XXL Nutrition

politieke voorkeur NL DBB

Peiling Peiling Ik stem/ heb gestemd?

• SP

Stemmen: 12 7,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 9 5,8%
  • ChristenUnie

Stemmen: 4 2,6%
  • PvdA

Stemmen: 8 5,2%
  • CDA

Stemmen: 3 1,9%
  • D66

Stemmen: 13 8,4%
  • VVD

Stemmen: 39 25,2%
  • PVV

Stemmen: 57 36,8%
  • N/A

Stemmen: 10 6,5%

• Totaal stemmers
    155
  • Topic Starter Topic Starter
en daar is het probleem: het is niet mogelijk te maken tenzij je ongelijkheid van groepen in gaat voeren. Is dat je doel, "Biobeast"? Laat me niet lachen man, als je hierop zegt "prima", dan ben je zelf het Nederlanderschap onwaardig.

Onzinnige opmerking die je hier plaatst, ik zeg hier duidelijk een geval waarbij deze Marokkaanse jongeren zichzelf neerzetten als een aparte groep ten opzichte van de rest. Dan vind ik 't redelijk om ze ook zo te berechten bij een ernstig delict. Raar dat je over zoon opmerking van mij zegt dat ik het nederlanderschap onwaardig zou zijn, maar een Marokkaan met een dubbel paspoort die een moord pleegt doe je niet moeilijk over. Kom op zeg, wees is reeël

Zolang ze HIER maar geen probleem meer zijn is het toch prima?

Alles draait om Nederland. Slim bedacht man. Als ze hier maar weg zijn! We sturen alleen de criminelen terug en daar staan ze natuurlijk om die mensen te springen, maar dat maakt niet uit zolang wij er maar van verlost zijn! Jezus zeg, hoe simpel ben jij wel niet.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Onzinnige opmerking die je hier plaatst, ik zeg hier duidelijk een geval waarbij deze Marokkaanse jongeren zichzelf neerzetten als een aparte groep ten opzichte van de rest. Dan vind ik 't redelijk om ze ook zo te berechten bij een ernstig delict. Raar dat je over zoon opmerking van mij zegt dat ik het nederlanderschap onwaardig zou zijn, maar een Marokkaan met een dubbel paspoort die een moord pleegt doe je niet moeilijk over. Kom op zeg, wees is reeël

Ja, want ze zetten zich allemaal als groep neer als Marokkaans en niet Nederlands. Daarom kunnen we ze gewoon hoppa als aparte groep beschouwen en desnoods uitzetten! En dit zogenaamde zichzelf neerzetten is dan gebaseerd op een leuke eerdere anekdote van jou. Jij bent wel erg goed in redeneren zeg!

Een Marokkaan met een dubbel paspoort die in Nederland woont is volgens onze wet een Nederlander en dient hier berecht, gestraft en gerehabiliteerd te worden. Het is onuitvoerbaar om hierin groepen aan te brengen; klaar. Als iemand eenmaal een nationaliteit bezit is het niet mogelijk om die zomaar weer af te nemen.

Alles draait om Nederland. Slim bedacht man. Als ze hier maar weg zijn! We sturen alleen de criminelen terug en daar staan ze natuurlijk om die mensen te springen, maar dat maakt niet uit zolang wij er maar van verlost zijn! Jezus zeg, hoe simpel ben jij wel niet.
Hebbe we eindelijk een discussie op niveau, moet er weer eentje grof gaan worden :(

En ik stem niet zoals ismaelD, omdat de mensen in verre landen mij aardig moeten vinden, ik stem voor mij in dit land.

Laatst bewerkt:
Probeer je weer eens empathie op te wekken, Russisch Beertje? Misschien werkt het bij je online schatje, maar niet echt bij mij. Ben je er ondertussen al achter wat het woord betekent?

Ik wil best een discussie op niveau met je voeren, maar dan moet je niet met dit soort onzin aankomen, want ik hoop dat jij ook snapt dat internationale relaties net zo belangrijk of misschien wel belangrijker zijn dan die in het binnenland.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ja, want ze zetten zich allemaal als groep neer als Marokkaans en niet Nederlands. Daarom kunnen we ze gewoon hoppa als aparte groep beschouwen en desnoods uitzetten! En dit zogenaamde zichzelf neerzetten is dan gebaseerd op een leuke eerdere anekdote van jou. Jij bent wel erg goed in redeneren zeg!

Een Marokkaan met een dubbel paspoort die in Nederland woont is volgens onze wet een Nederlander en dient hier berecht, gestraft en gerehabiliteerd te worden. Het is onuitvoerbaar om hierin groepen aan te brengen; klaar. Als iemand eenmaal een nationaliteit bezit is het niet mogelijk om die zomaar weer af te nemen.

Lees dan alle posts van mij? Ik zeg ook dat het dubbele paspoort in principe afgeschaft moet worden. Ze mogen er twee hebben, maar bij een ernstig delict worden ze dan ook berecht op die manier. Heb je er 1, dan krijg je de normale gang van zaken. Ik snap jou verder ook niet, ik heb het ook niet over de Marokkaan op de hoek. Ik heb het over verkrachters,moordenaars en dat je daar moeilijk over doet, kan ik moeilijk geloven. Zij hebben ieder recht al verspeeld, ook het recht op het Nederlandse staatsburgerschap. Zij hebben toch nog een paspoort, gaan ze daar lekker wonen na hun straf?

Probeer je weer eens empathie op te wekken, Russisch Beertje? Misschien werkt het bij je online schatje, maar niet echt bij mij. Ben je er ondertussen al achter wat het woord betekent?

Ik wil best een discussie op niveau met je voeren, maar dan moet je niet met dit soort onzin aankomen, want ik hoop dat jij ook snapt dat internationale relaties net zo belangrijk of misschien wel belangrijker zijn dan die in het binnenland.
Ik heb het voor de zekerheid toch maar even opgezocht, en het betekend hier nog steeds INLEVINGSVERMOGEN.

Wat denk jij dat het betekend ?

1. Ze hebben de Nederlandse nationaliteit die ze niet af is te nemen zonder onderscheid in groepen mensen te maken wat RACISTISCH en dus onwenselijk is.

2. Omdat ze die Nederlandse nationaliteit hebben dienen ze hier te worden berecht, gestraft en terug te worden gebracht in de samenleving zoals een Nederlander hier recht toe heeft.

Wat snap je niet? Wat wil je hier precies aan doen?
Verkrachters en moordenaars van Nederlandse origine worden toch ook op die manier behandeld? Waarom zou iemand met twee paspoorten waaronder een Nederlands paspoort een andere behandeling moeten krijgen?

Laatst bewerkt:
Ik zeg toch, ze maken zelf de keuze, woon je in Nederland dan hoor je gewoon enkel een Nederlands paspoort te hebben. Maar wat jij wilt, dan gooien we het over de andere boeg.
Laten we een samenwerkingsverdrag met Marokko sluiten voor zware Marokkaanse criminelen woonachtig in Nederland met een dubbel paspoort en deze laten berechten via de Marokkaanse wetgeving voor deze delicten. Krijgen ze toch nog hun zware straf en het is eerlijk, want ze hebben ook een Marokkaans paspoort dus hebben ze ook recht om op die manier berecht te worden.

Vind jij dit humaan? Deze mensen zijn Nederlander en hebben dus de rechten van een Nederlander. Hierdoor kunnen ze dus niet zomaar op die manier worden uitgeleverd. Gelukkig maar!

Ik weet ook je antwoord al: "maar wat ze in Nederland hebben gedaan is ook niet humaan!". Nee inderdaad, maar wat een autochtone crimineel hier doet is dat evenmin en die heeft ook de rechten van de Nederlander. Oftewel: stop met denken dat je zomaar een onderscheid tussen mensen kan maken, want zo simpel ligt het niet. Al zou het wel zo simpel liggen, racisme (op etniciteit, nationaliteit) is totaal onwenselijk.

Laatst bewerkt:
Ik zeg toch, ze maken zelf de keuze, woon je in Nederland dan hoor je gewoon enkel een Nederlands paspoort te hebben. Maar wat jij wilt, dan gooien we het over de andere boeg.
Laten we een samenwerkingsverdrag met Marokko sluiten voor zware Marokkaanse criminelen woonachtig in Nederland met een dubbel paspoort en deze laten berechten via de Marokkaanse wetgeving voor deze delicten. Krijgen ze toch nog hun zware straf en het is eerlijk, want ze hebben ook een Marokkaans paspoort dus hebben ze ook recht om op die manier berecht te worden.

Je hebt nog niet helemaal door hoe onze grondwet in elkaar zit geloof ik. Gaan we ook anderen met een dubbel paspoort maar bestraffen met de wetgeving van hun vaderland? Nekschot voor de Chinees, Kop er af voor de Saudi en een autoband om de nek bij de Zuid-Afrikaan. Nou goed die laatste is dan meer een volksgericht maar we moeten een beetje berechten volgens het principe 'lands wijs, lands eer' natuurlijk.

Vind jij dit humaan? Deze mensen zijn Nederlander en hebben dus de rechten van een Nederlander. Hierdoor kunnen ze dus niet zomaar op die manier worden uitgeleverd. Gelukkig maar!

Vind jij zo iemand die bijvoorbeeld iemand heeft verkracht, een heel leven heeft kapotgemaakt, humaan genoeg om er veels te makkelijk vanaf te laten komen? Daar word ik kotsmisselijk van bah, wisten zulke mensen maar wat ze konden verwachten, dan was het aantal van zulke misdrijven zeker wel ietsje gedaald

Vind jij zo iemand die bijvoorbeeld iemand heeft verkracht, een heel leven heeft kapotgemaakt, humaan genoeg om er veels te makkelijk vanaf te laten komen? Daar word ik kotsmisselijk van bah, wisten zulke mensen maar wat ze konden verwachten, dan was het aantal van zulke misdrijven zeker wel ietsje gedaald

Lees mijn post nog eens, ik had hem al van tevoren aangepast omdat je zo voorspelbaar bent dat ik dit antwoord al verwacht had.

Je hebt nog niet helemaal door hoe onze grondwet in elkaar zit geloof ik. Gaan we ook anderen met een dubbel paspoort maar bestraffen met de wetgeving van hun vaderland? Nekschot voor de Chinees, Kop er af voor de Saudi en een autoband om de nek bij de Zuid-Afrikaan. Nou goed die laatste is dan meer een volksgericht maar we moeten een beetje berechten volgens het principe 'lands wijs, lands eer' natuurlijk.

Nee klopt, het was natuurlijk meer een reactie op kprophecy manier van beargumenteren. Zo van ja ze hebben ons paspoort dus moeten ze op deze manier worden berecht, nou.. ze hebben ook een ander paspoort dus dan kan het toch ook op die manier? Ik wil gewoon een hardere aanpak voor dit soort zaken en ik vind het voor deze soort mensen niet inhumaan om het paspoort af te pakken bij een dubbel paspoort

Nee klopt, het was natuurlijk meer een reactie op kprophecy manier van beargumenteren. Zo van ja ze hebben ons paspoort dus moeten ze op deze manier worden berecht, nou.. ze hebben ook een ander paspoort dus dan kan het toch ook op die manier? Ik wil gewoon een hardere aanpak voor dit soort zaken en ik vind het voor deze soort mensen niet inhumaan om het paspoort af te pakken bij een dubbel paspoort

Het is alleen een onmogelijkheid.

Ben zelf wel voorstander om degenen zonder Nederlands paspoort er uit te donderen na het uitzitten van de straf. Verblijfsrecht vervalt bij begaan van zware misdrijven.

Lees mijn post nog eens, ik had hem al van tevoren aangepast omdat je zo voorspelbaar bent dat ik dit antwoord al verwacht had.

Ik weet wat ik wil en ik kan het vaak redelijk beargumenteren dus voorspelbaar is mijn antwoord dan natuurlijk. Probleem is dat jij kijkt vanuit het menselijk oogpunt en ik kijk vanaf inhumane deel van het strafbare delict
Daarnaast is voorspelbaarheid in deze zaken goed, dat geeft mijn standpunt duidelijk aan en geen gedraai in de beargumentering. Allebei hebben we een punt, enkel geeft ieder van ons zichzelf het voordeel

Laatst bewerkt:
Nu maak je zelf de door de tegenstanders van Wilders o zo gehate fout door Marokkanen met moslims op 1 hoop te gooien. Ongeveer 60% van de Marokkaanse jeugd tot 21 jaar is in aanraking geweest met de politie tegen 17% van de autochtone jeugd. Bij antillianen ligt het cijfer ook veel hoger dan bij de autochtone jeugd. Deze cijfers zijn niet gebaseerd op de relativiteit zoals jij doet maar op de absolute aantallen. Als je dit dan gaat vertalen naar relativiteit in de Marokkaanse groep mensen is dit getal zeer zorgwekkend. Daarom ben ik ook op zoek naar de juiste en effectieve aanpak, maar feit blijft dat de PVV een poging doet en dat deze feiten er al jaren liggen maar de huidige regeerpartijen er geen goeie aanpak op na hebben gehouden.

(het is btw 54% Maroks)
Dan nog biobeest, 54% Maroks tegenover 20% van de Nederlandse mannen als het over 350.000 Maroks gaat tegenover miljoenen NL's stelt nog minder voor..

Als je het niet inhumaan vind om iemands nationaliteit te ontnemen of ze te laten berechten in het buitenland terwijl het Nederlanders zijn, dan stop ik nu met discussiëren, want rechten van de mens zeggen jou schijnbaar niets en aan argumenteren met iemand die zo weinig waarde hecht aan basisprincipes van een moderne westerse samenleving ga ik me niet wagen.

(het is btw 54% Maroks)
Dan nog biobeest, 54% Maroks tegenover 20% van de Nederlandse mannen als het over 350.000 Maroks gaat tegenover miljoenen NL's stelt nog minder voor..

dat wil dus zeggen dat meer dan de helft in aanraking is geweest met de politie, dat is toch schrikbarend hoog lijkt mij? Tuurlijk zijn er in absolute aantallen dan meer autochtone gevallen, maar dat geeft niets aan over de problematiek in de jeugd van de Marokkaanse jongeren wat moeilijk op te lossen is

(het is btw 54% Maroks)
350.000 tegen over miljoenen :rolleyes:

Ik vind 350.000 toch een prima aantal om naar procenten te kijken

Terug
Naar boven