Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
40cm box Safetybar squat + lights bands:
10x 2x115 (55%)

Na hele lange tijd ineens weer wat pijn aan de binnenzijde onder mijn knieeschijf.
Kon gelukkig wel alle setjes doen toen ik goed oplette overal spanning te maken.

Speed pull + average band crosswise:
8x1 1x180 (55%)

GHR op back extension:
15x
8x5
8x5
8x

Plate loaded standing leg curl:
8x120
10x100
15x80
12x80

Was vrij pittig om het einde van de ROM dankzij de GHR's die ik daarvoor heb gedaan,
dus heb het gewicht daarna wat lichter gedaan.

Close stance legpress:
12x240
12x250
10x260 -> 8x220 -> 6x180

Decline crunch:
8x15
8x15
6x15

• #3.082
Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x80 (45%)
(3 sets wide, 2 sets middle, 3 sets close)

Benchpress:
3x147,5 (PR was 3x150)

Dumbell rollback extensions:
12x28
8x28
10x26

Yates Row
12x110
10x120
8x120

Tegen leuning aan side raise, strikt
14x16
12x16
10x16

Reverse EZ-bar curl
15x25
12x30
10x30

EZ-bar curl
12x30

Wrist roller
4×12,5
4×10
6×5

Ik volg je log nog steeds. Binnenkort wat actie vids maken voor de fans :D wat betreft 1000mg Phenibut. Is dit een dosering die NIET zorgt voor gewenning? Of bouw je op en af. Ik merk ook steeds meer stress/onrust terwijl mijn doseringen niet hoog zijn in mn huidige blast en ik geen gebruik maak van tren(op tren nooit mentale sides gehad). Wellicht dat Phenibut wat kan betekenen voor mij.

• #3.084
Ik volg je log nog steeds. Binnenkort wat actie vids maken voor de fans :D wat betreft 1000mg Phenibut. Is dit een dosering die NIET zorgt voor gewenning? Of bouw je op en af. Ik merk ook steeds meer stress/onrust terwijl mijn doseringen niet hoog zijn in mn huidige blast en ik geen gebruik maak van tren(op tren nooit mentale sides gehad). Wellicht dat Phenibut wat kan betekenen voor mij.

Ik merkte vrij snel gewenning aan phenibut ondanks dat ik het uiteindelijk maar 2 keer per week nam.
De dagen erna begon ik me ook niet lekker in mijn vel te zitten en ik merkte dat mijn PVC's en PAC's (hart ritme stoornissen) weer terugkwamen dus ben ermee gestopt.

Heb nu wat taurine en l-theanine gekocht aangezien dit het CNS ook tot rust brengt en er is een pakje kava kava poeder onderweg wat GABA receptoren in bepaalde delen van je hersenen verhoogt. En het schijnt dat kava kava omgekeerde tolerantie heeft wat dus betekent dat het effect na een paar keer innemen toeneemt.
Eerst zien dan geloven natuurlijk, maar dat van de GABA receptoren stond op pubmed dus dat geloof ik wel. Was trouwens moeilijk te krijgen want in Europa is het verboden omdat er in het verleden vervuilde kava kava op de markt was welke zwaar lever toxisch was. Doordat het erg populair was oogsten ze na een paar jaar de wortel al (terwijl je 6 jaar moet wachten) en deden ze de bladeren enzovoorts er ook maar door welke gifstoffen bevatten.

Hier heb ik besteld:
http://www.globalkavaexports.com

Thanks voor de link. Ik ga me er verder in verdiepen. Hoop toch echt dat er iets aan gedaan kan worden. Nu accepteer ik het nog omdat ik weet waardoor het komt. Zo'n beetje het gevoel van een XTC dip waarbij je de oorzaak weet en gewoon rustig afwacht.

• #3.086
Squat + light bands
1x180
1x200 PR

Toch het lef gehad weer met de normale barbell te squaten.
Hopelijk deze week geen bicep pijn.

Low box safetybar goodmorning:
7x110
5x120
5x125

Zoals ik verwachte is GM vanaf een lage box echt goed om je buikspieren te leren vuren onderin de squat.
Deze ga ik er wat vaker in houden. Erectors zijn ook direct toasted. (vuren/toasted no pun intended lol)

Reverse hyper strikt:
20x40
15x45
12x45

TRX Plank met voeten op bankje:
3 sets

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Thanks voor de link. Ik ga me er verder in verdiepen. Hoop toch echt dat er iets aan gedaan kan worden. Nu accepteer ik het nog omdat ik weet waardoor het komt. Zo'n beetje het gevoel van een XTC dip waarbij je de oorzaak weet en gewoon rustig afwacht.

Nou ik heb nu 2 keer een theelepel (2 gram) kava genomen en merkte niet echt wat, maar de dag erna ben ik zwaar verrot.
Ze zeggen dat je na een tijdje wat begint te merken, maar ik ga het over een tijdje wel weer eens proberen pfff

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Vandaag precies 2 jaar geleden dat ik deze thread startte.

