- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van nature al erg overpowered. Als 13jarig knaapje van de grote 3 alleen bench gedaan. Met 5x5 heb ik wel grote stappen gemaakt, zat op een gegeven moment op 5x120.
Wou dat ik dat kon zeggen van mijn DL en SQ
M'n grip wordt bij deadlifts nu echt een probleem, kan met hooks/straps ook niet hoger dan 145 komen. En squatten gaat zo moeilijk met 1 been 
5x5 blijft dus een aanrader blijkbaar 
Heb ik zelf ervaren. Dikke krachtgains gemaakt op 5x5, maar in een splitschema bleef er niet zoveel over als ik gehoopt had. Alhoewel, 't is tot nu toe toch nog wel de snelste krachtprogressie die ik tot nu toe heb gezien bij mezelf. Van 5x100 naar 120 is dan ook wel erg veel en ''bleef er niet zoveel over als ik gehoopt had'' is ook maar relatief; 105~110 op herhalingen van 8-10 is alsnog veel, maar in vergelijking met 5x120 lijkt dit een stuk minder.Oké, wil namelijk mijn bench ook nog wat omhoog krijgen (squat kan ook omhoog gaan zodra ik daar de goede houding in vind, dl kan ik niet meer doen i.v.m. scoliose, eigen keuze) maar vroeg me af wat de beste methode is5x5 blijft dus een aanrader blijkbaar
Las namelijk in het topic van Menno Henselmans dat hij zei dat er op gegeven moment geen overlap meer is tussen 5x5 en 'normale' bb sets. M.a.w. zou dus na 5x5 niet persé sterker hoeven zijn op setjes van 8-12 herhalingen.
Al met al, ja, toch wel. Deed zelf geen opwarmsets (slecht ja), kan je daar dus geen advies over geven.Dus 5x5 is wel aan te raden gezien het feit dat de krachtgains zo goed zijn? En dan 5x5 met opwarmset vooraf of Reg Park principe (60% 5RM, 80%5RM, 3x 5RM)?
Ja Suicide Sid, die heb ik al een tijdje hoor!Vanaf nu weer wel
Ben net 5 minuten wakker. Heb 12+ uur geslapen, en ben nog steeds ****ing moe. Ga toch proberen om te trainen strakjes.Al met al, ja, toch wel. Deed zelf geen opwarmsets (slecht ja), kan je daar dus geen advies over geven.
Hmm?Hoe zag je om benchen heen eruit btw? Benchte je btw gewoon 1x id week?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/peanuts-road-to-mm-episode-2-becoming-mm-296053/index4.html Vanaf hier begint het geloof ik