Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Als ie er zondag is wil ik wel op de foto met hem. Wie komen er eigenlijk allemaal komende zondag??

Blijf het best weinig volume vinden, en al helemaal voor een juicer.

Vrij weinig oefeningen inderdaad. Wat is de gedachte hierachter?

Volgens mij schrijft ie niet alle setjes op, zei ie een tijd terug eens als ik me niet vergis.

Voor kracht werkt lage volume het best

• #2.026
Jawel ik schrijf vrijwel altijd alles op. Ik vind 16 a 18 setjes per sessie voldoende om alle energie op te maken.

train je elke dag ?

Blijf het best weinig volume vinden, en al helemaal voor een juicer.
Hoog volume is helemaal niet goed voor iedereen, ik ga ook veel beter op een laag volume met hogere intensiteit. Wendler heeft daar ook eens iets over geschreven, dat je moet zoeken naar datgene wat voor jouw lijf goed werkt. Ik vind weer dat jij best een hoog volume draait Willem. Voor jou werkt het blijkbaar prima. :D

Juicer of geen juicer staat los van het volume vind ik.

• #2.029
Ik merk dat ik veel te lang in de gym ben wanneer ik meer dan 4-5 oefeningen ga doen.
Mocht ik wat extra willen trainen zou ik liever wat opsplitsen en een extra training doen.

Echt gek dat je van zo'n trainingen zo groot kan worden :-)

Hij vindt je een mietje! ;)

Ik zie een hoop mensen flink wat volume pakken, maar met p*ssy gewichten, zwakke intensiteit, schijtuitvoering, geen controle, etc. 95% denkt hard te trainen, maar ik moet ze nog tegenkomen. Aardig wat sportscholen gezien en bij die paar die ook echt hard trainen, daar zie je het ook aan hun fysiek terug.
Ik ben zelf ook voorstander van hoger volume, maar het werkt dan ook voor mij.

Ik zie een hoop mensen flink wat volume pakken, maar met p*ssy gewichten, zwakke intensiteit, schijtuitvoering, geen controle, etc. 95% denkt hard te trainen, maar ik moet ze nog tegenkomen. Aardig wat sportscholen gezien en bij die paar die ook echt hard trainen, daar zie je het ook aan hun fysiek terug.

maar jij doet toch geen p*ssy weights bro? :D

Nee tuurlijk niet :-)

• #2.039

Wat doe jij normaal qua oefeningen en reprange bij bv een borst training (+ evt andere spiergroepen voor die dag) ?

Verschilt echt per training. Maar een voorbeeld van laatst:

Benchpress

12x60
10x80
10x100
8-10x120
8-10x130
8-10x130
8-10x130
8-10x130

Incline bench
8x60
8x80
8-10 x100
8-10 x100
8-10 x100
8-10 x100
8-10 x100

Cross overs
3 sets 10-15 reps

Low pull cross overs
3 sets 15 reps

Dat is dan borst en pak ik nog 1-2 oefeningen triceps (heb aparte bicep/tricep training, dus dit is extra) en 1 oefening kuiten mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven