MuscleMeat

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
respect voor u tziet er goed uit man doe zo verder

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 25 februari

Klote 2 weken gehad. Woon tijdelijk ergens anders, woningbouw zijn de huizen aan het renoveren. Slecht gegeten, niet getraind; toch geknalt.

Benchpress:
5x115
5x115
5x115
5x115
5x115

Close-grip benchpress:
4x110
3x110
4x105
Helemaal op hier.

Bent-over rows:
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110

Squats:
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Laterals
6x20
6x20
6x18
Rating: 4,5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Epic chest strenght. Wanneer zien we keer foto front relaxed zonder shirt. Ben echt benieuwd naar je chest

Epic chest strenght. Wanneer zien we keer foto front relaxed zonder shirt. Ben echt benieuwd naar je chest
:D En te bedenken dat ik totaal geen moeite had met bench.
Begin dik te worden :( Als ik ga cutten komen er wel weer pics, staat verder ook een scheve sidechest bij mn pics.

Jij bent nu 16? no joke? damn goed fysiek, al zal t in real life waarschijnlijk een stuk kleiner ogen door je lengte:D

Maar Dan nog zeg.. respect doe je goed!:)

Maar Dan nog zeg.. respect doe je goed!:)

Even een update:
Laatste tijd kak getraind. Nog een paar keer geweest, ook even 1RM gebencht na een A-training (1x130, 1x135, 140 was gelukt als ik het voor de training deed en motivatie er was).
Neem nu even een weekje rust en pak het allemaal volgende week weer op. Motivatie is momenteel ver te zoeken.

Edit:
Ook niet kunnen deadliften verder, mn hooks zijn kapotgescheurd. Iemand die mij misschien kan helpen met een goede kwaliteit hooks?

Klote dat je weinig motivatie hebt, maar lijkt me ook wel moeilijk om doelen te stellen als je al zo'n fysiek hebt.

Klote dat je weinig motivatie hebt, maar lijkt me ook wel moeilijk om doelen te stellen als je al zo'n fysiek hebt.
Hehe :D
Doelen stellen gaat wel, progressie is alleen wat minder. Hoe groter ik word (niet dat ik nu zo ''groot'' ben), hoe minder vooruitgang (of zelfs achteruitgang) ik zelf zie in de spiegel.

135kg bp@79kg@17 jaar=ziek

zieke bench voor een 16 jarige :eek:

maak filmpje please

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven