Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoog volume is helemaal niet goed voor iedereen, ik ga ook veel beter op een laag volume met hogere intensiteit. Wendler heeft daar ook eens iets over geschreven, dat je moet zoeken naar datgene wat voor jouw lijf goed werkt. Ik vind weer dat jij best een hoog volume draait Willem. Voor jou werkt het blijkbaar prima.Blijf het best weinig volume vinden, en al helemaal voor een juicer.

Echt gek dat je van zo'n trainingen zo groot kan worden :-)
Neenee het bewijst nog maar eens dat wij allemaal teveel trainen
Ik zie een hoop mensen flink wat volume pakken, maar met p*ssy gewichten, zwakke intensiteit, schijtuitvoering, geen controle, etc. 95% denkt hard te trainen, maar ik moet ze nog tegenkomen. Aardig wat sportscholen gezien en bij die paar die ook echt hard trainen, daar zie je het ook aan hun fysiek terug.
Ik ben zelf ook voorstander van hoger volume, maar het werkt dan ook voor mij.

Ik zie een hoop mensen flink wat volume pakken, maar met p*ssy gewichten, zwakke intensiteit, schijtuitvoering, geen controle, etc. 95% denkt hard te trainen, maar ik moet ze nog tegenkomen. Aardig wat sportscholen gezien en bij die paar die ook echt hard trainen, daar zie je het ook aan hun fysiek terug.
Ik ben zelf ook voorstander van hoger volume, maar het werkt dan ook voor mij.