Fitness Seller

Paddos Strength training

De volgende keer toch écht naamplaatjes dragen :D Want ik heb jullie beide niet herkend. Al hoorde ik wel iemand in het publiek de naam Locust laten vallen toen hij als Tom's coach optrad... Dus er moeten meer dbb'ers geweest zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
eq_909 => Ja gewoon laten weten dat je gaat. Er was een topic op dbb van wie er kwam, heb jullie er allemaal niet op zien reageren. Enige dat ik gezien heb is tom_vt.

De volgende keer toch écht naamplaatjes dragen :D Want ik heb jullie beide niet herkend. Al hoorde ik wel iemand in het publiek de naam Locust laten vallen toen hij als Tom's coach optrad... Dus er moeten meer dbb'ers geweest zijn ;)

ja da was ik dus :p

ma 30/07/2007

A. FR SQ
5x5 80kg

B. Oh Press
5/5/5/3/3 x 50kg
8x 40kg

C. Power Cleans
5x5 75kg

D. Deadlifts
3x1 115kg

E. Pendlay Row
5x5 75kg

Commentaar
-Front Squats waren lood zwaar. Ofwel is het die 28 deadlift singles van gisteren ofwel is het gewoon omdat ik dagelijks deadlift de laatste weken.
-Oh press minder reps dan vorige week. Met front squat begonnen, da's het verschil.
-Power Cleans laatste sets gemakkelijker dan de eerste alweer.
-Deadlift easy
-Pendlay's zwaar, maar ik ga nog even gewicht blijven toevoegen.
-Nog steeds last in rechterschouderblad btw, zit in lower trap. Krijg het er niet uit. Vooral tijdens deadlift voel ik het & bij het opstaan. Lies, pols, rug is allemaal ok.

di 31/07/2007

Deadlifts
5x1 115kg

Commentaar
Weinig gegeten dinsdag door omstandigheden. Verliep zwaar. Moeite om gewicht pronated te houden.

wo 01/08/2007

Fr SQ
3x3 80kg

Oh Press
3x3 50kg

Military Clean
3x3 65kg

Deadlift
7x1 115kg

Pendlay Row
5x5 77,5kg

Commentaar
-Front Squats loodzwaar. Denk dat het die dagelijkse deadlifts zijn. Ga front squat even op onderhoud zetten. 16 augustus verlof, geen nut om nu alles beginnen te veranderen.
-Eens military cleans gedaan ipv power cleans. Voeten blijven in contact met grond. Voelde het goed in mijn traps.
-Deadlift gemakkelijker dan gisteren. Pendlay rows weer zwaar. Stalling zit aan te komen.

Laatst bewerkt:
Wel laag volume of lijkt dat maar zo?

Fr SQ
3x3 80kg

Oh Press
3x3 50kg

Military Clean
3x3 65kg

Deadlift
7x1 115kg

Pendlay Row
5x5 77,5kg

Commentaar
-Front Squats loodzwaar. Denk dat het die dagelijkse deadlifts zijn. Ga front squat even op onderhoud zetten. 16 augustus verlof, geen nut om nu alles beginnen te veranderen.
-Eens military cleans gedaan ipv power cleans. Voeten blijven in contact met grond. Voelde het goed in mijn traps.
-Deadlift gemakkelijker dan gisteren. Pendlay rows weer zwaar. Stalling zit aan te komen.

Nice, suc6 met de voortgang!:thumbs:

goed getraind mehdi!

do 04/07/2007

Deadlifts
9x1 115kg

Sterkste Man Roosdaal 11augustus:

Gisteren mij moeten gaan presenteren bij organisatoren. Ze wouden mij eerst zien voor mij laten deel te nemen. Ze hebben schrik dat er te veel meedoen die "te breed zijn" waardoor rest geen kans heeft. Heb hem gezegd dat ik een povere 70kg weeg, dus wss de lichtste kandidaat ;-)

Weet wel meer over de oefeningen:

-20kg werpen: soort kettlebell van 20kg zover mogelijk werpen. Gisteren geprobeerd, is moeilijker dan ik dacht. Organisator zei dat het gewicht naast u moest staan (moeilijk om er kracht op te zetten). Zat vandaag te denken om het gewicht tss benen te zwieren (zoals kettlebell swings), op die manier kan ik macht zetten vanuit heupen. Morgen oefenen.

-farmer walks: met 2 jerrycans van 20kg elk. Zal wel te doen zijn, enige moeilijkheid is eventueel de grip als het een brede grip wordt.

-50kg zandzak: clean uitvoeren, mee gaan lopen, op grond leggen, glas cola of bier uitdrinken, clean uitvoeren, terugkomen. Zal easy zijn op dat vuil glas cola/bier na.

-Bol trekken: iets dat ze in landbouw gebruiken, weet niet goed wat. Weegt 70kg, hangt aan een koord. Op grond gaan zitten, bol naar je toe trekken in zo min mogelijk tijd.

-bakstenen op tijd: 10 bakstenen tss handen houden zo lang mogelijk. Blijven drukken of ze vallen uit elkaar. Stomme oefening imo.

-front raises hold: rug tegen muur, 3sec gewicht in front raise positie voor u uithouden. Dit wordt om het meeste gewicht gedaan.

-Kippen vangen: 4 kippen, 4meter op 4. Zoveel mogelijk kippen vangen op chrono.

De 4 eerste oefeningen + kippen zullen wel gaan. Die bakstenen & front raises vrees ik voor. Deze morgend met lege bar front raise gedaan. 5sec ging. 30kg kreeg ik niet ter hoogte van mijn schouders.

Alle tips zijn welkom ;)

Laatst bewerkt:
kippen vangen :roflol: hoe komen ze derbij.

Dit klinkt wel als een erg leuke wedstrijd om naar te kijken :D

Mijn tip: probeer de komende trainingen zoveel mogelijk de oefeningen na te bootsen.

Terug
Naar boven