Raw stats toen:
215 squat
150 bench
300 deadlift
Totaal 665

Raw stats nu:
Squat 240
Bench 175
Dead 330
Totaal 745

Ik denk dat ik er zo 15 kilo bij mijn huidige totaal kan optellen als ik weer eens een max squat met wraps doe
en waarschijnlijk intussen ook wel weer 5 kilo op mijn benchpress erbij. Gaat erg lekker laatste tijd.
Nu al 8 weken non stop aan het trainen zonder deload dus ik heb de programmering aardig onder controle :)

• #3.087
Benchpress + reversed strong bands (@home)
1×215
1×235 PR
(235 = 155 borst, 200 lockout)

Zat nog wel wat ik, dus volgende keer 220 dan 240

Close grip benchpress + 48 kilo chains:
5x110
5x110
3x110

Rope facepulls (@ home)
15x60
14x60
12x60

Dumbell reverse curl:
12x14
12x14
12x14

Hoe meet je met de bands hoe zwaar hij op je borst is en hoe zwaar bij de lockout?

Gaat lekker man!

Wat ik mij zo afvraag is waarom zo hoog boven je toekomstige max bankdrukken met reversed bands?

Graag hoor ik jouw onderbouwing

Gaat goed hier zie ik.. bench pr etje :D
Dat phenibut verhaal.. spul werkt maar half als je t mij vraagt... ben benieuwd wat die kava kava gaat brengen.. anders maar overstappen op G,,, werkt ook prima op de GABA receptoren:P

succes

• #3.091
Hoe meet je met de bands hoe zwaar hij op je borst is en hoe zwaar bij de lockout?

Door de barbell te vullen met gewicht tot ie op borst hoogte zweeft. Zelfde geldt voor zweven @ lockout.
Op die manier weet je hoeveel de bands meehelpen.

Gaat lekker man!

Wat ik mij zo afvraag is waarom zo hoog boven je toekomstige max bankdrukken met reversed bands?

Graag hoor ik jouw onderbouwing

200 kilo lockout valt opzich mee in verhouding tot 175 normale benchpress. Daarbij zorgt veel band (reversed of normaal) ervoor dat je explosief moet drukken.

Gaat goed hier zie ik.. bench pr etje :D
Dat phenibut verhaal.. spul werkt maar half als je t mij vraagt... ben benieuwd wat die kava kava gaat brengen.. anders maar overstappen op G,,, werkt ook prima op de GABA receptoren:P

succes

Phenibut werkte op 1000mg per avond echt goed voor een diepe slaap en de eerste paar keer voelde ik me dde dagen erna erg goed maar dat veranderde na een tijdje in chagrijnig.

Kava ga ik binnenkort wel weer proberen.
Las op de website dat je iets van 4 â 6 gram instant powder moet nemen voor effect en dat de gevoeligheid op moet bouwen met elke keer dat je het neemt.
geen idee of dit klopt maar zal het binnbinnenkort weer proberen

• #3.092
Ik had iets meer volume erin willen doen, 3 setjes met hoge reps, maar weinig tijd ivm kerstavond

40cm box Safetybar squat + lights bands:
8x 2x125 (60%)

Speed pull + average band crosswise:
6x1 1x200 (60%)

Stiff leg deadlift
10x200
8x200
8x200

Lying unilateral leg curl:
15x30
14x30
12x30

Lying leg raise:
20x
20x
20x

Laatst bewerkt:
Damn, heb medelijden met jouw hamstrings! Lekkere gewichten weer hoor.

• #3.094
Damn, heb medelijden met jouw hamstrings! Lekkere gewichten weer hoor.

Oops die 180 SLDL was 200 zelfs :p

Nadruk ligt idd vaak en veel op de hamstrings omdat die voor een dikke squat zorgen.
Voelde die SLDL wel echt vooral in mn glutes en erectors

Ey testo, vraagje.. Hoelang denk jij dat ik mast-p functioneel kan gebruiken? Wil het namelijk langer dan 8 weken gebruiken maar lijkt me een beetje nutteloos.. Heb even bevestiging nodig of het rendabel is ja of nee :p

• #3.096
Ey testo, vraagje.. Hoelang denk jij dat ik mast-p functioneel kan gebruiken? Wil het namelijk langer dan 8 weken gebruiken maar lijkt me een beetje nutteloos.. Heb even bevestiging nodig of het rendabel is ja of nee :p

Het blijft toch hetzelfde weken zolang je het neemt?
Goed om vocht wat laag te houden en shbg

• #3.098

aight man
Ik vind het zelf niet echt een heel boeiend middel die mast, tenzij je erg laag in je vet% zit want dan ga je de aders en definitie goed zien. In de cut dus wel leuk op een gegeven moment, maar tijdens bulk hou ik het zelf voortaan op een anti-E

moeilijke keuze ook allemaal.. maargoed ik zie wel waar het schip strand

• #3.100
Bench Press + mini bands doubled:
8x 3x80 (45%)
(8 sets wide)

Benchpress:
4x150 PR
(hoefde maar 3 reps, volgende keer 3x152,5 PR)

Skull crushers + mini bands doubled:
12x30
12x32,5
10x35

Bandbell bar:
25x 2x10 + 4x5
20x 2x10 + 4x5
20x 2x10 + 4x5

Bandbell bar Rows:
25x 2x10 + 2x5
20x 2x10 + 2x5
20x 2x10 + 2x5