MuscleMeat

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even update: Rustweekje gehad, nu even een tussenweekje en dan een korte cut omdat ik vind dat ik nu toch wel behoorlijk hoog in vp begin te staan.
Kwam tevens een foto 7 juli 2010 tegen waar ik een vergelijkingsfoto van heb gemaakt:

15rywjc.jpg

De andere foto is geloof ik uit september 2011
Trainingstijd is ook nog -0,5 jaar ziekenhuis en 0,5 jaar waarvan ik geen **** snapte waar ik mee bezig was.

Lol epic begin fysiek ook al. Alleen tussen die foto"s zit iets meer dan een jaar waarin je ook nog 0.5jaar hebt gekloot en 0.5 jaar in ziekenhuis oftewel maar 2 maandjes serieus getraind?? Klopt nie helemaal:p

Ik blijf verbaasd hoe iemand van 16/17j al zo'n fysiek kan hebben! :p
Trainde je al op die foto rechts?? Anders was het wel een hele goed basis om te beginnen!

Zeker een goede aanleg van tevoren.
Aesthetic ook.

Lol epic begin fysiek ook al. Alleen tussen die foto"s zit iets meer dan een jaar waarin je ook nog 0.5jaar hebt gekloot en 0.5 jaar in ziekenhuis oftewel maar 2 maandjes serieus getraind?? Klopt nie helemaal:p
Aangekloot qua voeding en training maar niet stilgezeten. Het is nu maart, dus 5 maanden tot juli. De ene foto is ook 2 jaar geleden genomen (-0,5, als je aankloten wel meerekent). = ~1,5 jaar.

Edit: ah ja ****it ben niet goed in rekenen :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 23:54 ----------

Ik blijf verbaasd hoe iemand van 16/17j al zo'n fysiek kan hebben! :p
Trainde je al op die foto rechts?? Anders was het wel een hele goed basis om te beginnen!

Zeker een goede aanleg van tevoren.
Aesthetic ook.
Hehe thanks! :D Zeker een tijdje getraind op die foto. Ben op mijn 13de begonnen maar ben eigenlijk niet zo heel lang bezig met dat ik ook daadwerkelijk weet waarmee ik bezig ben (voeding, training, etc).
Rond april vorig jaar (na herstel van de operatie) ben ik er hard tegenaan gegaan en heb ik eigenlijk het meeste gegaint. Voor de operatie ook nog wat getraind wat ik dus onder dat aankloten heb gerekend (wat volgens mij eerder 3 maanden was oid.. Ik ben meer van het afronden :D)

Laatst bewerkt:
Tastes like homo.

Komt omdat Blarock met zn vingers aan gezeten

Epic fysiek had je al, goede aanleg voor chest en v vorm
en aesthetic hoofd (no homo) :heart:

mmmmmmm

Echt een jailbait die peanut.

Even update: Rustweekje gehad, nu even een tussenweekje en dan een korte cut omdat ik vind dat ik nu toch wel behoorlijk hoog in vp begin te staan.
Kwam tevens een foto 7 juli 2010 tegen waar ik een vergelijkingsfoto van heb gemaakt:

15rywjc.jpg

De andere foto is geloof ik uit september 2011
Trainingstijd is ook nog -0,5 jaar ziekenhuis en 0,5 jaar waarvan ik geen **** snapte waar ik mee bezig was.

Vorige week was ook al niks. Veel proefwerken, thuis veel moeten klussen en nauwelijks gegeten en getraind. Motivatie is ver te zoeken en zie verder ook erg op tegen het cutten. Trek er zo'n 2 maanden voor uit en imo 2 maanden teveel :p

Leuk om te zien dat ik niet de enige dwerg ben hier lol. Al heb ik nog een langere weg te gaan! Succes kerel! Abbo!

mmmm

o man

but hey

Donderstraal uit mijn topic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah pindahoofd, ik neem een abbo'tje:D

Las dat je 2 maandjes gaat cutten?! Ik ga ook 2 maanden, zie er ook tegen op:(

Mooie sig man!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven