AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit rond de 8%.
Veel duidelijker wordt het helaas niet, want hij gebruikt zo'n kaartje met leeftijden en hoeveel mm totaal.

Hij heeft wel zo'n professionele tang, dus ik vraag me af of er niet een beter schema is voor precieze metingen?

Heeft mijn sportschool ook. Is dat toevallig zo'n blauwe tang? Misschien zijn ze wel in verschillende kleuren kan ook nog ofcourse

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Betere belichting dan vanmorgen toen ik een foto nam.
Je ziet nu de aders op mijn biceps tenminste

IMG_20130813_011559.jpg

Mooi droog bro. Nu zo zien te houden ;)

Nice! Goed droog idd!

• #1.266
Ik ga komend weekend beginnen met bulken, bridgen en daarna weer een cut tenzij ik nog vrij lean ben.

Stats:
Ik weeg nu 115 kilo met 8% vet.
Mijn squat is helaas naar 210 kilo gegaan, maar mijn benchpress is gek genoeg hetzelfde gebleven.
Deadlift heb ik niet getest, maar ik ga redelijk zwaar met speedpulls en die lijken makkelijker geworden te zijn.

Conclusie van mijn vorige kuur:
Ik vond 1000mg mast e per week een beetje tegenvallen, want ik had verwacht een veel dunnere huid te hebben nu ik vrij laag in vet% zit.
Samen met de 500mg test e heeft het wel heel goed mijn massa behouden, maar de volgende cut kuur wordt toch echt 1000mg primo etc.

Kuur:
2000mg test per week
10iu hgh per dag
slin
igf lr3
peg mgf

Voeding:

Ik ga meteen 1000 kcal omhoog wat wel nodig is met de slin die ik neem.
Ik vond bataten trouwens extreem goed weg te krijgen dus die hou ik erin :)

edit:
Vervolg
http://forum.dutchbodybuilding.com/...oflesje-meer-325622/index116.html#post8325733

Untitled-1.png

Laatst bewerkt:
haha meal 4 :D

dat fluctueert nogal dus?

Ik weet dat iedereen nu gaat reageren, maar ik had vetten lager gedaan.
En de carbs dan hoger.

2gram ook haha nice.
(je beseft wel dat dit vocht is met slin) (ook met hgh ga je dat niet tegenhouden lijkt mij)

Ik vind de vetten ook wat aan de hoge kant

• #1.269
haha meal 4 :D

dat fluctueert nogal dus?

Ik weet dat iedereen nu gaat reageren, maar ik had vetten lager gedaan.
En de carbs dan hoger.

2gram ook haha nice.
(je beseft wel dat dit vocht is met slin) (ook met hgh ga je dat niet tegenhouden lijkt mij)

Ik ga er 50+ mg aromasin per dag bij nemen om oestrogeen in redelijke ranges te houden.
Het vocht van de oestrogeen vind ik niet leuk, maar de vetopslag is ****ed up.

Carbs gaan langzaamaan omhoog, maar vetten wil ik wel tussen de 100 en 150 houden omdat dit gezonder is.

---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 09:14 ----------

Ik vind de vetten ook wat aan de hoge kant

Te laag in vet en je hebt sneller slechte cholesterol waardes.

• #1.270
Meal 4 fluctueert enigszins idd, maar ik probeer dit toch wel binnen de gegeven waardes te houden.

ga jij nou praten over wat vetjes en gezonder? :D

100 is al stuk beter.

De t*ring hey wat krijg jij te eten thuis wat duwen ze jou in het voer:eek:

hoe bedoel je dat? iiyfm?
of kcal overschot = vet ongeacht protein/carbs/vet?

• #1.275
hoe bedoel je dat? iiyfm?
of kcal overschot = vet ongeacht protein/carbs/vet?

Nee ik bedoel letterlijk wat maakt het uit dat ik 150 gram vet binnenkrijg?
Als ik 100 gram vet binnenkrijg zal ik dus een maaltijd vervangen hebben waardoor ik 100 gram carbs meer binnen krijg om op hetzelfde totaal kcal per dag uit te komen.
Ik lees dat jullie vinden dat ik teveel vet binnenkrijg dus ben benieuwd waarom jullie dat vinden.

Ik (persoonlijk,mening, geen studie blabla) ga veel beter op zelfde aantak kcal als uit carbs dan uit vet.

Snap je wat ik bedoel?

Ook al is kcal hetzelfde, doet hele andere dingen met je lichaam.

Ken jou lichaam natuurlijk niet, maar de meeste die ik ken gaan beter op high carb,low fat als andersom.
Ook al zit je dan op zelfde kcal.

Ik kan me wel vinden in de mening van Mack mits je wel je kcal wegkrijgt, ik eet bewust wat meer vet omdat het makkelijke kcal zijn en ik niet altijd aan het force-feeden wil zijn.

Misschien kan je de volle kwark inruilen voor magere met wat noten en ergens anders wat carbs bij stoppen.

• #1.278
Ik (persoonlijk,mening, geen studie blabla) ga veel beter op zelfde aantak kcal als uit carbs dan uit vet.

Snap je wat ik bedoel?

Ook al is kcal hetzelfde, doet hele andere dingen met je lichaam.

Ken jou lichaam natuurlijk niet, maar de meeste die ik ken gaan beter op high carb,low fat als andersom.
Ook al zit je dan op zelfde kcal.

Carbs groei ik ook harder op, maar nu net uit de cut waarbij ik vrij laag in carbs heb gezeten wil ik deze niet te snel omhoog gooien ivm vet/vocht.
Naarmate de weken vorderen zullen alle maaltijden hoog in carbs en ewit zijn en laag in vetten.

Ik heb eens heel lang keto gedaan en toen weer naar 600 gram carbs per dag. Wat was ik een ballon toen :P

maar als je vet wel veel omhoog goiit , wat denk je dat er dan gebeurd?

**** Keto:D
haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven