- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh je bent een week later begonnen als Victor? Dacht dat jullie tegelijk begonnen waren, my bad. Tja ik geef je het maar te doen. Ik heb voor de gein gekeken wat ik zou moeten squaten en 1 ding is zeker, week 2 red ik echt nog niet. Het is ook niet voor niks het zwaarste squat programma.
mss eerst wat minder geavanceerde / zware programma's proberen voor je aan smolov begint ...
Als je op voorhand al schrijft dat je het niet aankunt, is het programma niet het probleem maar de attitude.

mss eerst wat minder geavanceerde / zware programma's proberen voor je aan smolov begint ...
Als je op voorhand al schrijft dat je het niet aankunt, is het programma niet het probleem maar de attitude.
Met een 100 kilo squat smolov gaan doen.. Jup, echt een aanrader!.....
Maar zeg nou zelf, waarom zou iemand Smolov doen als hij degelijke gains maakt met een 'standaard' fullbody schema?
Ik beschouw mijzelf aan een beginner. Maar dat is naast de kwestie. Jij schreef "ik kan week twee nooit aan". Ik vind dat een verkeerde attitude. Is niet de eerste keer dat ik je dingen in die aard zie schrijven.
Neem het niet verkeerd op Gillian, dit is constructieve feedback. Met "ik kan niet" geraakt men nergens. Vervang het door "hoe kan ik?".

Misschien dat er ook een (klein) verschil is tussen het doen van front squats en back squats? Daarnaast heb je al aardig wat trainingsjaren er op zitten wat in je voordeel is. Maar goed, misschien verkijk ik me op de percentages.
Het hoog aantal reps met de front squat zal inderdaad k*t zijn, maar met de back squat valt het reuze mee, de ergste dag waar ik tegen op zit is dag 4 want dat is ongelooflijk saai en wordt ook erg heavy bij de laatste 5 sets.
Hoe ga je de switching eigenlijk doen Mehdi? Welke oefeningen?