XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
speed squat + choked light bands:
8x 2×120

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×210

Lying leg curl:
12×95
10×100
8×105
8×105

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------



Hmm moet ik ff over na denken ouwe. Hebben we het anders volgende week over ;)

Komt goed maat
 
moet ook wel goed gezet worden he :P
Samen 1x naar de huisarts gaan ?
Dan kan die het eventueel voordoen en uitleg geven. Die weten normaal wel waar ze mogen prikken en waar niet haha.
 
Samen 1x naar de huisarts gaan ?
Dan kan die het eventueel voordoen en uitleg geven. Die weten normaal wel waar ze mogen prikken en waar niet haha.

LOL goeie man! :P
 
Ik ga me wel even goed verdiepen in de synthol inject procedures etc . Ik woon toch bij je om de hoek . Maar daar hebben we t op de flex wel over man .
 
Is cool
 
Synthol inject prod is gewoon na het trainen 3 cc's in getrainde spiergroep. Als je schouders doet moet je alle 3 de koppen injecteren, zo heeft biceps ook aparte koppen. Net zoals de quads etc
 
WTF! weer een PR op de benchpress.
Zit al een jaar op 155 ofzo en paar weken geleden 160 gedrukt en vandaag met gemak 165 :)
Die overhead presses hebben me goed gedaan want sinds ik die ben gaan doen is het benchen makkelijker geworden.

Benchpress:
1x120
1x140
1x165 PR

close grip benchpress
8x120
6x125
5x130

Onderhands 1 hand pushdown:
15x10
12x15

Close grip latpulldown (thuis):
12x80
12x80
10x80
10x80

Mijn excuses dat ik al heel lang geen foto heb gemaakt. Ik heb er steeds geen zin in of denk er niet aan, maar net na flinke pomp te hebben had ik de motivatie om eentje te maken.

125 kilo. Een stuk lichter dan toen ik op mijn pantoffels die brute foto's had gemaakt, maar ben echt heel vol en hard.
Helaas een flinke schaduw over mijn abs door deze pose, maar ik kan je verzekeren dat ik keiharde blokjes heb op het moment :P

bammm.jpg
 
Ziet er goed uit maat :thumbs:
Nice and hard :D
 
Nice bench!

Goed fysiek.
 
wat een beer man..nice
 
Nice bench!

Goed fysiek.

Thanks! Ja ben echt heel blij dat mijn bench eindelijk omhoog gaat.
Ik had hem opgenomen en helaas zie je alleen mij en de stang zonder de gewichten, maar kon wel zien dat ik hem heel explosief drukte. Over een paar weken eens 170 proberen en dan bridgen.

wat een beer man..nice

Thanks !
 
WTF! weer een PR op de benchpress.
Zit al een jaar op 155 ofzo en paar weken geleden 160 gedrukt en vandaag met gemak 165 :)
Die overhead presses hebben me goed gedaan want sinds ik die ben gaan doen is het benchen makkelijker geworden.

Benchpress:
1x120
1x140
1x165 PR

close grip benchpress
8x120
6x125
5x130

Onderhands 1 hand pushdown:
15x10
12x15

Close grip latpulldown (thuis):
12x80
12x80
10x80
10x80

Mijn excuses dat ik al heel lang geen foto heb gemaakt. Ik heb er steeds geen zin in of denk er niet aan, maar net na flinke pomp te hebben had ik de motivatie om eentje te maken.

125 kilo. Een stuk lichter dan toen ik op mijn pantoffels die brute foto's had gemaakt, maar ben echt heel vol en hard.
Helaas een flinke schaduw over mijn abs door deze pose, maar ik kan je verzekeren dat ik keiharde blokjes heb op het moment :P

:eek: ziek fysiek bro
 
thanks!
 
Drop die vid dan
 
Damn wat een beer zeg!

(Post niet veel hier maar lees altijd mee)
 
Gruwelijke foto alleen je armen lijken kleiner dan ze in ht echt zijn .. In het echt zijn het 2 boomstammen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven