MuscleMeat

Peppie's log naar meer

• Topic Starter Topic Starter
Ging weer lekker vandaag. :D
Was eindelijk weer gemotiveerd.

Ondanks de terugval tot nog 8x80kg gebencht en er zat nog meer in, dus viel niet tegen.
Hier nog een foto op hoog vp:

bje9eq.jpg

Dikke arm, goeie fatceps

Hahaha thanks man.

fijn dat je de motivatie terug gevonden hebt!
volhouden nu.

flinke arm btw

Gewoon door knallen dikke!;);)

Gisteren met Jwdoetookmee getraind, erg chille kerel en buff ook. :D

Armen getraind en ging wel lekker.
Routine ben ik vergeten helaas. :$

Ik vind die foto wel moeilijk te beoordelen man. Maar het is in ieder geval goed dat je weer bezig bent.

Nog 2-3 weken en we zijn buren :p
Zal tegen die tijd ook wel gewend zijn aan weer werken dus kom dan wel keer langs voor training.

Is goed man! Gezellig! :D

Huh, locatie Swansea UK en trainen met JW :P?

OT:
Goede arm, tijd voor een cut of ga je door bulken? Want volgde je log en volgens mij was je titel toen een wedstrijd toch?

Huh, locatie Swansea UK en trainen met JW :P?

OT:
Goede arm, tijd voor een cut of ga je door bulken? Want volgde je log en volgens mij was je titel toen een wedstrijd toch?

Oh haha nog niet veranderd. :p
Ja ik weet nog niet, ga denk ik eerst maar eens beginnen met op onderhoud eten en dan op de goede manier.
Denk dat dat al best een verschil gaat maken met mijn metabolisme.

Daarna zie ik wel, ga liever voor de grote off season look dan smalle droge look. :p

Maarja valt niet mee. :roflol:

Was inderdaad de bedoeling om de flexcup te pakken dit jaar, maar had het door swansea, school, werk en mijn andere hobby gewoon veel te druk tegelijk. Dat heeft me eerlijk gezegd wel gesloopt, zo veel dingen tegelijk. Daarom dus al 5 maanden bijna niks gedaan. Was per week toch wel 80+ uur bezig met alles bij elkaar dus had weinig zin meer over om extreem te diëten of om te sporten. :o

Ik herken dat probleem man, foto's lukken bij mij gewoon nooit goed.

Terug
Naar boven