AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
testo flesje lees je log met plezier!
ik wil niet je log kapen maar had een vraag.
heb erg veel last van me schouder en wou bij me test primo kuur.
100 mg deca bij zette kan me herinere dat jij daar ervaring mee hebt?
snap dat ik geen wonderen moet verwachten maar hoopde dat het de pijn wat zou verlichten.
 
testo flesje lees je log met plezier!
ik wil niet je log kapen maar had een vraag.
heb erg veel last van me schouder en wou bij me test primo kuur.
100 mg deca bij zette kan me herinere dat jij daar ervaring mee hebt?
snap dat ik geen wonderen moet verwachten maar hoopde dat het de pijn wat zou verlichten.

Deca werkt de ene keer wel de andere keer niet, maar over het algemeen voelen mijn gewrichten altijd veel soepeler doordat je meer synovial vloeistof aanmaakt. Daarbij is deca ook erg goed voor de pezen omdat het je collageen synthese verhoogd, maar dat doet hgh ook. Ik heb echt vrijwel nooit blessures ondanks dat ik altijd maximaal train.
 
Leuke log en heftige krachtstats!

Maar wat ik begijp is dat je geen wedstrijden doet? Waarom dan spuiten als ik vragen mag.. Lijkt me ook niet gezond met de bloedneuzen/minder energie etc.

Al met al moet je natuurlijk doen waar je je zelf fijn bij voelt!
 
Maar als je stopt met deca komen je blessures weer terug;)

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 23:26 ----------

105 cm taille? Damn
90 is stuk beter:thumbs:
 
Leuke log en heftige krachtstats!

Maar wat ik begijp is dat je geen wedstrijden doet? Waarom dan spuiten als ik vragen mag.. Lijkt me ook niet gezond met de bloedneuzen/minder energie etc.

Al met al moet je natuurlijk doen waar je je zelf fijn bij voelt!

Bedankt voor de complimenten, maar die vragen....... :P :shoot:

Waarom doe je aannames dat ik bloedneuzen en/of minder energie heb en ongezond ben?
Hoewel ik nu een aantal maanden geen testen meer gedaan heb zijn alle testen perfect gezond terug gekomen.
Zelfs mijn hart was niks vergroot na weet ik veel hoeveel kuurtjes.
Ik heb nooit bloedneuzen en ik voel me alleen moe als mijn vriendin teveel aan mn kop zeikt.

Waarom zou je alleen kuren als je wedstrijden doet? Alsof je het niet leuk mag vinden om zomaar heel groot te zijn...
 
Leuke log en heftige krachtstats!

Maar wat ik begijp is dat je geen wedstrijden doet? Waarom dan spuiten als ik vragen mag.. Lijkt me ook niet gezond met de bloedneuzen/minder energie etc.

Al met al moet je natuurlijk doen waar je je zelf fijn bij voelt!
Omdat je dan groter wordt misschien ???
Bijna niemand die AAS doet, doet mee aan wedstrijden.
 
Bedankt voor de complimenten, maar die vragen....... :P :shoot:

Waarom doe je aannames dat ik bloedneuzen en/of minder energie heb en ongezond ben?
Hoewel ik nu een aantal maanden geen testen meer gedaan heb zijn alle testen perfect gezond terug gekomen.
Zelfs mijn hart was niks vergroot na weet ik veel hoeveel kuurtjes.
Ik heb nooit bloedneuzen en ik voel me alleen moe als mijn vriendin teveel aan mn kop zeikt.

Waarom zou je alleen kuren als je wedstrijden doet? Alsof je het niet leuk mag vinden om zomaar heel groot te zijn...

Die aannames waar ik het over had heb je zelf gepost in eerdere berichten in het begin van je LOG. Maar goed dat je gezond bent en voelt!

Heel veel succes met verdere progressie. Ik ben zelf nu 3 weken serieus aan de kt en tot nu toe gaat het goed. Net zo buff als jou zal ik denk ik nooit worden, je weegt het dubbele van mij haha!
 
Maar als je stopt met deca komen je blessures weer terug;)

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 23:26 ----------

105 cm taille? Damn
90 is stuk beter:thumbs:

Daarom gewoon altijd deca blijven nemen :)
Ben tussendoor een paar keer gestopt, maar geen blessures hoor.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 01:01 ----------

Die aannames waar ik het over had heb je zelf gepost in eerdere berichten in het begin van je LOG. Maar goed dat je gezond bent en voelt!

Heel veel succes met verdere progressie. Ik ben zelf nu 3 weken serieus aan de kt en tot nu toe gaat het goed. Net zo buff als jou zal ik denk ik nooit worden, je weegt het dubbele van mij haha!

Oxy is niet echt een middel wat ik nogmaals ga nemen nee.

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 01:02 ----------

Omdat je dan groter wordt misschien ???
Bijna niemand die AAS doet, doet mee aan wedstrijden.

Ha dat klopt ook idd. Het is eerder een uitzondering als iemand die AAS gebruikt ook wedstrijden draait.
 
best grappig dat jij nergens last van hebt en ik na 3 weken winstrol depot desma vlak na een oral kuur bloedneuzen kreeg waar ik nu net pas van af ben en hevige hartkloppingen libido gecrashed en me energie op 0 staat :rolleyes: even bloed laten prikken volgende week
 
best grappig dat jij nergens last van hebt en ik na 3 weken winstrol depot desma vlak na een oral kuur bloedneuzen kreeg waar ik nu net pas van af ben en hevige hartkloppingen libido gecrashed en me energie op 0 staat :rolleyes: even bloed laten prikken volgende week

Hoezo geen libido? Je moet ook wel je testo blijven nemen he ;)
 
ik denk dat als ik nu test ga nemen dat ik het nog erger maak.. ik heb nu een tijdje nolva geslikt en ik ga nu voor een week clomid gebruiken, daarna ga ik omega en tribulus van bodyenfitshop proberen en dan zijn mn ideeën op
 
Ik zag net de trailer van Riddick 3 en ik dacht "tering wat is Vin Diesel klein geworden", maar toen ik foto's checkte van hoe hij er vroeger uit zag bleek ie altijd zo geweest te zijn. Ik vond hem vroeger altijd echt breed lol

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 12:32 ----------

ik denk dat als ik nu test ga nemen dat ik het nog erger maak.. ik heb nu een tijdje nolva geslikt en ik ga nu voor een week clomid gebruiken, daarna ga ik omega en tribulus van bodyenfitshop proberen en dan zijn mn ideeën op

Ben je off dan? Wat is je testosteron waarde of de bloedtest?
 
Ik ga volgende week pas naar de huisarts
Iets wat ik van te voren moet aangeven? Waarop ze moeten onderzoeken of iets anders dat ik moet weten?

Vin diesel is nog altijd huge btw hehe

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 12:38 ----------

Ik ben nu off ja vanaf 5juli
 
Ik zag net de trailer van Riddick 3 en ik dacht "tering wat is Vin Diesel klein geworden", maar toen ik foto's checkte van hoe hij er vroeger uit zag bleek ie altijd zo geweest te zijn. Ik vond hem vroeger altijd echt breed lol

Ik dacht dat het kwam bij fast en furious 6 door de Rock die ernaast liep. Maar kennelijk ben ik niet de enige die dacht dat hij zo groot was. Terwijl hij heel goed natty kan zijn :p De Rock blijft nog wel groot gelukkig :p
 
Dumbell sitting ext rotation:
12×8
12×8
10×8

Barbell row:
12x100
8x105
8x105

Onderhands latpulldown:
12x85
10x85
8x85

Plate loaded low row:
15x80
12x90
10x90

Dumbell shoulder press:
8x30
6x34
7x36 (NICE!)
14x20

EZ-bar upright row:
15x50
12x50
12x50

Sitting side raise:
15x12
15x12
12x12

Reverse fly machine:
12x70
12x70
10x70
20x50


Zo dat was het weer voorlopig. Volgende week vrijdag weer trainen :)

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 15:22 ----------

Ik ga volgende week pas naar de huisarts
Iets wat ik van te voren moet aangeven? Waarop ze moeten onderzoeken of iets anders dat ik moet weten?

Vin diesel is nog altijd huge btw hehe

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 12:38 ----------

Ik ben nu off ja vanaf 5juli

Dan is het niet gek dat je libido laag is nu toch?
Ik zou goed nakuren en het een tijdje geven. NAja nee ik lieg, ik zou 150mg test e blijven nemen tot mijn volgende kuur.

Vin is trouwens in mijn ogen niet echt biggy meer, maar dat komt omdat mijn beeld van huge drastisch veranderd is :P

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 15:23 ----------

Ik dacht dat het kwam bij fast en furious 6 door de Rock die ernaast liep. Maar kennelijk ben ik niet de enige die dacht dat hij zo groot was. Terwijl hij heel goed natty kan zijn :p De Rock blijft nog wel groot gelukkig :p

The Rock vind ik nog steeds aardig groot ja :)
 
Goed om te horen haha bacardi junior doet het dan hopelijk binnenkort weer :p
 
UCP HELLOOOOO JOEEHOEEEEE




:roflol::roflol::roflol:
 
UCP HELLOOOOO JOEEHOEEEEE




:roflol::roflol::roflol:

Ja of nie :D ookal is een vraag al een beetje beantwoord mag ie toch wel wat uitgebreider antwoorden.
Al die roddels hoef ik niet te weten, maar kuur informatie wil ik wel van een pro horen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven