AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke bloedtest,
LH en FSH nagenoeg niets :D

Waar laat je testen, en wat kost t daar?
 
Bij de huisarts en kost meestal iets van 100 euro tot je eigen risico op is, dan is het gratis.
 
Hoe heb je dat aangegeven bij je huisarts bro? Toen ik zei dat ik m'n bloed wilde laten testen en hij vroeg waarom antwoordde ik met dat ik zat te denken aan een AAS-kuur en zeker wilde weten of m'n waardes oke waren. Kerel ontplofte zowat.
 
Hoe heb je dat aangegeven bij je huisarts bro? Toen ik zei dat ik m'n bloed wilde laten testen en hij vroeg waarom antwoordde ik met dat ik zat te denken aan een AAS-kuur en zeker wilde weten of m'n waardes oke waren. Kerel ontplofte zowat.

Wat een sneue huisarts heb je dan. Vroeg je hem niet of ie ook zo reageert als iemand rookt of weleens wat drinkt? :P
Mijn heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik anabolen gebruik en af en toe wil kijken of ik door kan gaan of dat het verstandiger is even een pauze in te lassen om mijn bloedwaarden weer normaal te laten worden.
Hij vond het zelf een beetje onzin, maar als ik het graag wou dat ie het wel oke vond.
 
Wat een sneue huisarts heb je dan. Vroeg je hem niet of ie ook zo reageert als iemand rookt of weleens wat drinkt? :P
Mijn heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik anabolen gebruik en af en toe wil kijken of ik door kan gaan of dat het verstandiger is even een pauze in te lassen om mijn bloedwaarden weer normaal te laten worden.
Hij vond het zelf een beetje onzin, maar als ik het graag wou dat ie het wel oke vond.

wat vind die onzin dan? Onzin dat je anabolen gebruikt? Of onzin om te controleren op schade?
 
ja dacht ik ook. Maja kan ook zijn dat je doktor hebt die anabolen gebruik een beetje onzinnig vind.
 
Mijn huisarts kon het begrijpen maar keurde de aasgebruik af. Test regelmatig mn bloed.
 
Huisarts mag niet weigeren toch?
 
Volgens mij ook niet. Maar in sommige dorpen in NL wordt de dokter nog steeds op een voetstuk geplaatst. Terwijl de man/vrouw in dienst van jou moet staan; hij krijgt er immers voor betaald.

Verder ben ik van mening dat er genoeg dokters te vinden zijn waar je open en eerlijk mee van gedachten kunt wisselen, zonder dat deze afkeurend, oordelend of in Mikie's geval ontploffend reageren. Er moet een open dialoog zijn, eender wat jij met je lichaam wilt doen. Zij hebben een verklaring moeten tekenen waarin zij te allen tijde hulp en advies zouden moeten geven waar mogelijk geacht.

Ik heb liever een dokter die af en toe wikipedia induikt om te kijken wat bijvoorbeeld NPP nou ook alweer exact is, dan een dokter die uit zijn kanarie schiet omdat hij het woord anaboluh hoort :o
 
Thnx bro's, ga ik toch eens op zoek naar een andere huisarts.
 
Volgens mij ook niet. Maar in sommige dorpen in NL wordt de dokter nog steeds op een voetstuk geplaatst. Terwijl de man/vrouw in dienst van jou moet staan; hij krijgt er immers voor betaald.

Verder ben ik van mening dat er genoeg dokters te vinden zijn waar je open en eerlijk mee van gedachten kunt wisselen, zonder dat deze afkeurend, oordelend of in Mikie's geval ontploffend reageren. Er moet een open dialoog zijn, eender wat jij met je lichaam wilt doen. Zij hebben een verklaring moeten tekenen waarin zij te allen tijde hulp en advies zouden moeten geven waar mogelijk geacht.

Ik heb liever een dokter die af en toe wikipedia induikt om te kijken wat bijvoorbeeld NPP nou ook alweer exact is, dan een dokter die uit zijn kanarie schiet omdat hij het woord anaboluh hoort :o

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/NPP
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_plant

:trollface:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Momenteel vooral veel overhead presses omdat ik nu vooral functioneel train en het idee heb dat mijn benchpress daar van vooruit gaat eindelijk.
En in ieder geval eenmaal per week een side en rear raise variantje.

Tijdens massa periodes train ik sowieso tweemaal per week side en rear koppen, maar dan ook echt helemaal dood trainen met dropsetjes etc.
Daar zijn ze flink van vooruit gegaan.

Denk je dat synthol een betere optie is dan je schouders altijd trainen zoals in je massa periodes? (Indien mogelijk uiteraard)

Wel tof dat je ook op en bent in je overweging voor synthol.
 
Geen idee man. Maar ik heb niemand om het in mijn achterste schouderkoppen te zetten dus ik denk dat ik het voorlopig niet ga doen.
 
Volgens mij ook niet. Maar in sommige dorpen in NL wordt de dokter nog steeds op een voetstuk geplaatst. Terwijl de man/vrouw in dienst van jou moet staan; hij krijgt er immers voor betaald.

Verder ben ik van mening dat er genoeg dokters te vinden zijn waar je open en eerlijk mee van gedachten kunt wisselen, zonder dat deze afkeurend, oordelend of in Mikie's geval ontploffend reageren. Er moet een open dialoog zijn, eender wat jij met je lichaam wilt doen. Zij hebben een verklaring moeten tekenen waarin zij te allen tijde hulp en advies zouden moeten geven waar mogelijk geacht.

Ik heb liever een dokter die af en toe wikipedia induikt om te kijken wat bijvoorbeeld NPP nou ook alweer exact is, dan een dokter die uit zijn kanarie schiet omdat hij het woord anaboluh hoort :o

je hebt gelijk man, per gesprek ben je ong 25 - 50 euro kwijt voor een gesprek van gemiddeld 5 min.
Ze verdienen dan tering veel en dan wijzen ze je nog af als je iets over anabolen etc wilt hebben.
Tevens ben ik erachter gekomen dat ze zelf niet veel willen doen, jij moet met de opties komen want hun gaan echt niet uit het niets met een voorstel komen. Ze willen je gewoon zo snel mogelijk weg hebben zodat ze even kunnen pauzeren of een ander patient kunnen aftroggelen van hun geld.
 
speed squat + choked light bands:
8x 2×120

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×210

Lying leg curl:
12×95
10×100
8×105
8×105

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Ik wil ze wel zetten voor je

Hmm moet ik ff over na denken ouwe. Hebben we het anders volgende week over ;)
 
Wou net zeggen, als je in de buurt bent trap ik ze er ook wel voor je in hoor ;)
 
moet ook wel goed gezet worden he :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven