Ik doe ze overhead squat style. Dit is dumbbell lunge style. Dumbbell lunge volgens mij gemakkelijker. Ben gewoon van die overhead squats vroeger, mss switch ik nog nadien.
YouTube - Turkish Get Up
YouTube - Turkish Get Up
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je hebt het toch vol gehouden en daar gaat het om. Kan me best voorstellen dat het zo vroeg niet helemaal lekker gaat. Daarnaast misschien ook een beetje last van stress/zenuwen omdat je naar de kliniek moet?
Volgehouden wel, daar gaat het niet om. 't is de manier waarop.
Geen stress/zenuwen van kliniek lol. Was gewoon niet goed wakker. Laatste 2 dagen is het beter, maar vorige week 8 dagen aan een stuk 16u per dag gewerkt, 2u 's nachts slapen, 7op. Neemt zijn tol.
Maar 16u per dag werken is nogal onmenselijk. Dat i.c.m smolov 
Vroeg squatten is inderdaad vreselijk, ik vind het wel goed dat je nog losse rows kan doen na het squatten want mijn lowerbody heeft er na het squatten echt geen puf meer voor.
Naja had gekund tochMaar 16u per dag werken is nogal onmenselijk. Dat i.c.m smolov
![]()
40 euro?! Ik denk dat de werkelijke kosten véél hoger zijn![]()
10x75 is desalniettemin ook een mooie PR. Week twee Smolov zit er nu bijna op?
Ja morgen 10x3 met 92,5kg en dan op naar week2. Voel mij wel altijd kapot na die squats. Ze gaan hard. Volgende week komt er overal 10kg bij.
Had er 20 moeten doen op die power cleans.
Damn, nog 1 week en dan ben je er van af. Houd je het daarbij of doe je de 2e cycle ook?
Volgende week pak je gewoon 20 reps power cleans!

Nee nog 2 weken. Dit was eerste week. 3 weken in totaal. Volgende week overal 10kg bij, week erop nog eens 5kg bij.
Ik weet het zo nog niet volgende week. Moet dan 7x5 97,5kg doen. Ik heb nog nooit 5x5 90kg gekund
Tweede cyclus ook. Smolov belooft minimum 20kg gains. Laatste max was 112,5kg. Als alles goed gaat zit ik +130kg. Doel begin dit jaar was 140kg tegen januari 2008.
Oh je bent een week later begonnen als Victor? Dacht dat jullie tegelijk begonnen waren, my bad. Tja ik geef je het maar te doen. Ik heb voor de gein gekeken wat ik zou moeten squaten en 1 ding is zeker, week 2 red ik echt nog niet. Het is ook niet voor niks het zwaarste squat programma.