- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voedingswaarde hebben kracht, voedingsmiddelen niet
voedingswaarde hebben kracht, voedingsmiddelen niet
Ik denk dat je er veel meer uit kan halen als je je dieet eens onder de loep neemt. Onderschat niet de kracht van bepaalde voedingsmiddelen.![]()
Sinds ik met Tren ben begonnen is mijn deadlift echt naar de klote gegaan. Het is alsof ik een soort van pomp in mijn onderrug heb waardoor ik er nog nauwelijks kracht uit kan halen. Al mijn lifts zijn omhoog gegaan maar mijn deadlift zelfs omlaag. Heb jij enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Frusterend dat ik nu bijna 105 kan strict OHPen maar deadlift maar nog 220
Niet echt het beste dieet, maar het werkt voor me
maaltijd 1:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein
maaltijd 2:
lunch vaak een hamburger of sandwiches
maaltijd 3:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein
maaltijd 4:
avond eten verschillend
laatste tijd wel belachelijk vaak sushi
maaltijd 5:
80 bambix rijstebloem
80 gram egg protein
maaltijd 6:
450 gram volle kwark
Sinds ik met Tren ben begonnen is mijn deadlift echt naar de klote gegaan. Het is alsof ik een soort van pomp in mijn onderrug heb waardoor ik er nog nauwelijks kracht uit kan halen. Al mijn lifts zijn omhoog gegaan maar mijn deadlift zelfs omlaag. Heb jij enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Frusterend dat ik nu bijna 105 kan strict OHPen maar deadlift maar nog 220

Geen wonder dat je na je beginpost in dit topic maar een paar kg bent aangekomen. Volgens mij eet me oma nog meer.
Je kunt een auto wel steeds verder opvoeren, maar zonder brandstof blijft hij stil staan.

Ach Ivo is enkel op het forum aanwezig om stoer te doen en over zijn oma te praten![]()
Tja als ie verder was gekomen dan de opening post had de foto's zelf ook kunnen zien.
Het lijkt nu in ieder geval dat ie alleen maar even kritiek wilde leveren, maar zijn huiswerk niet gedaan heeft.
Ik heb maar even mijn stats aangepast naar mijn huidige gewicht aangezien dat voor sommige mensen blijkbaar heel belangrijk is.

Tja het blijft DBB bro
En de foto's spreken voor zich, nette progressie toch in 1,5 jaar
Verder zegt een spiegel meer dan gewicht, net als hoe je jezelf erbij voelt.
Toch niet heel raar dat mensen zich vergapen op lichaamsgewicht? Geeft een beter beeld van hoe groot iemand is dan een intsagram foto vanuit de perfecte hoek en 10/10 belichting.![]()