- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Ja joh?
Ik weet nog dat ik met schijfjes van 10 kilo aan beide kantjes setjes deed en er behoorlijk veel moeite mee had

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------
200 kg is king! Moet ik nu ook eens snel gaan douwen! Momenteel stijgt alles behalve me bench
Nog wedstrijd ambities in pl?
Mja soms denk ik eraan, maar iets houdt me tegen om me in te schrijven.
---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------
Is de laatste jaren wel verbeterd, ik reis veel door Nederland waardoor een abbo bij zo'n franchise wel makkelijk is. Is vaak alleen erg druk en je wordt heel snel arrogant als je niet oppast want bij de meeste vestigingen ligt het gemiddelde gewicht op de 70kg en kunnen de meeste nog niet eens 60kg bankdrukken
Enige voordeel eigenlijk is dat er veel meer vrouwen komen dan bij andere gyms maar daar heb je ook andere plekken voor om die te ontmoeten![]()
Lijkt me wel lachen als je ze dan heel veel moeite ziet doen met bv 80 kilo en dat je na hun gaat en zegt "laat maar erop, is perfect om even op te warmen" haha