MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Is ook gewoon een k*toefening. :p Safety Bar Squats zijn veel fijner!

Dat sowieso, maar front squat is denk ik ook wel goed om erbij te doen.
Ik ga begin van de week wel weer langs de fysio om mijn quads verder los te maken.
Ga ik wel ter plekke front squaten terwijl hij steeds aanpassingen doet.

• #1.803
Ik ben me een partij lethargisch sinds ik met die anavar bezig ben niet normaal.
Last van oprispingen is gelukkig een stukje minder maar heb nog steeds een slechte eetlust.
Hopelijk gaat het qua kracht het waard zijn!

Ik zit momenteel in mijn deload week nu ik weer 3 weken hard getraind heb.
Deze keer pak ik het wat anders aan.
Ipv een week lang helemaal niks doen doe ik licht wat explosieve setjes en werk ik extra aan mijn techniek en ondertussen een beetje alles losrollen.

Vanmorgen naar mijn fysio-dude geweest en die heeft mijn knieen weer los gemaakt waardoor ik met front squats geen last meer heb nu, maar mijn lats zitten nog te vast dus ik val te ver naar voren.
Daar moet ik voorlopig eerst aan werken voordat ik front squat weer in mijn schema rouleer.

Laatst bewerkt:
Ik ben me een partij lethargisch sinds ik met die anavar bezig ben niet normaal.
Last van oprispingen is gelukkig een stukje minder maar heb nog steeds een slechte eetlust.
Hopelijk gaat het qua kracht het waard zijn!

Ik zit momenteel in mijn deload week nu ik weer 3 weken hard getraind heb.
Deze keer pak ik het wat anders aan.
Ipv een week lang helemaal niks doen doe ik licht wat explosieve setjes en werk ik extra aan mijn techniek en ondertussen een beetje alles losrollen.

Vanmorgen naar mijn fysio-dude geweest en die heeft mijn knieen weer los gemaakt waardoor ik met front squats geen last meer heb nu, maar mijn lats zitten nog te vast dus ik val te ver naar voren.
Daar moet ik voorlopig eerst aan werken voordat ik front squat weer in mijn schema rouleer.

Jij bent pro man .. Fysio om beter te kunnen squaten alles goed bezig maat!

• #1.805
Lethargie van anavar?

Is het niet de test?

Front squats zijn heerlijk voor je quads, maar klote als je rug niet meewerkt.

Anders eens sissy squats proberen?

• #1.807
Lethargie van anavar?

Is het niet de test?

Front squats zijn heerlijk voor je quads, maar klote als je rug niet meewerkt.

Anders eens sissy squats proberen?

Sissy squats zijn echt zwaar k*t voor je knieen.

Ja lethargie moet wel van anavar zijn want op 2000 test e had ik het niet zo erg

Pak lekker Zercher Squats Testo.

Lekker bezig ouwe! :-)

Mijn sides van Var zijn totaal anders dan jouw sides van Var. Bizar. Var is bizar :-)

Hoeveel % BF sta je nu op?

hallo,
ben nieuw hier op dit forum,ben 2 tal jaar (niet fanatiek) bezig met fitness,en overweeg een kuur,maar aangezien het aanbod zo groot is, en ik niet weet waar te beginnen, hoop ik langs deze weg iets wijzer te worden.
heb al paar dingen gelezen hier op dit forum van mensen die klagen van een bepaalde kuur, en dan een andere beter vonden,en dan nog een andere getest enz.....
hoop dat iemand mij goede raad kan geven ivm kuur(heb geen ervaring met injectables)maar wil liever goed op de hoogte zijn vooraleer ik een naald in mijn kont steek en erna spijt van hebben....

grtz jp

Ga eerst nog een 2 tal jaar WEL fanatiek trainen en fanatiek eten , lees in die 2 jaar zo af en toe rond in de AAS sectie .zoek namen op van verschillende middelen kijk op Wikipedia wat ze doen en wat eventuele bijwerkingen zijn , kijk wat het best bij je doelen past . Dan zet je een koorvoorstel in elkaar en post je die in de AAS sectie dan zullen je vragen goed beantwoord worden . Niet lullig bedoeld maar met zo'n kont verhaal zal je geen serieuze adviezen krijgen .'ik train al een 2tal jaren(niet fanatiek)'met andere woorden als je nog niet de moeite hebt genomen om fatsoenlijk te eten/trainen ben je in mijn opinie nog niet klaar voor een kuur.

• #1.812
Pak lekker Zercher Squats Testo.
Is mss ook eens leuk om te doen ja.

Lekker bezig ouwe! :-)

Mijn sides van Var zijn totaal anders dan jouw sides van Var. Bizar. Var is bizar :-)

Ja vaag he

denk 12 of lager

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Ik word echt helemaal gek van die k*t knieen. Mijn rechter voelt nu goed en heb de laatste trainingen steeds last van mijn linker.
Zelfs nu ik vrij licht explosief werk doe om te deloaden heb ik nu savonds nog steeds pijn.

Vanaf vandaag 2x per week 200mg NPP erin. En aromasin ff van 20mg terug naar 10mg.
De aromasin verhoog ik wss wel weer als mijn knie goed voelt om te kijken of ik weer op 20mg terug kan want heb nu lekker geen last van gyno of vocht

pak jij aromasin ED?

Wat pakt testoflesje nou niet ed? :p

Ff serieus, last van je knie is echt k*t.

Nog geen foto gemaakt?

Is mss ook eens leuk om te doen ja.

Ja vaag he

denk 12 of lager

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Ik word echt helemaal gek van die k*t knieen. Mijn rechter voelt nu goed en heb de laatste trainingen steeds last van mijn linker.
Zelfs nu ik vrij licht explosief werk doe om te deloaden heb ik nu savonds nog steeds pijn.

Vanaf vandaag 2x per week 200mg NPP erin. En aromasin ff van 20mg terug naar 10mg.
De aromasin verhoog ik wss wel weer als mijn knie goed voelt om te kijken of ik weer op 20mg terug kan want heb nu lekker geen last van gyno of vocht

waar heb je precies pijn. heb je ook echo laten maken? Ik loop al jaren met enorme pijn in mn knieen. Kniegewrichten zijn in perfecte staat, alleen de echo liet flinke verkalkingen zien..

• #1.817
Wat pakt testoflesje nou niet ed? :p

Ff serieus, last van je knie is echt k*t.

Nog geen foto gemaakt?

Zal binnenkort ff oppompen en wat fotos maken

waar heb je precies pijn. heb je ook echo laten maken? Ik loop al jaren met enorme pijn in mn knieen. Kniegewrichten zijn in perfecte staat, alleen de echo liet flinke verkalkingen zien..

Verschillende plekken. Momenteel net onder de patello waar de pees loopt.
Wat hebben ze aan de verkalking gedaan ?

• #1.818
Mijn eetlust is gek genoeg ineens erg goed vandaag. Had laat ontbeten maar alsnog honger gevoel voor de tweede maaltijd.

• #1.819
Eetlust is weer crap vandaag. Kan er geen pijl op trekken.

Deload week is gedaan:

Dag 1:
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3x60

Band pull aparts:
3x 20x monster mini band

--------------------------------------------------
Dag 2:
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×100

Band goodmorning:
2x 20x medium band

Dag 3:
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3x80

Dumbell sitting ext rotation:
10x12
10x12
10x12

Dag 4:
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120

speed pull:
6x 1x180

Nou, het gaat goed zie ik he:p

wat vind je van dit kuurvoorstel?

week 1 t/m 10 Test-E 500mg E5D

week 1 t/m 10 Mast-E 400mg E5D

week 1 t/m 10 aromasin 10mg ED

week 12 t/m 15 arofixen

geen kickstart geen HCG
ik wil de volgende kuur even geen orals en HCG wil ik pas in de toekomst bij een zware kuur gebruiken

wat is jou mening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven