MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ait, heb ik morgen wat te lezen. Thnx bro!
 
Ik ga wat vroeger een deload week doen. Ben trainen echt even zat!
Ik ga ook echt helemaal niks doen, behalve zaterdag ff kickboksen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had de HCG een week of 7 geleden opgehoogd naar 750iu EOD en merkte dat ik daarom wss niet echt lekker in mijn vel zat de laatste tijd. Helemaal toen de testo weer omlaag ging was de ratio van oestrogenen en androgenen ****ed up :P
Ben eergister begonnen met 10mg aromasin ED en voel me echt heel erg goed ineens.

Training van vandaag ging ook erg lekker.

Speed bench + mini bands doubled:
8x 3×70

Overhead press:
5×80
2×90
7×70

Die 90 kilo viel een beetje tegen. Ik probeerde hem nog een paar keer en ging makkelijk tot de helft, maar lockout ging niet.
Ik merkte bij de speed bench dat de lockout flink ge-overload werd met mijn nieuwe mini bands,
dus hopelijk was dat het probleem.

Plate loaded low row:
8x200
7x200
6x200 -> 8x150 -> 12x100

Barbell skull crusher:
12x60
12x60
10x65
10x65

Dumbell side raise:
15×28
10×30
8×30 -> 12×20 -> 15×12

Rear side raise:
15x26
15x26
12x26 -> 6x18
 
Tering man die low row en side/rear raises.
 
huh, zie ik nou 30 side raise staan :D tering gek
 
Ik heb nog nooit zo'n beest irl gezien:eek:
 
hehe thanks ouwe
 
Weer zin om te trainen lange? :D
 
Weer zin om te trainen lange? :D

Ja voel me weer goed sinds ik 10mg aromasin ED ben gaan nemen.
Ik had mijn hcg naar 750iu EOD verhoogd en was een paar weken later omlaag gegaan met de testosteron en begon me langzamerhand steeds vermoeider en emotioneler te voelen. Waarschijnlijk werd mijn oestrogeen flink verhoogd (door hcg) tegenover een sterke daling van androgenen.
 
testo, hoe krijg je in hemelsnaam 30kilo side raises gedaan? ik breek mijn armen mocht ik het al omhoog krijgen wat sws niet gaat lukken.
 
Tja geen idee, gewoon gooien :P
Ik maak wel een keer een filmpje ervan
 
Ja voel me weer goed sinds ik 10mg aromasin ED ben gaan nemen.
Ik had mijn hcg naar 750iu EOD verhoogd en was een paar weken later omlaag gegaan met de testosteron en begon me langzamerhand steeds vermoeider en emotioneler te voelen. Waarschijnlijk werd mijn oestrogeen flink verhoogd (door hcg) tegenover een sterke daling van androgenen.

Heel herkenbaar, heb deze "fout" ook al eens gemaakt. Wellicht lees ik erover, heb ff zitten zoeken maar kon het zo direct niet vinden in deze topic maar hoeveel testo zit je nu op ew? En HCG? HCG kan redelijk ****en met je hoofd.


Kickboks gerelateerd vraagje; Ben maar eens de gym uit geklauterd en na een paar jaar de kickboks school weer ingedoken, sinds toen zit er wel een stuk meer massa aan en merk dat ik mn ellebogen moeilijk tegen elkaar kan houden voor dekking in het midden. Iets waar ik vroeger totaal geen last mee had. Klinkt dat herkenbaar voor jou? Tips of tricks mss?

Heel nette log trouwens, volg hem al een tijdje! Leuk leesvoer!
 
Wat een side raises gast, moet jou maar eens irl ontmoeten, al voel ik me dan nog kleiner waarschijnlijk :)
 
Heel herkenbaar, heb deze "fout" ook al eens gemaakt. Wellicht lees ik erover, heb ff zitten zoeken maar kon het zo direct niet vinden in deze topic maar hoeveel testo zit je nu op ew? En HCG? HCG kan redelijk ****en met je hoofd.


Kickboks gerelateerd vraagje; Ben maar eens de gym uit geklauterd en na een paar jaar de kickboks school weer ingedoken, sinds toen zit er wel een stuk meer massa aan en merk dat ik mn ellebogen moeilijk tegen elkaar kan houden voor dekking in het midden. Iets waar ik vroeger totaal geen last mee had. Klinkt dat herkenbaar voor jou? Tips of tricks mss?

Heel nette log trouwens, volg hem al een tijdje! Leuk leesvoer!

250 test e ED + 750iu hcg EOD

Ik merk idd dat het midden dekken soms wat lastig is, maar ik heb nog nooit gekickbokst toen ik minder groot was dus zou niet weten of dat normaal is of niet. Ik denk dat het wennen is.

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Wat een side raises gast, moet jou maar eens irl ontmoeten, al voel ik me dan nog kleiner waarschijnlijk :)

tja :P

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

oh ja ik neem trouwens ook 75iu hmg EOD maar deze kan ik niet meer krijgen dus zal het wel op hcg only verder doen
 
250 test e ED + 750iu hcg EOD

Ik merk idd dat het midden dekken soms wat lastig is, maar ik heb nog nooit gekickbokst toen ik minder groot was dus zou niet weten of dat normaal is of niet. Ik denk dat het wennen is.


Anders gaan we een keer sparren als ik een keer in de buurt ben.
Lijkt me wel lache tegen zo een lange jan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven