MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo, ben je nog onder begeleiding bij ... ? Merk je verschil en is het ut waard of zou je net zo goed zonder kunnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Testo, ben je nog onder begeleiding bij ... ? Merk je verschil en is het ut waard of zou je net zo goed zonder kunnen

Bij Shane Sweatt nog steeds ja.
Mijn benchpress is wel eindelijk omhoog gegaan, maar deze ging eigenlijk al daarvoor omhoog doordat ik nu heel veel triceps extensions doe. Ik zou het nog niet durven zeggen of het beter is, maar de trainingen zijn wel interesanter aangezien ik op een gegeven moment steeds maar weer hetzelfde deed.
Ik merk wel dat ik wat meer volume aan begin te kunnen en niet steeds na 3 weken helemaal opgebrand ben. Ik zit nu aan mn 6e week aaneensluitend met tussendoor een keer een paar dagen extra rust te hebben genomen, dus dat is wel een vooruitgang. Helemaal aangezien mijn kuur nu 7 weken geleden eindigde

Bij Shane Sweatt nog steeds ja.
Mijn benchpress is wel eindelijk omhoog gegaan, maar deze ging eigenlijk al daarvoor omhoog doordat ik nu heel veel triceps extensions doe. Ik zou het nog niet durven zeggen of het beter is, maar de trainingen zijn wel interesanter aangezien ik op een gegeven moment steeds maar weer hetzelfde deed.
Ik merk wel dat ik wat meer volume aan begin te kunnen en niet steeds na 3 weken helemaal opgebrand ben. Ik zit nu aan mn 6e week aaneensluitend met tussendoor een keer een paar dagen extra rust te hebben genomen, dus dat is wel een vooruitgang. Helemaal aangezien mijn kuur nu 7 weken geleden eindigde

mooi man. lijkt me voor de toekomst ook keer iets om te doen, begeleid worden.

iig ga zo door ik blijf volgen! ;)

Wou vandaag ook uit frustratie door de Tren tegen een muur aan slaan en toen moest ik ineens aan jouw verhaal denken en zag ik er toch maar van af:p

• #2.686
  • #2.687
Floorpress + mini bands tripled:
8x 3x70 (45%)
(4 Sets Middle, 4 Sets Wide)

Benchpress:
3×137,5

45° Incline Benchpress:
10x90
8x90
9x80

pull ups:
6x bw
6x bw
6x bw

1 arm latpulldown:
8x40
7x40
6x40

Sitting dumbell side raise:
12x22
12x22
10x22 -> 10x14 -> 8x10

• #2.688
40cm box safetybar squat + reverse mini bands doubled:
1x190
1x200
1x210
1x220

Seated safetybar goodmorning:
10×115
10×125
8x130

Reverse hyper
20×60
20×60
20×60

Band goodmorning:
70x light band

Heb jij nog wel eens last van acne? Merk zelf dat sinds ik echt consistent 10g per dag b5 neem ik eigelijk alleen aan het begin van een blast nog een puistje krijg maar daarna niks meer

• #2.690
Ik ook niet echt nee

aprte ik had ooit eerst kuur helemaal vol met acne was alleen test toen roa kuur gedaan nu komen tijdens de kuur wat puisten meer niet meer rug en schouders bomvol zou een lichaam aan zo iets kunnen wennen ofzo

• #2.692
aprte ik had ooit eerst kuur helemaal vol met acne was alleen test toen roa kuur gedaan nu komen tijdens de kuur wat puisten meer niet meer rug en schouders bomvol zou een lichaam aan zo iets kunnen wennen ofzo

Ik hoor wel vaker dat je eraan kan wennen, maar ik durf er nog niet de vitamine b5 voor te laten staan.

gaat mooi hier!

Had tweede kuur ook veel minder maar b5 is iets van 25 euro in de maand dus dat kan er ook nog wel af. Accutane wil ik er alleen uit halen omdat het toch niet gemaakt is voor lange termijn gebruik en die bijwerkingen gevaarlijker kunnen zijn dan tren en vraag me af of ik uberhaupt wel iets postiefs aanricht met die 60mg per week, zou volgens onderzoek te weinig moeten zijn.

Ga trouwens binnenkort voor de 105 OHP, hoe lang geleden heb jij die 100 gedaan? Als ik jou stats zo zie zou je toch wel meer moeten kunnen nu

• #2.695
Had tweede kuur ook veel minder maar b5 is iets van 25 euro in de maand dus dat kan er ook nog wel af. Accutane wil ik er alleen uit halen omdat het toch niet gemaakt is voor lange termijn gebruik en die bijwerkingen gevaarlijker kunnen zijn dan tren en vraag me af of ik uberhaupt wel iets postiefs aanricht met die 60mg per week, zou volgens onderzoek te weinig moeten zijn.

Ga trouwens binnenkort voor de 105 OHP, hoe lang geleden heb jij die 100 gedaan? Als ik jou stats zo zie zou je toch wel meer moeten kunnen nu

7,5 maand geleden heb ik die 1x100 gedaan en daarna nog wel op reps maar niet dusdanig veel dat ik denk dat ik nu veel meer overhead kan pressen. Zou zo maar kunnen dat die 100 al lastig is.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

2board Benchpress:
1x160
1x170 PR
1x175 PR

Swissbar floorpress + 48 kilo chains:
8x70
5x80
3x90

JM Presses:
20x30
15x30
15x30

Face pulls + Band Pull Aparts:
20x40 + 20x monster mini band

Abs weer overgeslagen
Volgende keer doe ik ze echt!! :P

• #2.696
Vandaag begonnen met mn kuur:

500mg Test E - 2x per week (edit: 2 weken later naar 2250mg per week gegaan)
200mg Mast P - 3x per week
0,5mg Anti-myostatin - 1x per week (edit: bleek waardeloos spul)
100mcg Igf1-LR3 - Post WO
5iu Novorapid - Post WO
2,5iu Genotropin - Post WO
2,5iu Genotropin - Pre bed (5iu op rustdagen)

Waarschijnlijk ook nog 50mg dianabol op dagen dat ik geen last van maagzuur heb.

Weeg momenteel 129 met zo'n 14 vet

raw stats:
Squat 240 (220 zonder wraps)
Bench 170
Dead 320
Totaal 730

Vervolg:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...oflesje-meer-325622/index147.html#post8799309

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

40cm box squat + 48 kilo total chains:
10x 2105 (50)

Speed pull + average band crosswise:
8x 1160 (50)

Highbar wide stance Goodmorning:
8x120
8x120
8x120

Hip bridge
15125
15125
15125

Dimmels:
3x 20x130 (40%)

Hanging Straight Leg Raises:
16x bw
15x bw
15x bw

Allready felt like shit after the third excersize, but still did abs this time *proud*

Laatst bewerkt:
Dikke kuur, ben benieuwd wat 't je gaat brengen. Vooral die anti Myo ben ik benieuwd naar. Schijnt dat je met echt spul daar echt keihard kilo's op pakt.

• #2.698
Ben ik ook benieuwd naar

• #2.699
Die plek waar ik de myostatin heb gezet is best pijnlijk.
Heb verder geen (bij) werking nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven