XXL Nutrition

Peppie's log naar meer

• Topic Starter Topic Starter
Beeensss

Squat:
1x10x90kg
1x8x110kg
1x8x120kg
1x3x130kg

Leg extensions met voet naar buiten: (staan geen kg's op apparaat)
4x10x30

Leg press:
4x8x180kg

Seated Calf raises:
3x12x115kg
3x12x130kg

Beetje kort, maar voel het zeker wel.

Goeie skwuat
leg extension benen naar buiten is voor binnenkant benen?

Hmm nee niet echt, suggesties?

Haha nee, helaas. Vind bovenbenen met grote quads maar dan platte binnenkant best lelijk. Volgens mij kan het wel op de legpress en dan varieren in de breedte waar je je voeten wegzet, maar zou graag iemand hebben die me dit kan vertellen :p

Dikke squats man, waarom pak je wel een iso voor je quads maar niet voor je hams?

Lekker bezig weer Pep!

Haha nee, helaas. Vind bovenbenen met grote quads maar dan platte binnenkant best lelijk. Volgens mij kan het wel op de legpress en dan varieren in de breedte waar je je voeten wegzet, maar zou graag iemand hebben die me dit kan vertellen :p

http://www.youtube.com/watch?v=KMTErgLUF5g
Ik doe dit altijd nog als laatste ipv van die gekke dingen waar je je benen zo wijd moet doen. Maargoed ik ben wel een vrouw dus is dit dan ook een wijvenoefening?

https://www.google.nl/search?q=hip+...xercisegoals.com%2Fhip-exercises.html;448;237
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker bezig weer Pep!

http://www.youtube.com/watch?v=KMTErgLUF5g
Ik doe dit altijd nog als laatste ipv van die gekke dingen waar je je benen zo wijd moet doen. Maargoed ik ben wel een vrouw dus is dit dan ook een wijvenoefening?

http://www.google.nl/search?q=hip+a...xercisegoals.com%2Fhip-exercises.html;448;237

Haha oke. Jij mag dat dan inderdaad ;) Ben benieuwd of er een oefening is (bijv een variant op squats / legpress oid) waarmee je de binnenkant goed meepakt (zal wss niet moeilijk te vinden zijn maarja). Thnx iig!

Laatste dagen wel hard getraind maar heel anders, onze gym is bezig met veranderingen en ik "moest" even wat mensen op weg helpen. Gister wel kei zware Crossfit (yep...) training gehad omdat ik mee moest doen van de baas haha.
Hij heeft dat onderdeel net nieuw dus had mensen nodig om het een beetje op gang te krijgen voor de filmpjes.

Was wel leuk voor een keertje. :$

doing-crossfit-did-not-read%2Bpartner%2Bfran.gif

201908178327439749132927.gif

Was het leuk?

:roflol:
Zo was het dus niet.

Het waren oefeningen als:

Touwklimmen, pullups, handstand, pushups, squat --> boxjumps, tire flips, met hamer op band slaan, squat --> bal tegen muur.

Was wel zwaar maarja ik heb dan ook weinig conditie. :o

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Potverdomme het achtervolgt me.. :(
Zie net dit op fb:

Gister niet veel tijd dus schouders en traps getraind.

Shoulder press (smith)
4x10x70kg

Lateral raise
4x10x10 kg (heel langzaam)

Shoulder press met losse barbell
4x10x40kg

Andere variant op db row voor rear delts
4x12x26kg

Shrugs (staan geen gewichten op)
4x10x15

it's a trap!
Vind het maar raar dat jij apparaten hebt waar geen gewichten op staan aangeduid.

it's a trap!
Vind het maar raar dat jij apparaten hebt waar geen gewichten op staan aangeduid.

Ja er staan wel cijfers op maar geen idee hoeveel 1 plaat weegt.
Boeit me ook niet tbh, als het maar goed voelt. :o

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Als mensen zich trouwens afvragen waarom ik mijn log nu niet strak bijwerk is dat omdat ik bezig ben met mijn afstudeerproject. Hier voor moet natuurlijk een hoop geregeld worden en het helpt nou niet echt mee dat personen meermaals hun afspraak niet nakomen en 2 weken voor vertrek alle formulieren kwijt raken..

Dit alles levert een hoop frustratie en stress op en helpt niet mee bij het hele proces..

Het zit je niet mee, veel succes met het afstuderen.

Nee schiet niet echt op nee, is ook lastig om me te concentreren op andere dingen.

Maar bedankt man!

Terug
Naar boven