Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gezien je leeftijd moet ik zeggen dat je wel top bezig bent.
Je bent niet supergroot maar hebt wel potentieel om superbreed te worden ...

• Topic Starter Topic Starter
Hihi lievv. Deze vakantie even knallen. Hoop volgend jaar een wedstrijd mee te doen, alhoewel ik niet weet hoe dat moet met mijn prothese.

Als het niet kan is er dan niet een aparte contest ofzo voor net als die rolstoelers?

Prothese decoreren met epic quads etc.
Het is alleen mijn onderbeen. Kan wel vragen of ze het in een calf van 60cm kunnen shapen bij de orthopedie :D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 21:33 ----------

Als het niet kan is er dan niet een aparte contest ofzo voor net als die rolstoelers?
Word liever niet in een hokje geplaatst. Heel die ''wauw wat goed dat jij dat kan met je handicap!'' komt ook m'n neus uit :roflol:

gewoon met een normale wedstrijd mee doen en helemaal niks opmerken erover, hebben ze epic respect voor je (wat ook wel terecht is)

gewoon met een normale wedstrijd mee doen en helemaal niks opmerken erover, hebben ze epic respect voor je (wat ook wel terecht is)
Hehe thanks. Misschien dat ik dat wel doe ja, zal er wel gigantisch op afgerekend worden, maar wel weer een ervaring rijker..

? omdat je een calve mist? met jouw fysiek dwarf je denk ik praktisch iedereen bij een beginnerswedstrijd denk ik zo
Denk dat dat wel puntenaftrek oplevert, toch? Ja misschien.. Weet niet hoe ze erbij staan. Ben zelf ook maar een klein mannetje, hé, niet vergeten :p

dunno, weet niet hoe die jurering gaat. had eerst wel een filmpje gezien van de flexcup oid en dan de junioren, die gasten dwarf jij denk ik wel hoor.

Maakt verder ook niet uit, wil gewoon ervaring opdoen in dat circuit :D

dunno, weet niet hoe die jurering gaat. had eerst wel een filmpje gezien van de flexcup oid en dan de junioren, die gasten dwarf jij denk ik wel hoor.
Niet te hoog van de toren blazen.
Hij staat nog relatief hoog in vp, hij moet nog cutten naar een zo laag mogelijk vp. En aangezien hij 16j is, zal hij wrs naturel zijn en blijven. Dus het kan zijn dat hij aardig wat spiermassa moet inleveren om zo laag te geraken.

zo hoog zal het toch niet zijn? 15% max denk ik (zie nog separatie in delts bij die foto dus)

Hij staat niet hoog, maar als je op podium wil staan moet je toch een heel stuk lager zitten.

Maar hij zal het wel goed doen denk ik ;) Zeker als 16 jarige!!
(is junioren tot 23j? Of is er nog een jongere klasse?)

zo hoog zal het toch niet zijn? 15% max denk ik (zie nog separatie in delts bij die foto dus)

Hij staat niet hoog, maar als je op podium wil staan moet je toch een heel stuk lager zitten.

Maar hij zal het wel goed doen denk ik ;) Zeker als 16 jarige!!
(is junioren tot 23j? Of is er nog een jongere klasse?)
15-16% laatste keer. Een goede cut erin en dat komt wel goed :) Weet ik eigenlijk niet, als er ineens 6 jaar verschil tussen de andere deelnemers zitten loop ik natuurlijk wel achter.

M'n foto ook maar in galerij gezet voor egoboost.

notekoppie wanneer zouje deelnemen aan een wedstrijd ?

notekoppie wanneer zouje deelnemen aan een wedstrijd ?
Het liefst binnen een jaar, zal wel volgend jaar worden als ik zo kijk naar mijn vp en dat beetje mass dat ik er nog op wil gooien. Zou niet weten met wat voor stats. Denk dat 75kg op 6% wel mooi staat :D

Het liefst binnen een jaar, zal wel volgend jaar worden als ik zo kijk naar mijn vp en dat beetje mass dat ik er nog op wil gooien. Zou niet weten met wat voor stats. Denk dat 75kg op 6% wel mooi staat :D

mja een jaar denk ik dat wel haalbaar is , zet je schrap voor een hard jaar :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven