- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Nooit standing gedaan, viel flink tegen in het begin
Seated kon ik een stuk zwaarder, maar standing gaat nu ook snel vooruit.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit standing gedaan, viel flink tegen in het begin
Seated kon ik een stuk zwaarder, maar standing gaat nu ook snel vooruit.Nooit standing gedaan, viel flink tegen in het beginSeated kon ik een stuk zwaarder, maar standing gaat nu ook snel vooruit.
Ik begon op 85% -15 kg, kost dus x aantal trainingen om op te bouwen naar oorspronkelijke 85%.105kg is 85% - 15kg
dus 120kg is 85%?
140kg 1 RM
u srs?

Damn, dat als 16jarige. Me jelly!!Ik begon op 85% -15 kg, kost dus x aantal trainingen om op te bouwen naar oorspronkelijke 85%.
85% = 111, -15kg = plusminus 95.
1RM was 130, zal momenteel misschien hoger liggen.

Sssttt hoe durf jij als domme bodybuilder een pler in twijfel te trekken?
Plers weten alles beter over kracht sport!

Hihi dankje.
Geript van mijn grote vriend Blarock, kleine aanpassingen aan eigen behoeften gemaaktDeze fullbody ziet er goed uit, heb je em zelf gemaakt?,

Progressie lag wat te langzaam voor mijn stadium naar mijn mening. Misschien leuker als ik wat meer trainingservaring hebZiet er goed uit.
Waarom ben je ook alweer gestopt met die andere (andere log) routine?
Is ook zeker niets mis mee. Vrij waterdicht systeem waarbij je over een hele lange periode (langzaam) kan blijven verhogen, is immers ook waar het schema op gebaseerd is: je hele leven trainen en naar de sportschool gaan. Ikzelf kan echter in mijn stadium nog veel sneller verzwaren.