Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
It's just advice fellas..
DO WHATEVER THE **** YOU WANNA DO !
:D
Alles goed peanut, hoe bevalt je schema?!:)
Prima! Lekker simpel.. De reprange is echter wel echt wennen (helemaal op grote lifts) en begin nu pas weer op niveau te komen. Laatste tijd niet zo veel zin gehad om te loggen maar denk dat ik er wel weer mee ga beginnen :)
Hoe verloopt het bij jou? Nog aan het bulken?

:D

Prima! Lekker simpel.. De reprange is echter wel echt wennen (helemaal op grote lifts) en begin nu pas weer op niveau te komen. Laatste tijd niet zo veel zin gehad om te loggen maar denk dat ik er wel weer mee ga beginnen :)
Hoe verloopt het bij jou? Nog aan het bulken?

Mooi dan! Zal wel veel kracht toenemen met deze reprange? Ik sta nu een beetje stil qua gewicht maar bulk nog wel door. 1 juni wil voor 2 maanden rustig aan cutten, denk ik:o

Mooi dan! Zal wel veel kracht toenemen met deze reprange? Ik sta nu een beetje stil qua gewicht maar bulk nog wel door. 1 juni wil voor 2 maanden rustig aan cutten, denk ik:o
Eerder massa. Heb maanden getraind op een 5x5, kan mooi de gegainde kracht nu gebruiken in dit schema :D
Misschien na de cut even wat anders proberen? Weet niet hoeveel trainingservaring je hebt?

Eerder massa. Heb maanden getraind op een 5x5, kan mooi de gegainde kracht nu gebruiken in dit schema :D
Misschien na de cut even wat anders proberen? Weet niet hoeveel trainingservaring je hebt?

Zou een 5x5 schema te combineren zijn met een cut? Wil wel eens wat anders doen, train nu zo'n 4 a 4,5 jaar.

Zou een 5x5 schema te combineren zijn met een cut? Wil wel eens wat anders doen, train nu zo'n 4 a 4,5 jaar.
Kan prima, vind een FB zelf ook wel fijn trainen. Evt een 5x3 of 3x3 oid. Gaat verder meer om het feit dat je traint en ver weg blijft van failure.
Hoe train je normaal gesproken/op het moment?

Kan prima, vind een FB zelf ook wel fijn trainen. Evt een 5x3 of 3x3 oid. Gaat verder meer om het feit dat je traint en ver weg blijft van failure.
Hoe train je normaal gesproken/op het moment?

Ok, das goed om te horen. Doe nu een 4 daagse split met reps tussen de 8 a 12. Niet tot failure gaan werkt goed?

Ok, das goed om te horen. Doe nu een 4 daagse split met reps tussen de 8 a 12. Niet tot failure gaan werkt goed?
Zou gewoon een FB doen en dan na de cut met een 5x5 beginnen :D Zeker niet tot failure gaan in de cut, kcal deficit staat herstel dan alleen maar in de weg.

train je nog wel??

Soms beetje drukke pompe enso.

Gaat wel slow en steady :D Moet echt weer eens zin maken om m'n trainingen te posten.

lol zoveel werk is dat toch niet
laat ons meegenieten van je krachtige workouts brah (no homo)
TqJC6.png

Wat wel vreemd is, is dat mijn kracht bij sommige oefeningen stagneert en zelfs achteruit is gegaan. Vooral deadlift (gister maar 5x130 wtf) en cgbp heb ik helemaal geschrapt en vervangen omdat dat zo klote ging.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:33 ----------

Ik weet het chef, voorheen had ik ook een log maar langzaam aan postte ik amper nog:( Dus ben er toen maar mee gestopt.

Kun je btw ff een advies in me topic geven?:D Making all kind of gains

Ja vind het ook wel grappig, alleen niet alles te serieus nemen:o
Denk dat advies niet echt meer nodig is, toch? :D

Hmm, zit je op calorie deficit ofzo dan?

TqJC6.png

Wat wel vreemd is, is dat mijn kracht bij sommige oefeningen stagneert en zelfs achteruit is gegaan. Vooral deadlift (gister maar 5x130 wtf) en cgbp heb ik helemaal geschrapt en vervangen omdat dat zo klote ging.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:33 ----------

Denk dat advies niet echt meer nodig is, toch? :D

Als ik het allemaal op orde heb niet nee:P

Btw, cgbp ben ik ook geen fan van. Voel me triceps nooit echt hard meer chest.

Hmm, zit je op calorie deficit ofzo dan?
Zit gewoon weer in de bulk. 5x5 gedaan met goede resulaten, het lijkt echter alsof ik sommige krachtgains niet kan benutten met m'n split.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 13:46 ----------

Als ik het allemaal op orde heb niet nee:P

Btw, cgbp ben ik ook geen fan van. Voel me triceps nooit echt hard meer chest.
Was er een fan van, tot ik van 110 naar 100 ging, van daar naar 95 en toen naar 90..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven