Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 18% draag je gewoon goed, dat je nu lager zit in % en je kracht alsnog vooruit gaat is natuurlijk mooi meegenomen.
testo, hoe doe jij DL verdelen in je schema? meen ergens dat jij niet altijd normale dl doet maar varianten of iets of zeg ik het niet goed
Die 18% draag je gewoon goed, dat je nu lager zit in % en je kracht alsnog vooruit gaat is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik denk bij nader inzien dat het lager dan 18% was want ik woog mij vanmorgen en ik zit op 127 kilo, dus ben 3 kilo vet afgevallen (de rest was vocht/maag denk ik).
Dat was na een 4 punts meting toch, dat je op die 18% kwam? Het leek sws al geen 18%. Had je die zelf opgenomen?
Update: Ik heb besloten om nu na 18 weken weer over te gaan op bridgen. Dus 250mg test per week en 5iu hgh per dag. Dingen als insuline en T3 zijn er ook weer uit. Nee ik had alleen laten meten toen ik 125 kilo woog en dat was met 4 punts meting 14,5 Ik had dus zelf berekend dat ik op 130 kilo 18% vet had, maar geen rekening gehouden met maaginhoud en vocht. Ik denk dat ik eerder iets op 16,5% zit daar bij nader inzien
Ja, dat zou meer in de richting zitten. Lijkt mij ook sterk dat er op jouw chest en benen vet te pakken was.
Daar zit ook niet zoveel nee. Bij mij is mijn rug vooral de vetopslag.