MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice bench

Maar je squatte eerst wel voorbij parallel toch?
 
Nice bench

Maar je squatte eerst wel voorbij parallel toch?

Nee, net daarboven steeds. Laten we zeggen dat ik van een hoek van 95 naar 85 graden ben gegaan.
Soms zat ik ook echt ver boven parallel als ik een filmpje terug keek :P

Ik ben mijn squat techniek nu heel erg aan het aanpakken.
Buiten dat ik nu duidelijk beneden parallel squat druk ik mijn knieen nu ook veel meer naar buiten waardoor ik rechtop blijf staan. En ik heb de stang ieeetsjes hoger liggen waardoor er minder druk op mijn biceps komt.

Nu heel even ego opzij en investeren in een goede techniek, dan pluk ik daar over een half jaar echt de vruchten van. Hopelijk een 250+ squat.
 
Dus die 235 is een halve squat? :p

Jij hebt nu toch app met piep gemaakt?
 
Damn, dan zit je bijna met 200kg totaal te dippen! :eek:
 
Dus die 235 is een halve squat? :p

Jij hebt nu toch app met piep gemaakt?

Jij weet ook altijd te overdrijven he?
Nee is geen halve squat, maar mag wat dieper.

---------- Toegevoegd om 04:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:15 ----------

Damn, dan zit je bijna met 200kg totaal te dippen! :eek:

Yep. Mijn doel is 75 kilo te dippen.
Heb niet het idee dat het heel veel cary-over naar mijn bench heeft jammer genoeg, maar lijkt me wel bruut om met 3 rode schijven te dippen
 
Laatst bewerkt:
was maar geintje bro.

blijft sterk.
 
Nee, kan zelfs nog sterker worden. Kracht is bij mij een constant iets.
Ik heb niet zoiets als een slechte dag dat ik ineens slapper ben dan normaal (tenzij ik langer dan 3-4 weken maximaal train) en kracht komt er altijd gestaag bij of ik nu wel of niet kuur.

Dat kan ik onderschrijven. Bij mij daalt kracht een heel klein beetje als ik off ga (bij bridge blijft die hetzelfde) maar is er wel een heel groot verschil qua volume en recuperatie in vgl met wanneer ik kuur. Als ik off ben kan ik eod trainen. Als ik on ben iedere dag.
 
Ja op 8/11 vieren de AAS gebruikers hun insomnia wereldwijd :D
 
lol
 
Squat:
1x180
1x200
1x220

Had wel het gevoel dat 225-230 erin zat, maar deze 220 was al een PR opzich,
want die 235 heb ik zoals ik al eerder zei een stukje boven parallel gesquat terwijl deze veel dieper was!
Ik zal binnenkort die diepte check app eens op de markt brengen, want dit is echt een onmisbare tool voor de solo lifter.

Safetybar goodmorning:
5×130
5×130
5×130
5×140

Sitting rope crunch:
15x40
15x40
12x40
12x40
12x40

Ik merk dat die Nose Tork niet zo zeer voor meer PR's zorgt, maar wel helpt mijn training door te komen wanneer ik moe ben wanneer ik neig setjes of zelfs de laatste oefening te skippen.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Squat:
1x180
1x200
1x220

Had wel het gevoel dat 225-230 erin zat, maar deze 220 was al een PR opzich,
want die 235 heb ik zoals ik al eerder zei een stukje boven parallel gesquat terwijl deze veel dieper was!
Ik zal binnenkort die diepte check app eens op de markt brengen, want dit is echt een onmisbare tool voor de solo lifter.

Safetybar goodmorning:
5×130
5×130
5×130
5×140

Sitting rope crunch:
15x40
15x40
12x40
12x40
12x40

Ik merk dat die Nose Tork niet zo zeer voor meer PR's zorgt, maar wel helpt mijn training door te komen wanneer ik moe ben wanneer ik neig setjes of zelfs de laatste oefening te skippen.
 
Sterke squat

Hoe bouw je op naar 1 rm toe?
Veel setjes met veel rust ertussen?
 
Sterke squat

Hoe bouw je op naar 1 rm toe?
Veel setjes met veel rust ertussen?

Thanks bro.

Ligt er een beetje aan of ik al een beetje wakker/warm ben, maar vandaag redelijk snel opgebouwd:

5x60
3x100
1x140
1x180
1x200
1x220

De eerste drie setjes vrijwel geen rust, daarna ff een minuutje gechild en de werk setjes begonnen.
Tussen werk setjes neem ik 3-4 minuten rest en de laatste vaak 4-5.
 
Heb je die app ook voor de windowfoon?
 
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×90

Overhead press:
5x80
5x80
5x85
11x60

Ik zet normaal bij assitence oefeningen niet erbij als ik een PR heb aangezien ik daar altijd wel op vooruit ga,
maar die 5x85 op de OH press was wel echt bruut!

Rope face pull (fpa):
15x60
12x65
12x65
12x65

Dumbell cuban rotation:
12x10
12x10
10x12

Heb wel het idee dat die Anavar lekker aan het werk is. Is eigenlijk samen met tren wel het enige waar ik echt een flinke krachttoename bij merk.
Hopelijk ga ik dat ook merken in mijn 1rm's op de grote drie!

Ik heb donderdag een semen analyse en zal dan ook meteen weer even bloed laten prikken om te kijken of ik nog door kan gaan.
Ik blijf gewoon doorgaan met anavar zolang ik acceptabele waarden behoud hoor :)
Merk dat die issues met mijn maag nu na 3 weken (ofzo) redelijk weg is
 
Laatst bewerkt:
merk jij serieus een groter kracht verschil van anavar tegenover andere aas???? dat verbaasd me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven