MuscleMeat

Paddos Strength training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
VR 28/09/2007 smolov week 2 dag 3

Front Squat
5/5/5/5/5/4/5 97,5kg PR

Overhead Press
5/5/5/4/4 x 42,5kg

Pendlay Rows
5x5 75kg

Commentaar
Deze morgen opgestaan met pijn in mijn heiligbeen. Raar want gisteren had ik niets. Ik denk dat ik iets te diep ben gegaan op die squats woensdag.

Bedoeling was 7x5. Een rep gemist in 6de set, bar van schouders gerold. Moet leren meer wachten tss de sets. Heb geprobeerd er 6 te doen de laatste set, maar bar viel er opnieuw af.

oh press sissy.

• #1.062
aangezien ik je niet kan bereiken via mail, hier dan nog maar eens:

je site is down. Hopelijk is het niet door die zogenaamde spam-mail van je maar een ander klein probleem.

We had suspend your account due to high CPU, RAM and Mysql usage. Currently the web site is using about 49.87% of RAM and about 48.54 of SPU. Our limits are 10% of each resource.

Unfortunately we can't afford to host so large account on a shared server it affects other accounts. I strongly recommend you to consider upgrade to a dedicated or VPS server or limit your downloads.

Na die digg van gisteren te veel bezoekers ineens. Ben aan't onderhandelen. Wat zegt hem als je een e-mail stuurt? Ik vond het al verdacht dat ik zo weinig e-mails had gekregen ondanks het groot aantal bezoekers.

Bedankt om iets te laten weten wimmos.

Nu ik ze zelf heb gedaan heb ik meer respect voor je front squats. Ik bemerkte al snel dat ik liever full squat dan partial front squat. Anyways, zeker een mooi PR heb je. Succes voor morgen alvast, dat wordt doorbijten.

Ik krijg terug:

This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:

(jouw e-mailadres)

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550-nz-out-0506.google.com [64.233.162.233] is currently not permitted to relay
550-through this server. Perhaps you have not logged into the pop/imap server
550-in the last 30 minutes or do not have SMTP Authentication turned on in your
550 email client.

Beter om die reden dan spam me dunkt.

• #1.065
Ik krijg terug:

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Beter om die reden dan spam me dunkt.

Mja maar overschakelen naar een VPS kan nu niet. Heb gevraagd dat ze dan maar bandbreedte dicht draaien. Liever even trage site dan geen site.

Tss da op ne vrijdag :)

• #1.066
Nu ik ze zelf heb gedaan heb ik meer respect voor je front squats. Ik bemerkte al snel dat ik liever full squat dan partial front squat. Anyways, zeker een mooi PR heb je. Succes voor morgen alvast, dat wordt doorbijten.

Ik zou geen reps missen op back squat. Die grip is niet te onderschatten.

Morgen valt wel mee. Is maar 3 reps. Veel tijd tussen, komt in orde.

Ik zou geen reps missen op back squat. Die grip is niet te onderschatten.

Morgen valt wel mee. Is maar 3 reps. Veel tijd tussen, komt in orde.

Dat heb ik ook ondervonden. Ik gebruik clean grip, zoals jij altijd aanraad. Echter was dat wel hetgeen waar ik het meeste moeite mee had. Ook wist ik niet echt waar ik moest stoppen voor parallel, dus doe ik ze voortaan gewoon full:p

Dat heb ik ook ondervonden. Ik gebruik clean grip, zoals jij altijd aanraad. Echter was dat wel hetgeen waar ik het meeste moeite mee had. Ook wist ik niet echt waar ik moest stoppen voor parallel, dus doe ik ze voortaan gewoon full:p

leg gewoon stapel schijven op de grond tot je parralel staat(zit)

ik ga zelf altijd iets onder parralel.

dus zodra je kont de schijven voelt kom je weer omhoog. ;)

Jammer van die ene rep mehdi, over een kwartiertje start ik met mijn laatste squat sessie heb er totaal geen zin in.

• #1.071

't went snel die clean grip. Borst goed omhoog houden. Ellebogen naar elkaar toe, proberen ellebogen te raken.

Je kan box squats doen zoals porterhouse voorstelt. Heb dit zelf ook een tijdje gedaan. Probleem als ik overschakelde zonder box, was dat ik altijd achterover viel.

• #1.072
Jammer van die ene rep mehdi, over een kwartiertje start ik met mijn laatste squat sessie heb er totaal geen zin in.

Had ook niet veel zin, zeker met die pijn aan mijn heiligbeen. Voelt niet goed aan. Ik dacht steeds aan die 140kg squat om mij aan te moedigen.

Btw: ik verlang naar een 20 rep power clean met 80kg heb het vandaag niet gedaan met da heiligbeen verhaal, maar het is voor zeer binnenkort. Die 100kg power clean moet eraan dit jaar.

• #1.073
Za 29/09/2007 Smolov week 2 dag 4

Front Squat
10x3 102,5kg PR

Comments
Kreeg er weinig aggressie uit tijdens de Front Squat. Deze morgen om half 6 wakker ipv 7 om een of andere reden. Was niet goed wakker denk ik.

Bar was zwaar. Kwam macht te korten tijdens rep 2/3. Laatste sets telkens een dikke 5min tss. Paar keren hielen van de grond. Veel voorwaarts geleun. Pijn in onderrug rechts opnieuw, enkelpijn, lies horen kraken. Tss...

Had zin om power cleans te doen nog deze week, maar ik heb besloten om het rustig te houden.

Nadien spinal decompressions lang + hip flexor/piriformis/adductor stretch

Week 2 zit er op! Gaat lekker zo te horen :eek:. Nog 1 week doorbijten en dan heb je een weekje rust:)

• #1.076
Rug voelt op dit moment echt niet lekker aan. Is niet onderrug maar lager, juist op dat punt dat uitsteekt aan heup linker kant. Ik duwde meer met linkerbeen dan rechter, dit is resultaat.

Ga zien hoe het maandag verloopt & eventueel de powercleans/rows even zo laten gedurende een week. Die smolov moet eraan.

Dat is ook de reden dat ik nooit smolov voor frontsquats zou doen. Als je vermoeid raakt wordt het steeds moeilijker om je techniek en vorm goed te houden.

Terug
Naar boven