StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is weer zo ver.. Ik ben WEER ziek.
Iedere keer als ik weer begin met sporten word ik ziek.
Weet iemand of het kan komen doordat ik laatste tijd steeds 1 week wel goed eet en daarna niet meer en ook geen vit pillen meer slik?
Deed eerst namelijk ALTIJD een goed schema en altijd vit pillen slikken.
Kan het zijn dat mijn lichaam niet meer krijgt wat het gewend was en daarom mijn weerstand weg is ofzo?
Heb er geen verstand van helaas..
Zou dat niet eerder te wijten zijn aan stress die verminderde weerstand veroorzaakt?
In ieder geval beterschap!
Moet eerlijk zeggen dat ik privé nog wat dingen heb die veel druk op me leggen waardoor ik me wat minder met sport bezig hou zoals ik al zei.
Vandaag jammer genoeg geen tijd gehad vanwege vestigingspresentatie op de zaak.. Maar morgen ga ik weer lekker borst/triceps trainen.![]()
.Het is weer zo ver.. Ik ben WEER ziek.
Iedere keer als ik weer begin met sporten word ik ziek.
Weet iemand of het kan komen doordat ik laatste tijd steeds 1 week wel goed eet en daarna niet meer en ook geen vit pillen meer slik?
Deed eerst namelijk ALTIJD een goed schema en altijd vit pillen slikken.
Kan het zijn dat mijn lichaam niet meer krijgt wat het gewend was en daarom mijn weerstand weg is ofzo?
Heb er geen verstand van helaas..
Goede training, voeding en rust dragen vaak bij aan een goede weerstand dus is helemaal niet zo gek als het andersom ook zo werkt
En (teveel) stress is natuurlijk nooit gezond
Sterkte en beterschap maat!

Uit onderzoek is gebleken dat laag intensief uigevoerde training de weerstand stimuleert. Uitputtende vormen van inspanning onderdrukken de weerstand tegen een infectie, waardoor er een verhoogde kans op het oplopen van een infectie ontstaat. Voor zeer intensief trainende (marathon)lopers kan het een overweging zijn een griepprik te laten zetten.
Thanks voor de link.

ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als je gaat cutten, ben nu zelf ook bezig. Ik doe het alleen wel heel rustig aan steeds minder KH eten. Hoe ga jij het aanpakken?