AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe at je toen je op 8% stond ? (gewoon nu bedoel ik :P)

zo zonde dat jij nooit tren neemt man.

Waarom egg pro en niet gewoon whey?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.286
hoe at je toen je op 8% stond ? (gewoon nu bedoel ik :P)

zo zonde dat jij nooit tren neemt man.

Je zegt het alsof ik bijna nooit tren heb genomen haha.
Ik heb het veel gebruikt en de voordelen wegen niet op hoe agressief ik er momenteel van word.
Misschien dat ik.het ooit nog neem, kijk wel.

Ik eet momenteel wat meer vet en minder carbs maar niet overdreven zoals keto ofzo hoor.

Waarom egg pro en niet gewoon whey?

Van whey krijg ik sneller een onzuivere en muf ruikende huid.

Je zegt het alsof ik bijna nooit tren heb genomen haha.
Ik heb het veel gebruikt en de voordelen wegen niet op hoe agressief ik er momenteel van word.
Misschien dat ik.het ooit nog neem, kijk wel.

Ik eet momenteel wat meer vet en minder carbs maar niet overdreven zoals keto ofzo hoor.

Van whey krijg ik sneller een onzuivere en muf ruikende huid.
Ik heb hetzelfde probleem als jij.. Ik ging echt te ver dus ik stopte met tren.. Volgende keer kon ik het toch weer niet laten om de effecten van tren te ervaren.. Weer hetzelfde, tren maakte mij gek.. Ik zei dan nooit meer, nu heb ik terug tren in mijn toekomst erin zitten.. ookal weet ik dat ik soms niet spoor als ik op tren zit

Ik weet alles van jou:D

2e kuur toch 200 mg tren a eod? :)

Crazy man haha

Pfoe 2000 mg test, sounds great. Blijf je volgen! Maar wtf zijn bataten man, echt nog nooit van gehoord

• #1.292
Ik ga komend weekend beginnen met bulken, bridgen en daarna weer een cut tenzij ik nog vrij lean ben.

Stats:
Ik weeg nu 115 kilo met 8% vet.
Mijn squat is helaas naar 210 kilo gegaan, maar mijn benchpress is gek genoeg hetzelfde gebleven.
Deadlift heb ik niet getest, maar ik ga redelijk zwaar met speedpulls en die lijken makkelijker geworden te zijn.

Conclusie van mijn vorige kuur:
Ik vond 1000mg mast e per week een beetje tegenvallen, want ik had verwacht een veel dunnere huid te hebben nu ik vrij laag in vet% zit.
Samen met de 500mg test e heeft het wel heel goed mijn massa behouden, maar de volgende cut kuur wordt toch echt 1000mg primo etc.

Kuur:
2000mg test per week
10iu hgh per dag
slin
igf lr3
peg mgf

Voeding:

Ik ga meteen 1000 kcal omhoog wat wel nodig is met de slin die ik neem.
Ik vond bataten trouwens extreem goed weg te krijgen dus die hou ik erin :)

Leuk dat je zo open ben over alles bro!

Maar waarom doe je wat olijfolie door je havermout shakes? En voor het slapen kan je imo beter magere kwark nemen met 150 gram havermout en olijfolie voor meer goeie vetten en kcals. Die 4500 kcals in de bulk kan je vast wel wat opschroeven toch

Test + AI + veel hgh moet zeker droge massa opleveren. Ik denk zelfs dat die aderen aan het eind van de kuur nog steeds zichtbaar gaan blijven. :P

• #1.296
Leuk dat je zo open ben over alles bro!

Maar waarom doe je wat olijfolie door je havermout shakes? En voor het slapen kan je imo beter magere kwark nemen met 150 gram havermout en olijfolie voor meer goeie vetten en kcals. Die 4500 kcals in de bulk kan je vast wel wat opschroeven toch

Olijfolie in mijn havermout shakes? Lijkt me niet goed aangezien ik 10iu insuline erbij zet :D
Olijfolie bevat overigens voornamelijk omega 6 wat je al aan overvloed binnenkrijgt.

Voor het slapen gaan eet ik geen koolhydraten, maar high protein + high vet zodat ik daar lekker op kan teren de hele nacht.

Ik zat op 3500 kcal om te cutten dus nu eerst naar 4500 is meer dan genoeg.

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 13:35 ----------

Test + AI + veel hgh moet zeker droge massa opleveren. Ik denk zelfs dat die aderen aan het eind van de kuur nog steeds zichtbaar gaan blijven. :P

Ik denk in het begin helemaal omdat de spieren weer voller worden en dus de huid/vet uitrekken zodat je relatief minder vet hebt tegenover vvm. Hopelijk kan ik mijn vocht redelijk in toom houden met aromasin.
Daar slik ik momenteel al 25mg van per dag, dus als ik mijn kop dikker zie worden verhoog ik dat.

eerst altijd aankijken.
Uppen kan altijd nog indd;)

Nu niet meer dik worden :P

Gaat lekker hier! :thumbs:

Ik zou inderdaad niet zuinig doen met AI's als femera, provi of ari. Je hebt een goed figuur en als je schoon uit de bulk kan komen dan ga je richting contest shape. Het enige waar ik bang voor ben is de slin die je meepakt maar gelukkig heb je daar meer dan voldoende ervaring mee om te weten wat het met je doet.

• #1.300
Ik zou inderdaad niet zuinig doen met AI's als femera, provi of ari. Je hebt een goed figuur en als je schoon uit de bulk kan komen dan ga je richting contest shape. Het enige waar ik bang voor ben is de slin die je meepakt maar gelukkig heb je daar meer dan voldoende ervaring mee om te weten wat het met je doet.

Bang in de zin van gevaarlijk spul of ranzig vet worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven