Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Vanmorgen weer 119,6 kilo.
Ik blijf best lang op hetzelfde gewicht terwijl ik toch wel steeds droger wordt.

• #1.167
Ik ben benieuwd naar hoe je zal staan binnen paar weken.. Welke type van cardio doe je ? Hoe hoog in eiwitten ga je?

• #1.169
Ik ben benieuwd naar hoe je zal staan binnen paar weken.. Welke type van cardio doe je ? Hoe hoog in eiwitten ga je?

Ik eet 350 gr eiwit per dag.
Cardio doe ik bijna niet, maar ik doe sindskort 30 min loopband met helling op laag tempo.

4 maal per week een halfuur stappen op de loopband met 5km/h en 10% helling

4 maal per week een halfuur stappen op de loopband met 5km/h en 10% helling

Hoe hou je dat vol man? Ik wil ook iets van cardio gaan doen, puur voor een beetje conditie en dergelijke maar na 2 min cardio verveel ik me te pletter. Maakt niet uit of ik dan HIT of intervals of langdurige doe. :P

Hoe hou je dat vol man? Ik wil ook iets van cardio gaan doen, puur voor een beetje conditie en dergelijke maar na 2 min cardio verveel ik me te pletter. Maakt niet uit of ik dan HIT of intervals of langdurige doe. :P

dan moet je niet op een loopband gaan hardlopen maar in de natuur ofzo

Ja kun je naar bomen kijken of poepende honden.

Op je kop gescheten worden door vogels? :p

OT, Testo wat vindt je nou zelf mooier staan, zoals nu op 119kg bij 10% of zoals je erbij stond op een voorgaande foto waar je echt supervol en rond stond op meer gewicht?

Ben voor mezelf altijd bang datk door mn lengte nog meer ecto oog als ik heel droog word :(

• #1.176
Speed bench + monster mini bands doubled:
8x 3x60

2 sec paused Benchpress:
3x100
3x110
3x120
6x110

Vooral explosief proberen te zijn met een zwaar gewicht aangezien mijn benchpress langzaam is.
Laatste set nog ff tot failure gegaan.

Barbell skull crusher:
15x35
12x40
12x40

Rope pushdown:
15x20
12x25
10x25

Reverse fly machine:
15×65
12×70
12×70
12×70

Standing side raise (dropsets):
15×20 -> 15×10 -> 8×8
12×20 -> 10×14 -> 10×8
12×20 -> 10×14 -> 8×8
20×14 -> 10×8 -> 10×6

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 18:44 ----------

Op je kop gescheten worden door vogels? :p

OT, Testo wat vindt je nou zelf mooier staan, zoals nu op 119kg bij 10% of zoals je erbij stond op een voorgaande foto waar je echt supervol en rond stond op meer gewicht?

Ben voor mezelf altijd bang datk door mn lengte nog meer ecto oog als ik heel droog word :(

Ik vind dit mooier hoor. Ik vind ook niet dat mijn huidige lichaam onderdoet voor die foto dat ik 130 woog.

Laatst bewerkt:
loopband helling lopen is inderdaad het fijnst, zeker als je wat zwaarder bent. Muziekje op of wat lezen tijdens het lopen. Of zorgen dat er wat leuks is om naar te kijken, dus de juiste timing kiezen ;)

Lopen op een loopband is helemaal niet nodig om vet te verbranden. Hoe hoger de intensiviteit , hoe meer spier je zal afbreken.. Ik doe altijd aan laag intensiviteits cardio.. Ik ben in mijn cut van 11%BF naar 6%BF gegaan in 6weken tijd.. Uiteraard met goede voeding + 5 x per week stappen aan 6km/h. Mijn hartslag ligt altijd tussen de 140-150

• #1.179
Lopen op een loopband is helemaal niet nodig om vet te verbranden. Hoe hoger de intensiviteit , hoe meer spier je zal afbreken.. Ik doe altijd aan laag intensiviteits cardio.. Ik ben in mijn cut van 11%BF naar 6%BF gegaan in 6weken tijd.. Uiteraard met goede voeding + 5 x per week stappen aan 6km/h. Mijn hartslag ligt altijd tussen de 140-150

Mijn rond de 130 op de loopband met helling.

• #1.180
Gister 750 gram kipsate etc op dus deze ochtend maar weer een vasten tot de lunch :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven