MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
slin is nutrient pusher ja.

indd vet varken worden:P
 
Bang in de zin van gevaarlijk spul of ranzig vet worden?

Vet worden inderdaad. Aan de andere kant neem je meer dan voldoende HGH om dat effect te counteren. Ik vertrouw eigenlijk wel dat je voldoende weet van carbcontrol om het niet uit de hand te laten lopen.
 
Trainingen zijn nu als volgt:
Upperbody RE = rug + biceps
Upperbody DE = speed bench, borst, triceps, schouders
Lowerbody DE = speed squat, speed pull, benen, kuiten
Upperbody ME = max bench, borst, triceps, schouders
Lowerbody ME = max squat/dead, benen, kuiten

Afkortingen:
RE = Repetition effort = massa/kracht training (reps 5-15)
DE = snelheid/explosief training (1-3 reps met 50%-80% 1rm) en daarna doe ik RE
ME = max kracht training (1-3 reps met 90%-100% 1rm) en daarna doe ik RE

Aangezien mijn Upperbody trainingen erg lang werden doe ik rug nu eenmaal per week op een aparte dag.
En ik dacht laat ik mijn biceps ook maar weer eens specifiek gaan trainen dan.

Chinups:
6x bw (ong. 120)
6x5
5x10
4x10

Onderhands barbell row:
14x80
10x90
8x90
7x90

1 hand latpulldown:
10×40
8×40
8×40

Barbell curl:
10x40
8x40
8x40

Dumbell concentration curl:
8x18
10x16
14x12

Vanmorgen lekker 400mcg peg mgf verdeeld over biceps en lats en na de training 100mcg igf1 lr3 verdeeld over dezelfde spiergroepen. Daarbij 5iu hgh en 10iu slin gezet.
Vanaf vandaag zet ik elke woensdag en zaterdag 1000mg test enanthate :) en kcals zijn 4500!!!

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 18:12 ----------

Vet worden inderdaad. Aan de andere kant neem je meer dan voldoende HGH om dat effect te counteren. Ik vertrouw eigenlijk wel dat je voldoende weet van carbcontrol om het niet uit de hand te laten lopen.

Bij mij is vooral junk control een probleem. En ik bulk vaak te lang door.
 
Als je je voeding na je slin schoon houdt zal dat vet allemaal wel mee vallen toch?
 
Als je je voeding na je slin schoon houdt zal dat vet allemaal wel mee vallen toch?

Idd, sommigen worden er zelfs droger van omdat het je koolhydraat verbruik heel erg verhoogt.
 
Hoevaak/op welke momenten zet je je PEG bro? Vind 't een interessante combi voor m'n volgende kuur, IGF/PEG MGF
 
Hoevaak/op welke momenten zet je je PEG bro? Vind 't een interessante combi voor m'n volgende kuur, IGF/PEG MGF

Ik zet een paar uur voor de training iets van 200 a 400mcg peg mgf en na de training 100 a 150mcg igf1 lr3
 
Ik zet een paar uur voor de training iets van 200 a 400mcg peg mgf en na de training 100 a 150mcg igf1 lr3

Ait, en dat dan alleen bicep/lats of elke workout? Zou m'n zijkant schouders en lats er wat mee willen opkrikken voornamelijk.
 
Ait, en dat dan alleen bicep/lats of elke workout? Zou m'n zijkant schouders en lats er wat mee willen opkrikken voornamelijk.

Ik heb tijdens de eerste paar keer voornamelijk schouders geprikt omdat die zwaar achterliepen, maar deed sinds kort ook triceps en kuiten erbij om ze wat bij te laten trekken.
Maar ja, biceps mogen ook wat groter en lats tja, is eigenlijk een van mijn sterkste punten maar fok it :P toch zat igf :P
 
Ik heb tijdens de eerste paar keer voornamelijk schouders geprikt omdat die zwaar achterliepen, maar deed sinds kort ook triceps en kuiten erbij om ze wat bij te laten trekken.
Maar ja, biceps mogen ook wat groter en lats tja, is eigenlijk een van mijn sterkste punten maar fok it :P toch zat igf :P
Geef mij wat :(
 
Ik heb tijdens de eerste paar keer voornamelijk schouders geprikt omdat die zwaar achterliepen, maar deed sinds kort ook triceps en kuiten erbij om ze wat bij te laten trekken.
Maar ja, biceps mogen ook wat groter en lats tja, is eigenlijk een van mijn sterkste punten maar fok it :P toch zat igf :P

Hahaha ik snap je denkwijze :P Thnx voor de info bro, ben benieuwd wat 't voor je doet.
 
Ja ik hoop dat mijn schouders nog een heel stuk ronder worden en mijn tricep en kuiten goed bijtrekken.



Sowieso de semi pro doseringen he :)



Ik ben niet zo'n familie mens :D

Ja dat snap ik als ze hun deuren nooit voor je aangepast hebben.. Telkens blijven haken aan de deuren, je zou voor minder geen familiemens zijn yo'
 
hahahah :roflol:
 
Speed bench + mini bands doubled:
8x 3×80

Dumbell shoulder press:
5×36
5x38
5x38
4x40

Dip:
5×30
5×35
5×40
10×20

Supinated pushdown:
15x20
12x25
12x25
12x25

Reverse fly machine:
15×70
12×75
12×80
12×80

Standing side raise (dropsets):
14×22 -> 8×16 -> 8×10
12×22 -> 7×16 -> 8×10
10×22 -> 8×14 -> 10×8
16×16 -> 10×8 -> 10×6
 
Ik woog vanmorgen 117 kilo en zie er al weer een stuk voller uit.
Ik had vanmorgen eens wat meer pef mgf gezet 100mcg per triceps en 100mcg per schouder (400 totaal) en ik was echt pumped up als een mother****er! :)
 
ben je nu al in de bulk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven