XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind je een deload om de 3-4 weken niet een beetje teveel van het goede? Zie ook nauwelijks/geen van de sterke PL'ers hier op DBB om de maand een deload inplannen..

De meesten bepalen ook niet elke week een 1rm op een benchpress- en squat/deadlift-variatie.
En veel van die PL'ers trainen al vrij lang voor kracht dus ik denk dat hun zenuwstelsel als wat meer aangepast is. Ik doe van mijn ongeveer 10 jaar trainen pas de laatste 3 jaar aan een WSB adaptie.

Ik merkte dat ik na 3 weken vaak wat slapper begin te worden op maximale kracht en begon toen 3 weken hard trainen en 1 week volledige rust aan te houden.
Tegenwoordig doe ik ipv volledige rust nog wel de powerlifts en voeg ik daar sinds kort ietsje meer volume aan toe.
Ik zal het in de toekomst eens uitbreiden naar 4 weken trainen en 1 week deloaden, maar voor nu vind ik wat ik nu doe erg goed werken.

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel erg lekker dat deload weekje. Daarna zet ik meteen PR's ook.
 
Ik ben begin vorige week ook weer begonnen met peg mgf 50mcg per kant een aantal uur voor de training en igf 25mcg per kant na de training. Ik pak weer zijkant-, achterkant schouders en triceps.

speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×100

Overhead press:
5x80
5x85
3x90
13x60

Ik merk dat die snelle progressie op de OH press gestopt is.
Heb vooral moeite met de lockout.

Plate loaded low row:
12x170
10x180
7x190 -> 6x150 -> 6x130

Nog even en ik maak setjes met 200 kilo, meer past er niet echt op het apparaat :)

Cable side raise (fpa):
15×20 -> 8×15 -> 8×10
15×20 -> 8×15 -> 8×10
14×20 -> 8×15 -> 8×10

Reverse cable fly:
8x20
12x15
19x10

Pushdown:
15x40
12x45
8x50 -> 10x30 -> 8x25
 
Bruut die row. Zat laatst ook zo'n tank bij ons in de gym, 5 x 20kg aan beide kanten, ding helemaal volgeladen en maar reppen die gozer, heel ziek.

Ik blijf nieuwsgierig naar die combi igf/mgf hehe. Mss moet k het toch maar eens een kans geven.
 
Heeft bij mij goed zijn werk gedaan wat betreft mijn schouders en mijn triceps ook al een beetje.
Heb mijn schouders wel al heel vaak gedaan intussen en mijn triceps 1 keer dus ben er tevreden mee.
 
Bruut die row. Zat laatst ook zo'n tank bij ons in de gym, 5 x 20kg aan beide kanten, ding helemaal volgeladen en maar reppen die gozer, heel ziek.

Ik blijf nieuwsgierig naar die combi igf/mgf hehe. Mss moet k het toch maar eens een kans geven.

Ik ben ook wel benieuwd naar testoflesje zijn ervaring. Persoonlijk gaf het bij mij geen meerwaarde.
Misschien volgende keer eens hoog doseren.
 
Ik ben ook wel benieuwd naar testoflesje zijn ervaring. Persoonlijk gaf het bij mij geen meerwaarde.
Misschien volgende keer eens hoog doseren.

Welk merk heb je gebruikt?
 
ExtremeP
Ik gebruikte de mgf 2x per week. 250mg subq
Igf gebruikt ik 60mcg na elke training IM
 
Heeft bij mij goed zijn werk gedaan wat betreft mijn schouders en mijn triceps ook al een beetje.
Heb mijn schouders wel al heel vaak gedaan intussen en mijn triceps 1 keer dus ben er tevreden mee.

Ja dat vertelde je toen idd, juist daarom ben ik er zo nieuwsgierig naar, ik zou m'n schouders best wat voller en flinker willen. Lats zou ik er zelf nog bij willen doen als dat een beetje zou lukken.
 
Ja dat vertelde je toen idd, juist daarom ben ik er zo nieuwsgierig naar, ik zou m'n schouders best wat voller en flinker willen. Lats zou ik er zelf nog bij willen doen als dat een beetje zou lukken.

Lats heb ik toen ook gedaan maar ik denk dat je ze dan best in 3 injecties doet.
1 injectie is echt te weinig voor zo'n grote spier.
 
Lats heb ik toen ook gedaan maar ik denk dat je ze dan best in 3 injecties doet.
1 injectie is echt te weinig voor zo'n grote spier.

ff puur voor mijn info, in 3 injecties bedoel je gewoon 3 keer de hoeveelheid op 1 dag of je rug 3 keer per week trainen en dan telkens post workout je igf erin? Ik begrijp er namelijk van dat je Lr3 post workout zet, zoals Testo hier ook doet..
 
ff puur voor mijn info, in 3 injecties bedoel je gewoon 3 keer de hoeveelheid op 1 dag of je rug 3 keer per week trainen en dan telkens post workout je igf erin? Ik begrijp er namelijk van dat je Lr3 post workout zet, zoals Testo hier ook doet..

Als je igf1 IM in je getrainde spier gaat zetten dan is dit omdat je waarde hecht aan de lokale werking van igf1. Aangezien de lats een grote spiergroep is kan je dus ook beter meerdere injecties doen.
Stel dat je 60mcg per getrainde spier zet. Dan verdeel je deze 60mcg in 3x 20mcg.

Als ik ooit nog igf1 gebruik ga ik het zo in ieder geval voor elke spiergroep doen. Die slin naald voel je toch bijna niet.
 
Keek even weer naar je pic's en je bent echt absurd groot geworden bro, respect!
 
Gelukkig nieuwjaar!
 
Gelukkig nieuwjaar ecto
 
speed safetybar squat + 32 kilo chains:
8x 2×110
(self note: ketting -15 schakels)

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×220

Lying leg curl:
12×100
10×105
8×105
6×105

Knee raises:
16x
14x
12x
10x

Dumbell wrist extention:
30×12
20×12
20×12

Daarna nog een aantal setjes touwtje opgerold.
 
Ondanks dat ik al een paar weken op maar 250mg test e per week zit maak ik weer een mooie PR op een bench variatie.

Benchpress + reversed medium bands (fpa):
1×180
1×190
1×200 PR
9x160

Bent-over barbell shrug:
15x70
10x90
9x90
8x90

Barbell skull crusher:
15x50
12x60
10x60
10x60

Dumbell side raise:
12×28
12×28
10×28 -> 10×20 -> 10×14

Reverse fly machine:
15×100
15×100
15×100 -> 8x80 -> 6x60

Vanmorgen 50mcg peg mgf per tricep, zijkant- en achterkant schouder gezet.
Na de training 25mcg igf1 lr3 per etc.

Bij de volgende kuur gaan mijn schouders en triceps weer flink groeien denk ik
 
Sterke bench!

Hoe kunnen side raises nou met 28??
 
Sterke bench!

Hoe kunnen side raises nou met 28??

Gewoon gooien. Ik kan 22 a 24 nog wel redelijk strikt, maar 28 is gewoon een fb oefening :)

Ja die bench was wel lekker. Ik denk dat hij door de banden met uittillen iets van 185 kilo is en op mijn borst 160.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven