AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker bezig!
 
thanks
 
bruut fysiek kerel.
 
Bruut man! Zeker die rug is echt sick.

Weet niet zeker of die meet doorgaat man, ga me ubermidget voelen:d ectomidget naast jou :p
 
Ik vraag me toch of hoe je er binnen een paar jaar uit zal zien bro! Nog gekker dan dit :D?
 
Zo het was weer ff vasten vanmorgen.
5iu hgh + 50mcg t3 genomen en om het uur 5 gram bcaa's.

Zojuist eerste maaltijd gegeten, namelijk
350 gram gekookte bataten + 350 gram biefstuk :)

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 13:24 ----------

Ik vraag me toch of hoe je er binnen een paar jaar uit zal zien bro! Nog gekker dan dit :D?

Ik gok dat ik over een klein maandje op 115 kilo met 6-7% zit en dan ga ik weer lekker bulken, tot max 12% waar ik hopelijk een hele tijd over doe!
Zou leuk zijn eind dit jaar op 125-130 met 12% te zitten ofzo.

Zit wel nog te twijfelen of ik nou 1500 test en 600 deca pak of gewoon 2000 test pak....
 
Volgens mij gaat die combo met deca meer doen dan een test only, maar hoe hoger de test hoe droger niet? Ik las ergens dat boven de 1gr test je vetverliest?..
 
Volgens mij gaat die combo met deca meer doen dan een test only, maar hoe hoger de test hoe droger niet? Ik las ergens dat boven de 1gr test je vetverliest?..

Dat heb ik nog niet zo ervaren, maar ik heb er steeds middelen bij gestackt zoals deca.
Daarom vraag ik me af of ik niet beter alleen heel veel testosteron kan pakken om vet gains te beperken.
 
Dat heb ik nog niet zo ervaren, maar ik heb er steeds middelen bij gestackt zoals deca.
Daarom vraag ik me af of ik niet beter alleen heel veel testosteron kan pakken om vet gains te beperken.

Zou wel mijn keuze zijn.
 
Zou het gewoon een keer proberen, in mijn geval is high test only ( zat wel maar op 1 gram ) echt super, keisterk, heel vol, groei als een gek en word droger.
 
Nog bridge tussen cut en bulk?
 
Nog bridge tussen cut en bulk?

Nee want ik wil gebruik maken van de rebound en dan op een hoge dosering zitten.
Anders blijf ik tijdens mijn bridge low cal en ga ik sowieso spieren verliezen OF ik pak de rebound tijdens mijn bridge en loop daardoor denk ik wel flink massa mis.
 
Maar nu zit je toch ook hoog?
 
Waarom heb je de hele morgen gewacht met eten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven