kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo, ben je nog onder begeleiding bij ... ? Merk je verschil en is het ut waard of zou je net zo goed zonder kunnen
Bij Shane Sweatt nog steeds ja.
Mijn benchpress is wel eindelijk omhoog gegaan, maar deze ging eigenlijk al daarvoor omhoog doordat ik nu heel veel triceps extensions doe. Ik zou het nog niet durven zeggen of het beter is, maar de trainingen zijn wel interesanter aangezien ik op een gegeven moment steeds maar weer hetzelfde deed.
Ik merk wel dat ik wat meer volume aan begin te kunnen en niet steeds na 3 weken helemaal opgebrand ben. Ik zit nu aan mn 6e week aaneensluitend met tussendoor een keer een paar dagen extra rust te hebben genomen, dus dat is wel een vooruitgang. Helemaal aangezien mijn kuur nu 7 weken geleden eindigde

mooi man. lijkt me voor de toekomst ook keer iets om te doen, begeleid worden.
iig ga zo door ik blijf volgen!![]()

Wou vandaag ook uit frustratie door de Tren tegen een muur aan slaan en toen moest ik ineens aan jouw verhaal denken en zag ik er toch maar van af![]()

aprte ik had ooit eerst kuur helemaal vol met acne was alleen test toen roa kuur gedaan nu komen tijdens de kuur wat puisten meer niet meer rug en schouders bomvol zou een lichaam aan zo iets kunnen wennen ofzo
aprte ik had ooit eerst kuur helemaal vol met acne was alleen test toen roa kuur gedaan nu komen tijdens de kuur wat puisten meer niet meer rug en schouders bomvol zou een lichaam aan zo iets kunnen wennen ofzo
Had tweede kuur ook veel minder maar b5 is iets van 25 euro in de maand dus dat kan er ook nog wel af. Accutane wil ik er alleen uit halen omdat het toch niet gemaakt is voor lange termijn gebruik en die bijwerkingen gevaarlijker kunnen zijn dan tren en vraag me af of ik uberhaupt wel iets postiefs aanricht met die 60mg per week, zou volgens onderzoek te weinig moeten zijn.
Ga trouwens binnenkort voor de 105 OHP, hoe lang geleden heb jij die 100 gedaan? Als ik jou stats zo zie zou je toch wel meer moeten kunnen nu

Die plek waar ik de myostatin heb gezet is best pijnlijk.
Heb verder geen (bij) werking nog