AndroidHealthClinic

Peppie's log naar meer

Gefeliciteerd met je vaste job!

Hoe zit het eigenlijk met de wedstrijdambities?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het eigenlijk met de wedstrijdambities?

Wil zeker nog een keer een wedstrijd doen, maar ik merk dat ik nu niet mijzelf de tijd er voor gun om er 100% voor te gaan.

Aangezien ik dit zal moeten, wil ik eerst dingen goed op de rit hebben.. Vaste job is daar 1 van, maar moet ook nog mijn diploma behalen. Daarnaast heb ik de Golf nog die af MOET en nog een hoop geld en tijd kost. Volgende week krijg ik ook weer een rekening van 1000+ euro...

Dus als ik dat allemaal op orde heb, kan ik mij volledig focussen op bb en dan ga ik er weer 100% voor.

Ook belangrijk natuurlijk. Ga je bij een wedstrijd voor de eerste plaats of mee doen voor de ervaring?

Ook belangrijk natuurlijk. Ga je bij een wedstrijd voor de eerste plaats of mee doen voor de ervaring?

Ik ga uiteraard voor de eerste plek, maar als dit niet lukt heb ik toch een leerzame ervaring er aan over gehouden om de wedstrijd er op wel te winnen.

Gisteren niet veel tijd dus alleen schouders gepakt.

Db shoulder press:
4x10x26kg

db Lateral raise:
4x10x12kg --> 4kg

Reverse fly's:
2x10x54kg
2x10x61kg

Schijf voor je houden en dan front raise:
3x10x25kg

Ging wel lekker!

vast contract? super joh, van harte gefeliciteerd.

succes met zaken verder op de rit krijgen (diploma en auto) want doe route richting wedstrijd willen we natuurlijk volgen.....

Ah dankje! Ja ik heb er ook echt wel zin in, kan niet wachten om weer te knallen!

Nette shoulder press ;)

al 5 dagen niet meer getraind Peppie?
toch niet weer die digischop nodig he...

Ja heb wel getraind, gisteren maar nog geen tijd gehad om te loggen. :o

Moet eerlijk zeggen dat ik privé nog wat dingen heb die veel druk op me leggen waardoor ik me wat minder met sport bezig hou zoals ik al zei.

Vandaag jammer genoeg geen tijd gehad vanwege vestigingspresentatie op de zaak.. Maar morgen ga ik weer lekker borst/triceps trainen. :D

Zolang je maar blijft trainen kerel :thumb:

Hmm iemand moet me echt slaan want word er een beetje gek van.
Heb iedere dag zin om te trainen, maar zodra ik uit het werk kom ben ik te gesloopt om iets te doen terwijl ik geen ander werk doe dan eerst..

Heb het idee dat het door de koffie komt.. Ik drink niet bijzonder veel koffie, maar ik drink ook niks anders dan koffie dus denk dat ik gewoon erg vocht te kort kom ofzo.

Ga deze week eens proberen weinig koffie te drinken, veel water en weer proberen rijst te eten.

Weeg nu 77-78kg, vp wel iets gestegen maar niet schrikbarend hoog.. 15-16%.

Motivatiegebrek?

Hmm iemand moet me echt slaan want word er een beetje gek van.
Heb iedere dag zin om te trainen, maar zodra ik uit het werk kom ben ik te gesloopt om iets te doen terwijl ik geen ander werk doe dan eerst..

Heb het idee dat het door de koffie komt.. Ik drink niet bijzonder veel koffie, maar ik drink ook niks anders dan koffie dus denk dat ik gewoon erg vocht te kort kom ofzo.

Ga deze week eens proberen weinig koffie te drinken, veel water en weer proberen rijst te eten.

Weeg nu 77-78kg, vp wel iets gestegen maar niet schrikbarend hoog.. 15-16%.

Ik drink ook elke dag zo goed als alleen water en koffie, maar itt jou drink ik wel veel water ernaast.
Pre wo niks voor jou na een dag werken?

Al wat van je golfje gehoord trouwens?

Ik kan elk mogelijk smoesje bedenken, maar inderdaad.. Motovatiegebrek.

Ik drink ook elke dag zo goed als alleen water en koffie, maar itt jou drink ik wel veel water ernaast.
Pre wo niks voor jou na een dag werken?

Al wat van je golfje gehoord trouwens?

Ja ga het proberen deze week want wil het echt graag weer vol op pakken.
Mis die volle pomp. :(

Ze zijn nog niet begonnen aan de golf.. Geen tijd gehad.

Terug
Naar boven