Fitness Seller

Paddos Strength training

kapotlachen, kippen vangen? :p
De rest valt wel mee :)
Veel succes in ieder geval :D

Ik verwacht nu wel een mooi artikel op stronglifts met de 10 beste tips om je kippenvangtechniek te verbeteren. Inclusief filmpjes!

• Topic Starter Topic Starter
Wimmos => Lol @ kippen van 50kg. Ik hoop het, want kippen kunnen snel zijn :D

Snoob => bedankt voor de support man.

Maestro => je brengt me op ideeën ;) Mss eens zien of er geen artikels zijn op internet over hoe kippen vangen :D

eq_909 => kameraad van mij doet mee. Morgen komt hij bij mij trainen, we gaan een paar dingen proberen ;)

-Mehdi.

toffe wedstrijd , echt weer is hee lwat anders :D maare dat bakstenen lijkt me vrij k*t, 10 bakstenen is toch behoorlijk wat

Ik vind het zielig voor die kippen.

OT:
de beste techniek lijkt me om gewoon die kippen bewusteloos te schoppen, dat is gemakkelijker dan vangen.

Ik kan niet wachten tot het verslag van na de wedstrijd. :roflol:

vr 03/08/2007

Kameraad om 9u afgekomen. Met hem hier in hof geoefend voor wedstrijd de 11ste:
-40kg betonzak cleanen, 25m lopen, 300ml water uidrinken, weer cleanen, teruglopen. Dat water uitdrinken is zwaarder dan we dachten.
-20kg platen vastgehangen met ketting. Dit om ter verst gooien. Kan er geen macht opzetten op die oefening, gaat ver, maar minder ver als maat tot mijn grote ergernis. Nog een stuk eelt kwijt van mijn pink.
-farmer walks met 2 barbells van 20kg, easy.

Voelde mij niet al te goed hierna. Bah. 2u later:

Fr SQ
1x80
1x95
1x105

Overhead Press
2x50
1x60 PR

Power Clean
2x80
1x90

Deadlift
11x1 115

Pendlay Row
2x70
1x80
1x90 (cheated)

Commentaar
Eindelijk de 60kg op de Overhead Press. Volgend doel 65kg. Training op alles licht gehouden. Die front squats voelden weer zwaar aan.

Heb rust nodig. Overal pijn: links pijn in onderrug, knieholte, schouderblad/trap rechts pijn, rechter enkel pijn, handen kapot van al het deadliften, eeltplekken aan 2 pinken weg,... Volgende week ga'k alles rustig houden. Werkt demotiverend op deze manier.

20 kilo farmerswalks? Hoe ver loop je in hemelsnaam daar mee, dan hebben we het echt over flinke afstanden niet?

20 kilo farmerswalks? Hoe ver loop je in hemelsnaam daar mee, dan hebben we het echt over flinke afstanden niet?

12m heen & terug. Was te licht & ik was te lui om gewichten te gaan halen. Op wedstrijd wordt het met 2 jerrycans van 20kg, dus wordt geen probleem.

Ik heb achter mijn homegym wel nog enkele schapen en kippen lopen. We kunnen altijd eens afspreken. Schapen kunnen handig zijn als afwisseling maar we zullen vooral op de kippen focussen.

:roflol:

Weekje rust doet wonderen Mehdi:)

Calibre => ik ga met mijn hond oefenen.

Gillian => de 16de vertrek ik op verlof tot de 2 sept. Heb dan volledige rust.

goedzo, geniet van je rust mehdi!

za 04/08/2007

deadlift
13x1 115kg

Geniet van je rust als het zover is:) Nog spannende plannen na je rust?

Terug
Naar boven