Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen weer 119,6 kilo.
Ik blijf best lang op hetzelfde gewicht terwijl ik toch wel steeds droger wordt.

Vanmorgen weer 119,6 kilo.
Ik blijf best lang op hetzelfde gewicht terwijl ik toch wel steeds droger wordt.

Ik ben benieuwd naar hoe je zal staan binnen paar weken.. Welke type van cardio doe je ? Hoe hoog in eiwitten ga je?
4 maal per week een halfuur stappen op de loopband met 5km/h en 10% helling

Hoe hou je dat vol man? Ik wil ook iets van cardio gaan doen, puur voor een beetje conditie en dergelijke maar na 2 min cardio verveel ik me te pletter. Maakt niet uit of ik dan HIT of intervals of langdurige doe.![]()
dan moet je niet op een loopband gaan hardlopen maar in de natuur ofzo

Op je kop gescheten worden door vogels?
OT, Testo wat vindt je nou zelf mooier staan, zoals nu op 119kg bij 10% of zoals je erbij stond op een voorgaande foto waar je echt supervol en rond stond op meer gewicht?
Ben voor mezelf altijd bang datk door mn lengte nog meer ecto oog als ik heel droog word![]()
Lopen op een loopband is helemaal niet nodig om vet te verbranden. Hoe hoger de intensiviteit , hoe meer spier je zal afbreken.. Ik doe altijd aan laag intensiviteits cardio.. Ik ben in mijn cut van 11%BF naar 6%BF gegaan in 6weken tijd.. Uiteraard met goede voeding + 5 x per week stappen aan 6km/h. Mijn hartslag ligt altijd tussen de 140-150