Fitness Seller

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind het sowieso knap als iemand een kant kan kiezen in zo'n complex conflict, maar dat is mijn mening.

Daar heb je gelijk in en daarom zeg ik ook dat het bij mij een gevoelskwestie is. Dit kan ook komen door eenzijdige weergave van de situatie daar, of mijn afkeer van Hamas dat op Israël knalt.(andersom ook, niet daarvan)

Het is natuurlijk zeer triest dat Wilders onder constante bewaking moet leven vanwege een paar volslagen debielen die hem eventueel wat willen aan doen maar dit rechtvaardigt natuurlijk nooit het structureel wegzetten van hele bevolkingsgroepen zoals hij graag doet.

Ik ga me niet eens mengen in dit topic, maar wil wel weten, geachte heer Klaaswitz, waarom je het leuk vindt om boodschappen op iemands profiel te plaatsen maar zelf zo laf bent om de mogelijkheid tot antwoorden uit te sluiten?

om even on-topic te blijven..
Ik zou graag willen weten wat de niet-pvv stemmers tegen de problemen met bijvoorbeeld de Marokkaanse jeugd willen doen of de integratieproblemen in het algemeen. Zeggen dat het afpakken van het paspoort bullshit is, is makkelijk. Ik wil ook graag een oplossing van hun kant horen

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Kom maar op niet-PVV-ers.

Lol, weet je hoeveel mensen hun keuze fatsoenlijk kunnen onderbouwen?Ik gok het percentage op 40% en volgens mij zit ik dan nog hoog.
Al die onderbuikgevoelstemmers hier.:p
Edit: Ben het op zich wel met je eens.

Doe dan eens moeite om jou PVV stem te onderbouwen?
ik bedoel,je gaat de discussie uit de weg.
Een psychologisch onderzoek heeft aangetoond dat PVV stemmers vaak bange en onzekere mensen die geloven in de bangmakerij van Geert Wilders.

Want ondanks de altijd leuke criminaliteitscijfers waarmee onze grote jongen HardcoreNL altijd komt aanzetten alsof er een bingolotterij mee is gewonnen. Komt er nooit iemand met de rapporten van de procentueel vrij grote dalingen van criminaliteit. En ook heb ik nog nooit iemand gehoord over de daling van het gevoel van veiligheid binnen de nederlandse bevolking sinds de oprichting van de PVV.

Ik denk dat de schoolomgeving een grote rol speelt. Ik ben voor afschaffing van confessioneel onderwijs en wil slechts openbare scholen en waar mogelijk een spreiding van leden van integrerende gezinnen over scholen. Ik weet dat het niet haalbaar is maar dat is mijn utopie. Ook "niet moslim" jongeren zijn eerder aangetrokken tot criminaliteit in een slechte omgeving.

Ik ga me niet eens mengen in dit topic, maar wil wel weten, geachte heer Klaaswitz, waarom je het leuk vindt om boodschappen op iemands profiel te plaatsen maar zelf zo laf bent om de mogelijkheid tot antwoorden uit te sluiten?

Jeetje, ik dacht een aardig berichtje. Maar je mag me wel e-mailen hoor "Beaudien" als je lekker met me wilt babbelen!

Criminelen mogen van mij harder worden aangepakt, helemaal als het niet de 1e keer is. Het een probleem van de ouders maken, dus meer contact met hen en uitleggen wat hun kinderen uitvreten. Ook zou er meer vanuit de eigen gemeenschap moeten komen. Maar dit is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Zeggen dat het afpakken van het paspoort bullshit is, is makkelijk? Nee zeggen dat het paspoort moet worden afgepakt is makkelijk, en totaal onhaalbaar om talloze redenen.
En nu wil ik graag de oplossing van de PVV horen..?

Kijk maar uit Klaas, straks lacht ze je weer eens letterlijk dood.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Criminelen mogen van mij harder worden aangepakt, helemaal als het niet de 1e keer is. Het een probleem van de ouders maken, dus meer contact met hen en uitleggen wat hun kinderen uitvreten. Ook zou er meer vanuit de eigen gemeenschap moeten komen. Maar dit is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Zeggen dat het afpakken van het paspoort bullshit is, is makkelijk? Nee zeggen dat het paspoort moet worden afgepakt is makkelijk, en totaal onhaalbaar om talloze redenen.
En nu wil ik graag de oplossing van de PVV horen..?

Je bedoelt: een UITVOERBARE oplossing; die hebben ze namelijk nog -nooit- gegeven.

Ik vind het een logische stap. Marokkaanse jongeren die hier zijn geboren hebben niks aan een Marokkaans paspoort en horen zich volledig nederlands te voelen zoals de wet hen ook beschouwt. Als ze dit tweede paspoort,oftewel het Marokkaanse paspoort
niet willen afgeven vind ik dat een kwestie van twijfel aan Nederland en dat maakt mij niet uit, maar als er dan een ernstig misdrijf gepleegd is moeten ze niet gaan piepen als het paspoort afgepakt wordt en ze worden uitgezet. Ze maken zelf de keuze.

Laatst bewerkt:
Ik vind het een logische stap. Marokkaanse jongeren die hier zijn geboren hebben niks aan een Marokkaans paspoort en horen zich volledig nederlands te voelen zoals de wet hen ook beschouwt. Als ze dit paspoort dan niet willen afgeven vind ik dat een kwestie van twijfel aan Nederland en dat maakt mij niet uit, maar als er dan een ernstig misdrijf gepleegd is moeten ze niet gaan piepen als het paspoort afgepakt wordt en ze worden uitgezet.

1. Hoezo betekent dit een kwestie van twijfel? Het kan grote voordelen hebben als ze op vakantie gaan in hun land van herkomst. Zou jij een tweede paspoort afstaan als je die had? Denk het niet man.

2. Het is ONUITVOERBAAR om iemands Nederlandse paspoort af te pakken.

Dus: uitvoerbare oplossing ergens, PVVers?

1. Hoezo betekent dit een kwestie van twijfel? Het kan grote voordelen hebben als ze op vakantie gaan in hun land van herkomst. Zou jij een tweede paspoort afstaan als je die had? Denk het niet man.

2. Het is ONUITVOERBAAR om iemands Nederlandse paspoort af te pakken.

Dus: uitvoerbare oplossing ergens, PVVers?

dan moet het mogelijk gemaakt worden, zulke mensen zijn niet Nederland-paspoort waardig. Nu praat ik over ernstige misdrijven zoals zedendelicten en moord.
Onzin, feit blijft dat veel Marokkanen zeggen dat ze Marokkaan zijn in plaats van Nederlander, laten we HEN dan ook als Marokkaan behandelen(in deze ernstige gevallen) en uitzetten.Uiteraard na het uitzitten van de straf. Probleem hieraan is dat je het moeilijk kan bewijzen

Laatst bewerkt:
En als er sprake is van 1 paspoort? Of gaan we dan onderscheidt maken tussen die 2 groepen? Of onderscheidt tussen landen? Bijv. Surinamers niet terugsturen, maar Antillianen wel?

En als er sprake is van 1 paspoort? Of gaan we dan onderscheidt maken tussen die 2 groepen? Of onderscheidt tussen landen? Bijv. Surinamers niet terugsturen, maar Antillianen wel?

Als er sprake is van 1 paspoort kan dit niet gelden. Deze mensen zullen de
"gewone" straf moeten uitzitten. Ik wil geen onderscheid, maar voor alle bevolkingsgroepen met een dubbel paspoort die een ernstig delict plegen.

Een goeie oplossing voor de mensen met 1 paspoort vind ik een geldboete richting de ouders. Deze boete moet dan worden uitgegeven aan extra en aantoonbare buitenschoolse scholing. Of maatschappelijke taakstraffen met gemeenschappelijk belang

om even on-topic te blijven..
Ik zou graag willen weten wat de niet-pvv stemmers tegen de problemen met bijvoorbeeld de Marokkaanse jeugd willen doen of de integratieproblemen in het algemeen. Zeggen dat het afpakken van het paspoort bullshit is, is makkelijk. Ik wil ook graag een oplossing van hun kant horen

Zeggen dat de Marokkaanse jeugd het grootste probleem is kan je ook afdoen als onzin, je moet het hele probleem aanpakken en niet als symbool iets kiezen dat lekker klinkt. Aanrakingen met politie: 4% van 1 miljoen moslims tegenover 1% van 15miljoen mensen. Dat betekend dat we ons het drukst maken over een groep die ongeveer een kwart van de aanrakingen met politie beslaat. Ik vind het een domme redenatie om het af te schuiven op Marokkanen, als je puur naar de aantallen kijkt. Ik zeg niet dat er niets moet gebeuren om problemen aan te pakken, maar niet door te bestempelen.

Zeggen dat de Marokkaanse jeugd het grootste probleem is kan je ook afdoen als onzin, je moet het hele probleem aanpakken en niet als symbool iets kiezen dat lekker klinkt. Aanrakingen met politie: 4% van 1 miljoen moslims tegenover 1% van 15miljoen mensen. Dat betekend dat we ons het drukst maken over een groep die ongeveer een kwart van de aanrakingen met politie beslaat. Ik vind het een domme redenatie om het af te schuiven op Marokkanen, als je puur naar de aantallen kijkt. Ik zeg niet dat er niets moet gebeuren om problemen aan te pakken, maar niet door te bestempelen.

Nu maak je zelf de door de tegenstanders van Wilders o zo gehate fout door Marokkanen met moslims op 1 hoop te gooien. Ongeveer 60% van de Marokkaanse jeugd tot 21 jaar is in aanraking geweest met de politie tegen 17% van de autochtone jeugd. Bij antillianen ligt het cijfer ook veel hoger dan bij de autochtone jeugd. Deze cijfers zijn niet gebaseerd op de relativiteit zoals jij doet maar op de absolute aantallen. Als je dit dan gaat vertalen naar relativiteit in de Marokkaanse groep mensen is dit getal zeer zorgwekkend. Daarom ben ik ook op zoek naar de juiste en effectieve aanpak, maar feit blijft dat de PVV een poging doet en dat deze feiten er al jaren liggen maar de huidige regeerpartijen er geen goeie aanpak op na hebben gehouden.

mensen uitzetten naar een land waar ze niet geboren zijn, alsof dat ander land daar niets in te pappen zou hebben :rolleyes:

dan moet het mogelijk gemaakt worden, zulke mensen zijn niet Nederland-paspoort waardig. Nu praat ik over ernstige misdrijven zoals zedendelicten en moord.
Onzin, feit blijft dat veel Marokkanen zeggen dat ze Marokkaan zijn in plaats van Nederlander, laten we HEN dan ook als Marokkaan behandelen(in deze ernstige gevallen) en uitzetten.Uiteraard na het uitzitten van de straf. Probleem hieraan is dat je het moeilijk kan bewijzen

en daar is het probleem: het is niet mogelijk te maken tenzij je ongelijkheid van groepen in gaat voeren. Is dat je doel, "Biobeast"? Laat me niet lachen man, als je hierop zegt "prima", dan ben je zelf het Nederlanderschap onwaardig.

Terug
Naar boven