AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, het gaat goed zie ik he:p

wat vind je van dit kuurvoorstel?



week 1 t/m 10 Test-E 500mg E5D

week 1 t/m 10 Mast-E 400mg E5D

week 1 t/m 10 aromasin 10mg ED

week 12 t/m 15 arofixen


geen kickstart geen HCG
ik wil de volgende kuur even geen orals en HCG wil ik pas in de toekomst bij een zware kuur gebruiken

wat is jou mening?

Wel goed cut kuurtje, maar mast vond ik niet zo heel interessant moet ik zeggen.
Hield wel goed mijn massa vast op 500 test en 1000 mast, maar qua kracht ging ik wel wat achteruit
 
Mijn kracht ging wel vooruit op test/mast, zeker mast met korte ester. Maar 1 enorm nadeel.....puisten niet normaal, verkloot heel de fysiek imo
 
Mijn kracht ging wel vooruit op test/mast, zeker mast met korte ester. Maar 1 enorm nadeel.....puisten niet normaal, verkloot heel de fysiek imo

Ik heb door de b5 vrij weinig last van puisten of af en toe een dikke bult na, maar heb helaas geen krachttoename gemerkt.
 
hmm dat had ik niet verwacht
misschien dat om de 5 dagen 625mg Test-E 800mg Mast-E met roaccutane en vitamine b wel kracht en droge massa gaat leveren? lastige keuze, ik zie niet vaak iemand die het om de 5 dagen zet maar test op 1000mg per week vind ik een beetje tegen vallen in de kuur waar ik nu in zit.. ik had eerder na je moeten luisteren :rolleyes:
 
hmm dat had ik niet verwacht
misschien dat om de 5 dagen 625mg Test-E 800mg Mast-E met roaccutane en vitamine b wel kracht en droge massa gaat leveren? lastige keuze, ik zie niet vaak iemand die het om de 5 dagen zet maar test op 1000mg per week vind ik een beetje tegen vallen in de kuur waar ik nu in zit.. ik had eerder na je moeten luisteren :rolleyes:

Ik heb op tren na bij geen enkele Aas echt kracht toename gehad.. Enkel bij tren en toen ook niet super veel .. Wel zet ik sneller spier massa aan .. Maar kracht ? Mwa ik miet het nog steeds allemaal zelf doen
 
Op de aas ben ik meestal wat sneller op de teentjes getrapt dus ik heb besloten om nooit op de tren te gaan maar ik verwacht wel wat van deze dosering zo snel achter elkaar prikken maar als testo zegt dat het tegen gaat vallen moet ik even verder kijken. Ik heb de tijd gelukkig :p
 
Op de aas ben ik meestal wat sneller op de teentjes getrapt dus ik heb besloten om nooit op de tren te gaan maar ik verwacht wel wat van deze dosering zo snel achter elkaar prikken maar als testo zegt dat het tegen gaat vallen moet ik even verder kijken. Ik heb de tijd gelukkig :p

Het is ook bij iedereen anders. Ik hoor ook best wel vaak dat mast veel kracht geeft, dus wie weet dat het bij jou heel goed werkt.
 
Probeer anders Mast Prop. Lees regelmatig dat E tegenvalt maar Prop wel lekker is. Kracht kreeg ik alleen op een gram test, zelfs op 700 mg Tren Ace blijf k een pussy.

Lekker bezig Testo, nog altijd rond de 125 kg?
 
123 a 124
 
bij mij juist heel veel kracht met masteron meer dan met tren a en e.
 
Speed bench + mini bands doubled:
8x 3×85

Overhead press:
5×70
5×75
4×80
9x60

Latpulldown:
14x80
8x90
6x90
8x80

Dumbell cuban rotation:
15x8
10x10
10x10
 
Ff wat anders.

Tijdens bridge , verlies je veel kracht?
 
Ff wat anders.

Tijdens bridge , verlies je veel kracht?

Nee, kan zelfs nog sterker worden. Kracht is bij mij een constant iets.
Ik heb niet zoiets als een slechte dag dat ik ineens slapper ben dan normaal (tenzij ik langer dan 3-4 weken maximaal train) en kracht komt er altijd gestaag bij of ik nu wel of niet kuur.
 
Nee, kan zelfs nog sterker worden. Kracht is bij mij een constant iets.
Ik heb niet zoiets als een slechte dag dat ik ineens slapper ben dan normaal (tenzij ik langer dan 3-4 weken maximaal train) en kracht komt er altijd gestaag bij of ik nu wel of niet kuur.

Dan daag ik je uit om 6 maanden compleet off te gaan :roflol:
 
Dan daag ik je uit om 6 maanden compleet off te gaan :roflol:

Is nogal een contrast he.
Ik denk alleen dat ik niet gigantisch omlaag zal gaan qua kracht want ik was een paar jaar geleden ook een half jaar off en mijn testosteron waarde was ****ed,
maar alsnog heb ik in die periode kracht gepakt.
 
Is nogal een contrast he.
Ik denk alleen dat ik niet gigantisch omlaag zal gaan qua kracht want ik was een paar jaar geleden ook een half jaar off en mijn testosteron waarde was ****ed,
maar alsnog heb ik in die periode kracht gepakt.

Dus test toch serieus omlaag als je geen HRT meer doet?
 
Dus test toch serieus omlaag als je geen HRT meer doet?

Ik zou zeggen doe eens een kuur en check daarna je testosteron waarde. Zal hoe dan ook omlaag zijn gegaan.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

speed squat + choked light bands:
8x 2×120

Mijn knieen voelen een stuk beter. Hopelijk morgen nog steeds.
Waarschijnlijk omdat ik de hele tijd iets boven parallel heb gesquat is het nu wennen
om dieper te zakken en dus meer druk op mijn knieen te krijgen.

Ik zal hoogst waarschijnlijk niet mijn PR van 235 zo diep kunnen squaten, maar mijn doel is om volgende zomer 250 te kunnen.

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×200

40cm box safetybar goodmorning:
5x110
5x120
5x130
5x130

Kneeling rope crunch (thuis):
12x60
12x60
12x60
12x60

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

En mijn linker knie doet nu toch weer pijn.
Wel raar hoor. Tijdens squaten geen last, maar een paar uur later is ie stijf.

---------- Toegevoegd 7 November 2013 om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 November 2013 om 22:57 ----------

Mijn knie voelt vandaag wel weer redelijk. Ik heb het idee dat er na de training een reactie komt waardoor er vocht in komt ofzo
 
gaat wel lekker laatste tijd man
 
Ik heb eindelijk weer een bron voor hyges dus overweeg om weer terug op 10iu per dag te gaan.
Even aankijken wat ik doe...

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

gaat wel lekker laatste tijd man

Ja, wordt wel weer sterker op bepaalde oefeningen.
Ik ga nu wel een stukje dieper met squaten dus tis even wennen aangezien ik de flexibiliteit nog wat mis, maar gaat elke keer beter.



Training van vandaag:

Benchpress + reversed medium bands (fpa):
1x160
1x170
1x180
1x190

Dips: (bw = 128)
5x40
5x50
5x60

Cable pushdown:
12x40
12x40
12x40

Reverse cable fly:
15x15
12x20
9x20
8x20

Dumbell side raise:
12x22
12x22
12x22 -> 5x16 -> 5x12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven