MuscleMeat

Peppie's log naar meer

• Topic Starter Topic Starter
Het is weer zo ver.. Ik ben WEER ziek.
Iedere keer als ik weer begin met sporten word ik ziek.

Weet iemand of het kan komen doordat ik laatste tijd steeds 1 week wel goed eet en daarna niet meer en ook geen vit pillen meer slik?
Deed eerst namelijk ALTIJD een goed schema en altijd vit pillen slikken.

Kan het zijn dat mijn lichaam niet meer krijgt wat het gewend was en daarom mijn weerstand weg is ofzo?

Heb er geen verstand van helaas..

Kan je niet helpen helaas. Beterschap iig

Weet iemand of het kan komen doordat ik laatste tijd steeds 1 week wel goed eet en daarna niet meer en ook geen vit pillen meer slik?

Kan het zijn dat mijn lichaam niet meer krijgt wat het gewend was en daarom mijn weerstand weg is ofzo?

Zou dat niet eerder te wijten zijn aan stress die verminderde weerstand veroorzaakt?
In ieder geval beterschap!

Dacht aan nieuwe job en onderstaande quote

Moet eerlijk zeggen dat ik privé nog wat dingen heb die veel druk op me leggen waardoor ik me wat minder met sport bezig hou zoals ik al zei.

Vandaag jammer genoeg geen tijd gehad vanwege vestigingspresentatie op de zaak.. Maar morgen ga ik weer lekker borst/triceps trainen. :D

Vaak komt die verminderde weerstand als de ergste stress voor je gevoel alweer achter de rug is.
Anyways...vitamientjes en goed eten kunnen nooit kwaad, en even goed uitzieken ook niet ;).

Goede training, voeding en rust dragen vaak bij aan een goede weerstand dus is helemaal niet zo gek als het andersom ook zo werkt
En (teveel) stress is natuurlijk nooit gezond

Sterkte en beterschap maat!

Goede training, voeding en rust dragen vaak bij aan een goede weerstand dus is helemaal niet zo gek als het andersom ook zo werkt
En (teveel) stress is natuurlijk nooit gezond

Sterkte en beterschap maat!

Thanks bro, zou goed kunnen inderdaad.
Ga vanavond mijn eten koken en deze week proberen weer goed te eten.

Eindelijk weer iets opgeknapt en gisteren weer wezen trainen.
Heb mijn motivatie terug, ben het zat om zo weinig definitie te zien omdat ik nu natuurlijk al een tijd matig getraind heb..

Gisteren weer heerlijk borst getraind, eten gekookt (whiehoe eindelijk weer lekker eten ipv brood, bleh) en vandaag weer rustig aan het opbouwen met mijn voedingsschema. :D

Voel me nu al lekkerder en heb zin om vanavond rug te knallen!

Goed bezig :thumb: :thumb:

Uit onderzoek is gebleken dat laag intensief uigevoerde training de weerstand stimuleert. Uitputtende vormen van inspanning onderdrukken de weerstand tegen een infectie, waardoor er een verhoogde kans op het oplopen van een infectie ontstaat. Voor zeer intensief trainende (marathon)lopers kan het een overweging zijn een griepprik te laten zetten.

http://www.atletiekunie.nl/?page=832

Gisteren heerlijke rugtraining gehad.

Chin ups:
2x10xbw
5x5xbw+15kg

BOR:
3x12x60kg
1x8x80kg

Lat pulldown:
2x10x70kg
2x10x77kg

Seated row:
3x10x77kg
1x8x84kg

Shrugs (staat geen gewicht op):
3x10x19

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

Hmm oke oke, tegenstrijdig met wat er bij mij gebeurt.. Maar het zal wel zo zijn, heb er zelf ook geen verstand van. :p Thanks voor de link.

Gaat alweer wat beter hier zie ik! :cool:

nette kinnen

Vandaag weinig gegeten dus had het idee dat het een k*t training zou worden, maar niets is minder waar. :D

Heerlijke schouder/borst training gehad.

Db shoulder press:
4x10x24kg

Db lateral raise: (licht gewicht maar erg stricte rom en langzaam uitgevoerd)
4x10x10kg lekker vol waren ze.

Db bent over reverse fly's:
4x10x10kg

Machine press:
4x10x55kg

Benchpress:
1x5x70kg
1x5x80kg
1x5x90kg
1x3x100kg
1x30x40kg

Peck deck fly's:
1x5x103kg
3x5x96kg
1x5x103kg

Incline db press: (was al lekker verzuurd)
3x5x32kg

Toen ging gym helaas dicht. :(

Al met al lekkere training. Heb eigenlijk nog nooit 5x5 gedaan maar dat beviel voor een keer erg goed. :thumbs: Gaan we vaker doen.

Nu weer lekker eten en straks Undercover in NL kijken, gaat over aas.
Benieuwd hoe ze het opblazen.

5x5 <3333

Lekkere tren gehad, erg gefocust op biceps en perfecte uitvoering.

Barbell curl:
3x10x40kg
1x8x50kg

Incline db curl.
4x10x14kg

Hammer curl:
2x10x22kg
1x10x24kg
1x8x24kg-->10x16kg

Barbell curl op zo'n machine met kabel: (staat geen gewicht op)
1x10x11/7/5/2

Rope extension: (geen gewichten)
3x10x11

Single arm cable extension:
3x10x11,25kg

Skull crushers: (4 seconde negatief en goed ver achter hoofd)
3x10x25kg

Armen beginnen wel weer te groeien, net gemeten en de 40cm bereikt. :D
Is wel een k*t foto, want verlichting is kapot dus nu lijk ik nog dikker. :(

2zt97cw.jpg

Ik ga toch maar eens cutten.. Wil opzich graag een massieve look en dus is een wat hoger vp best acceptabel, maar vind het nu toch wel wat ver komen.
Sta nu denk ik op 16% en dat vind ik toch te veel.

Ben van plan nu eerst even te cutten (wat bij mij meestal wel rap gaat overigens) tot 10% ofzo en dan weer clean gaan bouwen.

ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als je gaat cutten, ben nu zelf ook bezig. Ik doe het alleen wel heel rustig aan steeds minder KH eten. Hoe ga jij het aanpakken?

ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als je gaat cutten, ben nu zelf ook bezig. Ik doe het alleen wel heel rustig aan steeds minder KH eten. Hoe ga jij het aanpakken?

Ik ben ook erg benieuwd.. Eigenlijk wil ik niet cutten omdat ik bang ben dat er niks overblijft.. Maar we gaan het zien.

Ik zal je zeggen dat ik nog nooit ECHT heb moeten cutten.. Meestal was het een lichte cut tussendoor. Ik heb nu net een voedingsschema gemaakt met de volgende verhoudingen:

Onderhoud = 2879 kcal

KCAL: 2500
E: 200 KH: 186 V: 69

Ben bewust niet te laag in kcal gegaan, ik loop ontzettend veel op mijn werk dus dat gaat er ook nog af.

Hoe bevalt jou cut?

Terug
Naar boven