AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je er veel meer uit kan halen als je je dieet eens onder de loep neemt. Onderschat niet de kracht van bepaalde voedingsmiddelen. ;)

voedingswaarde hebben kracht, voedingsmiddelen niet

Geef me eens een voorbeeld van een voedingsmiddel wat andere resultaten oplevert dan een alternatieve verzameling producten die exact dezelfde voedingswaarde hebben dan?

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

glucose = glucose
fructose = fructose
een bepaald aminozuur = een bepaald aminozuur
etc etc

desnoods in pm om dit log niet te derailen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.667
  • #2.668
UB ME:

Benchpress + mini bands doubled:
1x110
1x120
1x130 PR

Damn, it doesn't happen to often that I make a PR on a bench variantion and feel a little some some left in the tank!
While my squat is stalling my benchpress is finally taking leaps

JM Presses + reverse light band:
8x80
8x80
8x80

Dips
12x bw (current weight 129 kilo)
11x bw
11x bw

Barbell row:
20x80
20x80
20x80

Side bend agains band:
100x light band per side

Sinds ik met Tren ben begonnen is mijn deadlift echt naar de klote gegaan. Het is alsof ik een soort van pomp in mijn onderrug heb waardoor ik er nog nauwelijks kracht uit kan halen. Al mijn lifts zijn omhoog gegaan maar mijn deadlift zelfs omlaag. Heb jij enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Frusterend dat ik nu bijna 105 kan strict OHPen maar deadlift maar nog 220

• #2.670
Sinds ik met Tren ben begonnen is mijn deadlift echt naar de klote gegaan. Het is alsof ik een soort van pomp in mijn onderrug heb waardoor ik er nog nauwelijks kracht uit kan halen. Al mijn lifts zijn omhoog gegaan maar mijn deadlift zelfs omlaag. Heb jij enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Frusterend dat ik nu bijna 105 kan strict OHPen maar deadlift maar nog 220

Geen idee man. Ik heb in een kuur ook vaak wel zo;n erge rug pomp dat het mijn deadlifts belemmerd, maar niet zo zeer dat ik geen 1 rep max kan doen

Niet echt het beste dieet, maar het werkt voor me

maaltijd 1:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein

maaltijd 2:
lunch vaak een hamburger of sandwiches

maaltijd 3:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein

maaltijd 4:
avond eten verschillend
laatste tijd wel belachelijk vaak sushi

maaltijd 5:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein

maaltijd 6:
450 gram volle kwark

Geen wonder dat je na je beginpost in dit topic maar een paar kg bent aangekomen. Volgens mij eet me oma nog meer.
Je kunt een auto wel steeds verder opvoeren, maar zonder brandstof blijft hij stil staan.

Probeer eens 3 a 5gr taurine voor het trainen te nemen ;)

• #2.673
Geen wonder dat je na je beginpost in dit topic maar een paar kg bent aangekomen. Volgens mij eet me oma nog meer.
Je kunt een auto wel steeds verder opvoeren, maar zonder brandstof blijft hij stil staan.

Ja man want gewicht zegt zo veel!! :D

Foto van 1,5 jaar geleden iets voordat ik dit topic aanmaakte en foto van 7 maanden geleden

eind-2012.jpg

eind-2013.jpg

• #2.674
Ik vind het trouwens knap dat je kan inschatten wat ik lunch of dineer

Ach Ivo is enkel op het forum aanwezig om stoer te doen en over zijn oma te praten ;)

• #2.676
Ach Ivo is enkel op het forum aanwezig om stoer te doen en over zijn oma te praten ;)

Tja als ie verder was gekomen dan de opening post had de foto's zelf ook kunnen zien.
Het lijkt nu in ieder geval dat ie alleen maar even kritiek wilde leveren, maar zijn huiswerk niet gedaan heeft.

Ik heb maar even mijn stats aangepast naar mijn huidige gewicht aangezien dat voor sommige mensen blijkbaar heel belangrijk is.

Tja als ie verder was gekomen dan de opening post had de foto's zelf ook kunnen zien.
Het lijkt nu in ieder geval dat ie alleen maar even kritiek wilde leveren, maar zijn huiswerk niet gedaan heeft.

Ik heb maar even mijn stats aangepast naar mijn huidige gewicht aangezien dat voor sommige mensen blijkbaar heel belangrijk is.

Tja het blijft DBB bro :D
En de foto's spreken voor zich, nette progressie toch in 1,5 jaar ;)

Verder zegt een spiegel meer dan gewicht, net als hoe je jezelf erbij voelt.

• #2.678
Tja het blijft DBB bro :D
En de foto's spreken voor zich, nette progressie toch in 1,5 jaar ;)

Verder zegt een spiegel meer dan gewicht, net als hoe je jezelf erbij voelt.

Thanks ouwe.

Klopt idd. Ik snap niet dat mensen zich zo vergapen op lichaamsgewicht.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
8x 2×120 (60%)

Speed pull + average band crosswise:
6x 1×190 (60%)

8cm Deficit Snatch Grip Deadlift
6x160
6x170
6x170

Dumbell lunges
10×32
10×32
10×32

Goodmorning + light bands:
20x40
20x40

Cable crunch (@fpa):
15×55
10×60
8×60

Toch niet heel raar dat mensen zich vergapen op lichaamsgewicht? Geeft een beter beeld van hoe groot iemand is dan een intsagram foto vanuit de perfecte hoek en 10/10 belichting. :p

• #2.680
Toch niet heel raar dat mensen zich vergapen op lichaamsgewicht? Geeft een beter beeld van hoe groot iemand is dan een intsagram foto vanuit de perfecte hoek en 10/10 belichting. :p

Een goede foto geeft een betere indicatie van hoe iemand eruit ziet dan dat je iemands gewicht weet.
Als je de eerste foto en de tweede foto naast elkaar legt zie je naar mijn idee ook meteen dat 5 kilo op een lichaam een gigantisch verschil maakt.
Ik heb ook weleens 132 kilo gewogen, maar heb nu met mijn 129 kilo veel meer spiermassa/tonus.

Men denkt ook echt dat je elk jaar 10 kilo spier aan kan komen als je anabolen gebruikt, maar naar mate je op een bepaald niveau zit mag je blij zijn met een paar kilo per jaar.
Helemaal als je, net als ik, niet eens voor massa maar voor kracht traint :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven