AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Lekker bezig man! Wat pak je momenteel? Niet high dose testo aan je shape te zien ;)

Hoezo niet? Kwestie van anti oestrogeen nemen :)

Tot dit weekend nog 1500 test e en 200 npp per week icm 10mg aromasin en 80mg anavar per dag.
Maar sinds dit weekend 250 test e per week.

Hele tijd 5iu hyge per dag gepakt en nu sinds 1,5 week norditropin.

Netjes!!

Zieke shape bro, laatste jaar ben je echt getransformeerd! Echt zieke massa op zo'n groot frame!

• #2.125
Squat + 32 kilo chains totaal
1x180
1x200
1x220 PR (nu wel goeie diepte)

Squat:
5x180
5x180
5x180

Reverse hyper:
20x light band
20x light band
20x light band
20x light band

Knee raises:
15x
14x
12x
8x

Sterke sqaut man!

Netjes man! Zieke shape hoor, damn :D

• #2.128
Thanks allemaal. Al die complimenten van de afgelopen dagen hebben me echt goed gedaan! :)

Heb een tijdje deze log niet gevolgd maar damn wat een progressie aan de hand van je laatste foto. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je zo droog kan staan met zo veel test.

Heb een tijdje deze log niet gevolgd maar damn wat een progressie aan de hand van je laatste foto. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je zo droog kan staan met zo veel test.

komt door de hgh, blijf je lekker laag in % mee.

ps Foto ziet er top uit

bruut gab.

• #2.132
Thanks

Test op een gram maakte ook dat ik droger en groter werd, mss heeft Testo dit ook wel?

Verlaag je de hgh ook in de bridge?

• #2.137
Test op een gram maakte ook dat ik droger en groter werd, mss heeft Testo dit ook wel?

Als ik geen aromasin erbij pak en mijn vetpercentage wat hoger is zie ik er aardig vochtig uit op zoveel testosteron. Doordat mijn vetpercentage nu goed laag blijft heb ik al wat minder aromatisering en 10mg aromasin erbij zorgt dat ik er helemaal geen last van heb.

Verlaag je de hgh ook in de bridge?

Nee, dit moet gewoon lekker nieuwe spiercellen blijven aanmaken year round en zorgt er ook voor dat mijn herstel en massa behoud goed blijft gaan.

• #2.138
Ik woog vanmorgen 124 kilo en schat mijn vetpercentage iets van 15%
(ben trouwens 2 meter lang)

Raw stats:
215 squat
150 bench
300 deadlift
(665 total)

Nu precies een jaar later dan de beginpost weegt ik nog steeds 123 a 124 kilo als ik sochtends weeg,
maar heel veel kwaliteit massa erbij gekregen en een stuk droger geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Raw stats:
240 squat
165 benchpress
320 deadlift
(725 total)

Dus 60 kilo sterker geworden dit jaar :)

• Like
Waarderingen: Ymir
Keep up the good work in het nieuwe jaar!:thumbs:

goed bezig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven