- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat hier nog altijd goed zo te zien. Dumbbell Flyes vind ik persoonlijk een erg lastige oefening, maar wel een goede![]()
Flyes met gestrekte armen vind ik wel een beetje blessure gevoelig...
Goede training.
Tja, ik ben nu amper 1 jaar bezig met trainen, jij was in april 2008 al 2 jaar bezig en toen deed je 6x bankdrukken met 77,5 kg. Dat zal mij ook wel lukken hoor, maar ik ben dus nog niet zo heel lang aan het trainen. De squat en deadlift en military press zijn in dat eerste jaar wel aardig vooruitgegaan.Ga je log proberen te volgen, vind deze interessant omdat je er veel bij vertelt waarom je dingen doet/hoe de training verliep. Doe ik momenteel bijna niet meer maar wie weet in de toekomst weer.
Vind het log ook interessant vanwege zelfde soort lichaamsbouw (ben zelf 1.94 en rond de 90 kg, was een tijdje 94 kg maar zit nu weer net onder de 90 helaas).
Dan kom je ook nog uit Brugge, daar kom ik wel eens... (woon daar helemaal niet in de buurt ofzo)
Ik train zelf wel serieus (niet veel kletsen bedoel ik, gewoon fanatiek trainen), maar lees er te weinig over. Ik probeer in elk geval wat ik doe goed te doen (technisch).
Wat ik apart vind is dat jij in veel dingen heel zwaar kan gaan (deadlift, squat), en bench press blijft daar zoveel bij achter, hoe kan dat? Of zie ik dat verkeerd.
Ik heb de squat en deadlift er even uitgehaald, ga dat natuurlijk weer doen bij volgende schema, maar kom daar niet verder mee dan hooguit 80 kg (squat) en 130 kg (deadlift); bench press momenteel bezig met 4 setjes van 72,5 en 75 kg (resp 6 en 8 herhalingen; wel op verschillende dagen natuurlijk).
Succes met je doelen.
Mijn log... http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/vargs-log-2-a-259573/