AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan onmogelijk atg squaten ook niet met 10 kg met mijn korte poten is het onmogelijk om O diep te gaan iemand hier tips voor ?

ik ben ook maar een mannetje van 1.67, maar kan zakken als een malle als ik dat wil.
je moet de squat opnieuw aanleren, en zorgen voor meer enkel flexibiliteit
 
Ik heb het vandaag geprobeerd maar ATG squatten lukt me echt niet :') Moet 't in de Smith doen, geen los rek aanwezig maar zelfs daarin kom ik er niet. Below par kom ik dan wel makkelijk, vind k diep zat.
 
Ik heb het vandaag geprobeerd maar ATG squatten lukt me echt niet :') Moet 't in de Smith doen, geen los rek aanwezig maar zelfs daarin kom ik er niet. Below par kom ik dan wel makkelijk, vind k diep zat.

in de smith kan je sowieso vergeten om fatsoenlijk te squatten imo
 
Smith squat is lekker man wat praten jullie :D
 
Sorry mannen foutje ik kan wel atg squaten , ik dacht dat atg squaten met je kont de grond aanraken is . Heb net op YouTube gekeken en dat bleek dus niet zo te zijn
 
Juist als je lange benen hebt is het moeilijker om te squaten als korte benen
 
Sorry mannen foutje ik kan wel atg squaten , ik dacht dat atg squaten met je kont de grond aanraken is . Heb net op YouTube gekeken en dat bleek dus niet zo te zijn

Heb je hem wel op een voetbalveldje uitgevoerd? :D
 
Ik kan ook niet met kont bijna op de grond squatten.

Ik kan wel diep zakken, maar helemaal atg lukt gewoon niet, ook niet met geen gewicht.

Lukt alleen in Smith machine als ik benen 30-40cm voor de stang zet, maar dan is het gewoon hack squat.
Dan kom ik wel met ass bijna tot de grond.

Met normaal squatten zak ik altijd tot tussen atg en parallel in zeg maar.
 
ATG is toch gewoon dat je hamstring je kuiten bijna raken?
 
Kon niet zo snel pic vinden, maar atg is echt diep zoals diep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja die laatste is netjes.. goeie squatter ook die kerel
 
Ook ze lekker doorveren.
 
Ja lekker bouncen onderin haha

Paused zou hij er geen 1 kunnen.

Geen controle over gewicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven