Fitness Seller

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
CGBP blijft epic
maar hoe doe je die squats nu? met prothese?
Hihi.
Vandaag beetje gekeken naar stance. Als ik mijn rechterbeen iets naar buiten zet heb ik er minder last van en kan ik meer kracht zetten met dat been zodat ik niet alles met links doe.
Netjes, ben benieuwd hoeveel kracht je ermee gaat gainen :)
Even paar weekjes afwachten, tot ik weer op oud niveau zit :D

Korte mededeling: Peanut stopt met wendler en begint aan een FB. :trollface:

Dat 6-12 reps met 3/4 sets heeft zijn effect allang bewezen, wendler is imo te weinig volume voor massa. Jeau is zijn beginperiode voorbij en moet dus niet meer gaan focussen op kracht tenzij hij vast komt te zitten.
Wendler heeft qua kracht altijd een vaste opbouw (met die percentages enzo), maar verder ben je vrij te doen wat je wilt. Boring But Big bijvoorbeeld geeft een schema als Wendler juist erg veel volume; je doet assistence met 5x10 reps. Zeggen dat je Wendler te weinig volume vindt bieden is imo erg kortzichtig, dan heb je het gewoon niet goed genoeg doorgenomen. Je kunt volume toevoegen zoveel of zo weinig als je wilt.

Bovendien blijft zwaardere gewichten kunnen pakken de belangrijkste sleutel om massa aan te zetten, dus iedere BB'er zou júist constant zich moeten focussen op krachtopbouw (of je dat wilt doen binnen een lagere of hogere rep-range is weer een andere discussie). Wendler is daar gewoon een van de beste schema's voor.

Verder Jeau, succes dan toch met je nieuwe schema haha, je moet natuurlijk ook gewoon een hoop experimenteren om er achter te komen waar je goed vooruit mee gaat. En onthoud: eet gewoon chocolade, dat is goed tegen de schijterij en de zwangerschappen. Mmm

Damn Pinda.
Lekkere massa bra!
Op hoeveel % sta je momenteel ongeveer?

Respect beanutBrah. Je bent igg zeer buff voor je leeftijd!

Damn Pinda.
Lekkere massa bra!
Op hoeveel % sta je momenteel ongeveer?
Lief :)
Heb geen idee, sta best hoog denk ik..
Respect beanutBrah. Je bent igg zeer buff voor je leeftijd!
Lief :) Dank.

Maandag 23 januari

Begin op 85% van 1RM - 15kg zodat ik binnen een maand weer op niveau zit (werkelijke 85% 1RM) en zo door kan knallen naar zwaardere gewichten :)

Vrijdag gelukkig verhogen.

Military press:
5x55
5x55
5x55

Chins (bw+kg)
5x5
5x5
5x5
5x5
5x5

Deadlift:
5x135
5x135
5x135
Barbell curl
5x35
5x35
5x35

Rating: 3/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 17:57 ----------

Woensdag 25 januari

Begin op 85% van 1RM - 15kg zodat ik binnen een maand weer op niveau zit (werkelijke 85% 1RM) en zo door kan knallen naar zwaardere gewichten :)

Benchpress:
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Close-grip benchpress:
5x95
4x95 ging iets fout met mn elleboog.
5x95

Bent-over rows:
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95

Squats:
Gaat voor het eerst ook lekker zonder pijn, als ik mijn rechterbeen wat schuin zet doet dit geen pijn.
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75

Rating: 3/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom ook 5jes op BB curl, beter ff pompen lijkt me?

Killy wat ben je toch een mong**l.
mij leek 3x5 wat weinig volume. 3x8 of 8x5 had beter geweest.
verder gewoon goede training toch!

Killy wat ben je toch een mong**l.
mij leek 3x5 wat weinig volume. 3x8 of 8x5 had beter geweest.
verder gewoon goede training toch!
Het is momenteel wat meer opbouwen, over een paar weken is de intensiteit hoog genoeg en dan ben ik allang blij dat het maar 3 sets zijn :D

al 6 dagen niet getraind?

Sick fysiek op je 16e!! Hoelang ben je nu bezig?

Buffe anus blijf je

Dan ben je wel vroeg begonnen, respect man. Abbo

Nice fysiek en trainingen, zag dat je in Waalwijk trained, ik train zelf bij flashgym is wel een aanrader.

Helemaal vergeten weer om bij te houden :o Zal wel gewoon de meest recente trainingen posten, heeft geen zin om 2 weken in het verleden te duiken.
Nice fysiek en trainingen, zag dat je in Waalwijk trained, ik train zelf bij flashgym is wel een aanrader.
Ja klopt! Ben nog nooit bij Flashgym geweest, maar heb er wel al flink wat over gehoord. Zou er graag eens willen trainen :cool:

Vrijdag 3 februari

Benchpress:
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105

Close-grip benchpress:
5x100
5x100
5x100

Bent-over rows:
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Squats:
Gaat goed vooruit :D
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Laterals
10x16
10x16
10x16
Rating: 3,5/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag 6 februari

Military press (standing):
5x60
5x60
5x60

Chins (bw+kg)
5x10
5x10
5x10
5x10
5x10

Deadlift:
5x150
5x150
1x150
Hook schoot los, begint de laatste tijd ook vaker te k*tten. Moet even wat nieuws verzinnen. Kon hem nog wel makkelijk een paar keer trekken als het niet aan mn grip lag.

Barbell curl
5x40
5x40
5x40

One-legged sq

12x
12x
12x

Rating: 3,5/5 [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

He je doet je MP standing.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven