaltijde nwat groter maken ook wat groter maken. Je weegt 69 kilo dus vreten zal je :D

Ah je had het over het eten, ik dacht over het trainen.

Nee eetschema is goed. Nogmaals, moet mij leren in toom houden anders verdik ik te rap. Volgende keer dat ik junk schrijf ik het op.

Btw, heb vandaag verlof, maar moet morgen werken, dus ik ga vandaag eens opladen ipv morgen

8u30: 100gr bessen, 100gr platte kaas, 30gr havermout, 200ml melk, soeplepel olijfolie

9u30 trainen
10u00: 1banaan, 50gr havermout, 200ml melk, 100gr platte kaas.

Ga nu mijn middageten beginnen te maken:
300gr filet pur
1kg krielaardappelen
500gr spinazie

zullen zien hoe ver we geraken met die krielaardappelen, halve kg zal wel gaan. De rest is op.

Ik kom van een familie van grote eters.

peace.

je komende maaltijd ziet er goed uit:D

Maandag 30 januari 2006 week 2 intensity.

Oh sq
3x20
3x30
3x40
3x50

3x3 60
derde set probleem om armen locked te houden.

CGBP
5x20
3x30
3x45
3x55
3x65
3x75 3e rep duurde lang, maar easy al bij al.

pendlay row
3x40
3x55
3x65

Je OH blijven echt bruut!:thumbs:

En probeer gewoon ef 1x70 te doen, dan heb je toch je BW? :D

nette training man!
op welke manier krijg je eigenlijk het gewicht omhoog? tillen, voorslaan en uitdrukken en vasthouden daar?

Nette OH-Squat!!

Supertom zei:
nette training man!
op welke manier krijg je eigenlijk het gewicht omhoog? tillen, voorslaan en uitdrukken en vasthouden daar?

Hang clean, 1/2 push press over kop in nek
Behind neck push press
Dan overhead squat.

Geen bumper plates, dus bij einde oh sq, gewicht in nek laten vallen, bradford push press & dan gewicht op grond

Als het gewicht blijft stijgen, wordt de behind neck push press een drop snatch.

paddos zei:
Hang clean, 1/2 push press over kop in nek
Behind neck push press
Dan overhead squat.

Geen bumper plates, dus bij einde oh sq, gewicht in nek laten vallen, bradford push press & dan gewicht op grond

Als het gewicht blijft stijgen, wordt de behind neck push press een drop snatch.

zooo dat zijn me een partij termen :P wat is het voordeel van eerst een halve push press te doen om hem vervolgens vanuit de nek omhoog te brengen?

Supertom zei:
zooo dat zijn me een partij termen :P wat is het voordeel van eerst een halve push press te doen om hem vervolgens vanuit de nek omhoog te brengen?

behind neck ben je sterker.

Metal^militia zei:
OHSq is ook een hele goeie oefening, maar ik blijf erbij dat je beter ook minimaal een keer per week backsquats doet voor algemene krachtopbouw

je hebt gelijk wat krachtopbouw betreft.

wat kan ik je zeggen, verschillende oefeningen voor verschillende prioriteiten.

Terug
Naar boven