XXL Nutrition

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja of nie :D ookal is een vraag al een beetje beantwoord mag ie toch wel wat uitgebreider antwoorden.
Al die roddels hoef ik niet te weten, maar kuur informatie wil ik wel van een pro horen.

Iemand zei dat het in de eerste of 2e pagina al beantwoord was.. Ik kan je vraag ff niet vinden/herinneren, kon m net ook niet vinden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Iemand zei dat het in de eerste of 2e pagina al beantwoord was.. Ik kan je vraag ff niet vinden/herinneren, kon m net ook niet vinden.

Ja ik had wel wat gevonden, maar ik wilde geowon wat meer informatie dan alleen dat hij elke 4 weken wat anders neemt en niet bridge't.
Kan me niet voorstellen dat dat echt goed is voor je gezondheid en een meerwaarde heeft op bridgen ook.

Ja ik had wel wat gevonden, maar ik wilde geowon wat meer informatie dan alleen dat hij elke 4 weken wat anders neemt en niet bridge't.
Kan me niet voorstellen dat dat echt goed is voor je gezondheid en een meerwaarde heeft op bridgen ook.
Als ik het antwoord wist gaf ik het je, heb me alleen ingelezen in basis kuurtjes, verder niks. Helaas!

• #1.244
Wat ik gister gegeten heb:
300 gram havermout
160 gram egg protein
2 monsters (50 gr suiker per stuk)
500 gram kibbelingen met knoflooksaus
2 grote chocolate chip cookies
Toen uit eten inktvis ringen, brood, nachos, feta kroketjes en een grote ribeye.
500 gram volle kwark

Echt heel vies gejunkt dus :) nu nog minimaal 2 weken dedicated cutten en dan ben ik weer klaar voor een bulkje.

eet jij monsters? je bent zelf een monster haha kanibaal

Wat ik gister gegeten heb:
300 gram havermout
160 gram egg protein
2 monsters (50 gr suiker per stuk)
500 gram kibbelingen met knoflooksaus
2 grote chocolate chip cookies
Toen uit eten inktvis ringen, brood, nachos, feta kroketjes en een grote ribeye.
500 gram volle kwark

Echt heel vies gejunkt dus :) nu nog minimaal 2 weken dedicated cutten en dan ben ik weer klaar voor een bulkje.

Haha, man ik kan nog wat van jou leren, qua junk dag.

Ik zag trouwens dat je ook GM's doet met je SSB; echt een super oefening vind ik persoonlijk.

• #1.247
eet jij monsters? je bent zelf een monster haha kanibaal

yep, de Monster Ripper en Monster Ballers Blend vind ik de lekkerste

3599681341_372df944b2.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:05 ----------

Haha, man ik kan nog wat van jou leren, qua junk dag.

Ik zag trouwens dat je ook GM's doet met je SSB; echt een super oefening vind ik persoonlijk.

Ja man, die is echt goed om je midden en upper back mee te trainen want die moet je echt strak houden.
GM's met de rechte stang vind ik ook fijn om te doen, maar ik heb heel snel pijn in in de zijkanten van mijn biceps als ik veel lowbar werk doe. En dat merk ik dan vooral bij presses de dag erna.

• #1.248
Vanaf vandaag weer 40mcg clenbuterol erbij.
Weeg nu iets van 117,5 kilo en zie met de dag meer aders dus hopelijk ben ik over 2 weken klaar!

Ik zal op het einde van de cut goed pompen en wat fotos maken.

Nog wat vocht afdrijven en dan ben je straks 110 ripped:D

Stuk beter toch als 130 bloated? ;)

Je moet es een foto plaatsen zonder pomp en zonder aan te spannen ben benieuwd hoe dat uitziet op dat gewicht

• #1.251
  • #1.257
116,2 en het vocht van mijn junk van vrijdag is er weer af

• #1.260
Ik zit rond de 8%.
Veel duidelijker wordt het helaas niet, want hij gebruikt zo'n kaartje met leeftijden en hoeveel mm totaal.

Hij heeft wel zo'n professionele tang, dus ik vraag me af of er niet een beter schema is voor precieze metingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven