MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.861

Ja joh?
Ik weet nog dat ik met schijfjes van 10 kilo aan beide kantjes setjes deed en er behoorlijk veel moeite mee had :P

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

200 kg is king! Moet ik nu ook eens snel gaan douwen! Momenteel stijgt alles behalve me bench :mad:
Nog wedstrijd ambities in pl?

Mja soms denk ik eraan, maar iets houdt me tegen om me in te schrijven.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Is de laatste jaren wel verbeterd, ik reis veel door Nederland waardoor een abbo bij zo'n franchise wel makkelijk is. Is vaak alleen erg druk en je wordt heel snel arrogant als je niet oppast want bij de meeste vestigingen ligt het gemiddelde gewicht op de 70kg en kunnen de meeste nog niet eens 60kg bankdrukken

Enige voordeel eigenlijk is dat er veel meer vrouwen komen dan bij andere gyms maar daar heb je ook andere plekken voor om die te ontmoeten:p

Lijkt me wel lachen als je ze dan heel veel moeite ziet doen met bv 80 kilo en dat je na hun gaat en zegt "laat maar erop, is perfect om even op te warmen" haha

Ja joh?
Ik weet nog dat ik met schijfjes van 10 kilo aan beide kantjes setjes deed en er behoorlijk veel moeite mee had :P

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Mja soms denk ik eraan, maar iets houdt me tegen om me in te schrijven.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Lijkt me wel lachen als je ze dan heel veel moeite ziet doen met bv 80 kilo en dat je na hun gaat en zegt "laat maar erop, is perfect om even op te warmen" haha

Ik clean meestal het gewicht wat ze deadliften. Maar hou me meer bezig met vrouwen leren squatten, is ineens een hele rage en ze doen het bijna allemaal fout, best leuk om tussen je setjes door te doen:p

Dacht trouwens ook een keer gelezen te hebben dat jij aan kickboksen doet, hoe gaat het sparren je af? Zijn denk ik weinig mensen die tegenover iemand van 2 meter @ 133 kg willen staan

Laatst bewerkt:
  • #2.863
Ik clean meestal het gewicht wat ze deadliften. Maar hou me meer bezig met vrouwen leren squatten, is ineens een hele rage en ze doen het bijna allemaal fout, best leuk om tussen je setjes door te doen:p

Dacht trouwens ook een keer gelezen te hebben dat jij aan kickboksen doet, hoe gaat het sparren je af? Zijn denk ik weinig mensen die tegenover iemand van 2 meter @ 133 kg willen staan

Ik krijg 1 op 1 training van een middengewicht wedstrijdatleet en spar eigenlijk alleen tegen hem.
Hij is vrij goed en vrij energiek dus ik leer bij hem veel op snelheid te werken. Hij probeert me veel dingen aan te leren die eigenlijk alleen lichtgewichten uitvoeren want hard slaan dat kan ik wel.

In de groep meetrainen zou ik niet zo snel doen aangezien ik liever 60 minuten aandacht krijg ipv 2 minuten omdat de leraar zijn aandacht moet verdelen. In zo'n groep zie je om die reden ook vaak mensen die na een paar jaar kickboksen nog steeds geen goede techniek hebben.

Mijn trainer gaat wel vanaf zondag iemand trainen die bijna hetzelfde postuur heeft als ik, dus als het een beetje klikt ga ik daar ook vaak mee trainen.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
12x 2x100 (50%)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
8x 1x180 (55%)

Safetybar squat
14x110
10x130
8x150

Standing rope crunch (@home):
18x60
16x60
14x60

Dumbell sitting ext rotation:
15x14
12x15
10x15

Ik krijg 1 op 1 training van een middengewicht wedstrijdatleet en spar eigenlijk alleen tegen hem.
Hij is vrij goed en vrij energiek dus ik leer bij hem veel op snelheid te werken. Hij probeert me veel dingen aan te leren die eigenlijk alleen lichtgewichten uitvoeren want hard slaan dat kan ik wel.

In de groep meetrainen zou ik niet zo snel doen aangezien ik liever 60 minuten aandacht krijg ipv 2 minuten omdat de leraar zijn aandacht moet verdelen. In zo'n groep zie je om die reden ook vaak mensen die na een paar jaar kickboksen nog steeds geen goede techniek hebben.

