Fitness Seller

Peppie's log naar meer

Frustratie en stress is de beste pre-workout. Maak er gebruik van.

• Topic Starter Topic Starter
Frustratie en stress is de beste pre-workout. Maak er gebruik van.

Eens.
Helaas kan ik deze 2 weken weinig tot niet trainen waarschlijk..

Krijg net nog "even" 4 nieuwe examens door gemaild die vooraf niet bij ons bekend waren en ook nog nooit les in hebben gehad..
Volgende week zaterdag (1 feb) vertrek ik voor 3 weken naar Swansea dus dan moet alles af zijn.

Potverdomme grafschool, blij als ik klaar ben..

Lol dafuq, waar zit je op school/wat voor opleiding volg je?

Nieuwegein, bedrijfsmanagement mobiliteitsbranche.

Ze kunnen zelf heel goed managen zoals je ziet.

Overal is het ruk, ofja. Je moet gewoon overal continu achteraan. Daar moet je maar vrede mee nemen. Gaat een stuk makkelijker.

Ja ik weet het, gaat al 4 jaar zo..

Heb 2e en 3e jaar zo goed als vrij genomen om thuis te gaan werken, ging stuk beter haha.

Hoe gaat het met je examens peppie?

Hoe gaat het met je examens peppie?

Bedrijfsplan presentatie geslaagd, examen bedrijfskunde gezakt met een 4,6..
Zaterdag ga ik naar Swansea dus ben nu gelukkig even af van examens.

Heb daar ook beschikking tot een gym dus kan eindelijk weer fatsoenlijk eten en trainen zonder te veel.

Nu was het namelijk zo dat ik 50 uur werk, 1 dag school heb daarnaast, mijn examens moest voorbereiden, project Swansea waar de docenten het ons zowat onmogelijk maakte om te gaan en ik heb ook nog een prive leven.

Heb spijtig genoeg niet diehard aan mijn schema gehouden, dit ga ik vanaf zaterdag weer gewoon doen nu ik weer wat meer rust heb.

Checking in from Swansea, Wales lads!

Er schijnen veel gyms in de buurt te zijn dus maandag even langs gaan om abbo af te sluiten zodat ik weer kan knallen. :D

:treuren:

Succes !

Checking in from Swansea, Wales lads!

Er schijnen veel gyms in de buurt te zijn dus maandag even langs gaan om abbo af te sluiten zodat ik weer kan knallen. :D

Highland-Games.jpg

:roflol:

Eindelijk kunnen trainen hier in het regenachtige Swansea.

Borst triceps gepakt.

Bp: ze hebben alleen Smith..
1x10x80kg
1x10x90kg
1x2x100kg
1x10x70kg

Incline db fly's:
1x10x20kg
1x10x22kg
1x10x24kg

Flat Db press:
3x10x35kg (hadden niet meer..)
4x10 dropset --> 24kg/20kg/16kg/12kg

Skull crushers:
1x20x20kg
1x10x25kg rustig zakken
1x10x35kg

Rope pushdown:
2x10x26kg
1x10x21kg

Single arm extension:
2x10x8,75

Toen moesten we gaan want ging sluiten..

Was heerlijk om weer even goed te trainen. :D

Flat db press als 3e oefening 10x 35kg, db flyes 24kg en dan een bench in de smith van 2x 100. Iets klopt er niet. En 10x 90 en dan maar 2x 100 is ook vreemd imo. Te weinig rust gepakt na die 90 ofzo?

Flat db press als 3e oefening 10x 35kg, db flyes 24kg en dan een bench in de smith van 2x 100. Iets klopt er niet. En 10x 90 en dan maar 2x 100 is ook vreemd imo. Te weinig rust gepakt na die 90 ofzo?

Ja het was een beetje vaag want ik bench nooit in de Smith en hij ging ook nog langzaam door die geleiders heen dus het was sowieso uitvinden wat nou lekker was. Daarnaast inderdaad weinig rust omdat we door die fl**kers daar maar een uur hadden om alles te doen.. (We waren met z'n 3en)

Maar snap je punt. ;)

Weinig rust kan idd een hoop verschil maken. Een uur is soms genoeg, maar als je niet langer dan een uur mag dan voel je je wel opgejaagd lijkt me inderdaad

oh en nog doedelzak filmpje

Wanneer terug uit Swansea (overigens ook de thuisstad van de hoofdpersoon uit assassins creed IV :p)?

Dat laatste was inderdaad het geval.
We mochten pas half 9 beginnen en ze sluiten half 10.

Ik kom de 22e terug, dus valt mee. :p

Terug
Naar boven