Mijn trainer gaat wel vanaf zondag iemand trainen die bijna hetzelfde postuur heeft als ik, dus als het een beetje klikt ga ik daar ook vaak mee trainen.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains:
12x 2x100 (50%)

(self note: ketting -15 schakels)

Speed pull + average band crosswise:
8x 1x180 (55%)

Safetybar squat
14x110
10x130
8x150

Standing rope crunch (@home):
18x60
16x60
14x60

Dumbell sitting ext rotation:
15x14
12x15
10x15

Wel nog wedstrijdambities?

Als je uberhaupt een tegenstander kan vinden:p

In!
Echt een leuk log man! En wat een beer 2 meter en 130kg+ oei! haha.

Johan

• #2.866
Ik krijg 1 op 1 training van een middengewicht wedstrijdatleet en spar eigenlijk alleen tegen hem. Hij is vrij goed en vrij energiek dus ik leer bij hem veel op snelheid te werken. Hij probeert me veel dingen aan te leren die eigenlijk alleen lichtgewichten uitvoeren want hard slaan dat kan ik wel. In de groep meetrainen zou ik niet zo snel doen aangezien ik liever 60 minuten aandacht krijg ipv 2 minuten omdat de leraar zijn aandacht moet verdelen. In zo'n groep zie je om die reden ook vaak mensen die na een paar jaar kickboksen nog steeds geen goede techniek hebben. Mijn trainer gaat wel vanaf zondag iemand trainen die bijna hetzelfde postuur heeft als ik, dus als het een beetje klikt ga ik daar ook vaak mee trainen. ---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ---------- 40cm box Safetybar squat + 48 kilo total chains: 12x 2x100 (50%) (self note: ketting -15 schakels) Speed pull + average band crosswise: 8x 1x180 (55%) Safetybar squat 14x110 10x130 8x150 Standing rope crunch (@home): 18x60 16x60 14x60 Dumbell sitting ext rotation: 15x14 12x15 10x15

Das wel beter om kunnen trainen tegen iemand met hetzelfde postuur. Weet hij ook wat hij doet met betrekking tot de sport of is het een complete newb?

Hoe ziet jouw trainingsweek over het algemeen m.b.t krachttraining & de vechtsport er zoal uit?

• #2.868
De eerste vraag snap ik niet.

Ik doe meestal in 8 dagen 2x UB en 2x LB en 1 a 2x kickboksen

• #2.870
Nee volgens mij niet dus dat zal wel even duren. Lijkt me anders niet leuk voor hem

• #2.871
Bench Press + 16 kilo chains total:
8x 3x80 (45)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Closegrip benchpress:
8x135

Barbell behind head tricep extension:
10x40
8x45
8x45

1 arm pushdowns (@ home)
12x15
12x15
10x15

Swiss bar row:
8x130
8x130
8x130

Zijkant schouders met bands gepompt

sterke close grips!
zit ook wel een 170 close grip in!

• #2.873
sterke close grips!
zit ook wel een 170 close grip in!

Is wel heel optimistisch want mijn normale en closegrip benchpress liggen zo'n 10-15 kilo uit elkaar.
Laatste keer 155 gedaan 4 maanden geleden dus er ziet sowieso wel een PR in de volgende keer, maar ik denk 165 kilo max

Is wel heel optimistisch want mijn normale en closegrip benchpress liggen zo'n 10-15 kilo uit elkaar.
Laatste keer 155 gedaan 4 maanden geleden dus er ziet sowieso wel een PR in de volgende keer, maar ik denk 165 kilo max

Weet ik wel... probeerde je alleen maar te motiveren:p

• #2.875
Lol ik ben altijd gemotiveerd ouwe ;)

• #2.876
Deadlift
1x300
1x330 PR

Leg press:
5x390
8x350
12x330

Hip bridge
15x150
15x150
12x150

Plate loaded standing leg curl:
12x120
10x120
10x120

Wrist roller
410
57,5
122,5

Lekkere deadlift!
Je loopt nu nog maar 80 voor

• #2.879
Pff volgens mij heb ik iets verrekt met die legpress.
Voelde al wat in mijn lies maar heb er echt vet last van wanneer ik nu in de auto zit en de koppeling in trap

Fucked up ouwe, hopelijk is het snel terug beter!

Die deadlift is ziek man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven