Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij echt een onmisbare tool. Ik train echt makkelijker om mijn bicep pijntjes heen en het naar voren komen is een zwak punt van mijn squat dus ik train ook nog eens een zwak punt :)
Mijn PR op de ssb is trouwens erg snel gestegen. Ik kan me herinneren dat toen ik die van G-men gebruikte al een redelijke hoge ssb squat had, maar door lang niet te doen weer met iets van 160 ofzo begon toen ik die van jou binnen kreeg.

Dat is fijn om te horen man! :thumb:

Ik weet niet precies welke gmen heeft. Maar die van Watson bijv heeft een minder scherpe hoek tov de handvatten. Daardoor zit de Fortius halter hoger en drukt die je feller naar voren. En dat is nu net de bedoeling :D
 
Dat is fijn om te horen man! :thumb:

Ik weet niet precies welke gmen heeft. Maar die van Watson bijv heeft een minder scherpe hoek tov de handvatten. Daardoor zit de Fortius halter hoger en drukt die je feller naar voren. En dat is nu net de bedoeling :D

Hij heeft de Watson.
Dan is dat het dus waarom ik daar vrij hoog een PR op had, maar met die van jou ineens veel minder kon squaten.
Weet jij hoe die ssb van Westside Barbell is? Grotere of kleinere hoek in vergelijking met die van jouw en die van Watson.
 
Hij heeft de Watson.
Dan is dat het dus waarom ik daar vrij hoog een PR op had, maar met die van jou ineens veel minder kon squaten.
Weet jij hoe die ssb van Westside Barbell is? Grotere of kleinere hoek in vergelijking met die van jouw en die van Watson.

Over de Westside variant kan ik weinig zeggen behalve dat ik denk dat de Fortius SSB dat vrij dichtbij zou moeten zien qua hoek. Afgaand op foto's op internet :)
 
Over de Westside variant kan ik weinig zeggen behalve dat ik denk dat de Fortius SSB dat vrij dichtbij zou moeten zien qua hoek. Afgaand op foto's op internet :)

Ik zie het inderdaad. Die van Watson heeft ongeveer een hoek van 30-40 graden, terwijl de jouwe en die van WSB misschien net 10 graden is.
 
Mr Testoflesje vandaag irl gezien.
Veeeel groter nog dan op de fotos. Echt 126kg groot! :D
 
Update:

Zit te denken om toch eens synthol te proberen.
Mijn schouders zijn al aardig bijgetrokken, maar nog een beetje extra volume zou niet gek zijn.
Het merk gear wat ik altijd koop heeft het in het assortiment sinds kort dus de stap om het eens te proberen is weer wat kleiner dan dat ik het helemaal vanuit amerika moet gaan bestellen :P

Ik heb trouwens begin van de week weer eens een bloedtest gedaan om te kijken hoe het erbij staat.
Ik zit nu al 24 weken hoog in de dosering waarvan de laatste 8 weken anavar op 80mg per dag, dus ben benieuwd hoe de lever waardes zijn ook.

Ik ga maandag of dinsdag even langs om de uitslag op te halen en dan post ik hem hier.


Heb zojuist mijn deload week achter de rug. Maandag weer de normale harde trainingen!


--------------------------------------------------
DELOAD
--------------------------------------------------

Dag 1:
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×60

Band pull aparts:
2x 20x monster mini band

————————————————–
Dag 2:
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×100

————————————————–
Dag 3:
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×80

Dumbell sitting ext rotation:
14×12
12×12
10×12

————————————————–
Dag 4:
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120

speed pull:
6x 1×180
 
Hoe zien je schouder trainingen er meestal uit dan?
 
Hoe zien je schouder trainingen er meestal uit dan?

Momenteel vooral veel overhead presses omdat ik nu vooral functioneel train en het idee heb dat mijn benchpress daar van vooruit gaat eindelijk.
En in ieder geval eenmaal per week een side en rear raise variantje.

Tijdens massa periodes train ik sowieso tweemaal per week side en rear koppen, maar dan ook echt helemaal dood trainen met dropsetjes etc.
Daar zijn ze flink van vooruit gegaan.
 
Zit te overwegen om een tijdje norditropin te gaan nemen.
Niet dat ik ontevreden ben over de hyge's maar kan ze nu een stuk cheaper krijgen dus dan wordt het wat interessanter natuurlijk.

Iemand hier die weleens nordi op 5iu heeft genomen? Zo ja, met welke dosering hyge vond je het vergelijkbaar?
Nog andere dingen zoals minder vocht vasthouden? beter effect?

Trouwens, als een doosje met braille gedrukt is kan je toch wel stellen dat ze echt zijn?
Heb wel een paar keer zonder braille gezien, geen idee of ze dan nep zijn.

Kortom veel dingen die ik me afvraag :P
 
Zit te overwegen om een tijdje norditropin te gaan nemen.
Niet dat ik ontevreden ben over de hyge's maar kan ze nu een stuk cheaper krijgen dus dan wordt het wat interessanter natuurlijk.

Iemand hier die weleens nordi op 5iu heeft genomen? Zo ja, met welke dosering hyge vond je het vergelijkbaar?
Nog andere dingen zoals minder vocht vasthouden? beter effect?

Trouwens, als een doosje met braille gedrukt is kan je toch wel stellen dat ze echt zijn?
Heb wel een paar keer zonder braille gezien, geen idee of ze dan nep zijn.

Kortom veel dingen die ik me afvraag :P

Ik heb ze zonder braille uit Thailand. Denk dat ze echt zijn want heb pijn aan handen en polsen wat ik niet zo erg heb ervaren bij andere hgh.
Persoonlijk denk ik dat braille is voor Europese normen.
 
Ik heb ze zonder braille uit Thailand. Denk dat ze echt zijn want heb pijn aan handen en polsen wat ik niet zo erg heb ervaren bij andere hgh.
Persoonlijk denk ik dat braille is voor Europese normen.

Die ik kan krijgen zijn Deens geloof ik. Zou idd kunnen dat ze andere normen hebben wbt verpakking.
Dat je pijn in je handen hebt wil wel zeggen dat er HGH in zit, maar niet perse dat ze echt zijn.

Ik krijg er als het goed is een paar zo, dus zal wel wat foto's posten ;)
 
Zit te overwegen om een tijdje norditropin te gaan nemen.
Niet dat ik ontevreden ben over de hyge's maar kan ze nu een stuk cheaper krijgen dus dan wordt het wat interessanter natuurlijk.

Iemand hier die weleens nordi op 5iu heeft genomen? Zo ja, met welke dosering hyge vond je het vergelijkbaar?
Nog andere dingen zoals minder vocht vasthouden? beter effect?

Trouwens, als een doosje met braille gedrukt is kan je toch wel stellen dat ze echt zijn?
Heb wel een paar keer zonder braille gezien, geen idee of ze dan nep zijn.

Kortom veel dingen die ik me afvraag :P
Ik weet niet hoe het met andere landen zit maar in NL heeft elke med een eigen braille en RVG code erop. Ook de meds uit andere landen zoals spanje, duitsland etc
 
Ik weet niet hoe het met andere landen zit maar in NL heeft elke med een eigen braille en RVG code erop. Ook de meds uit andere landen zoals spanje, duitsland etc

Oke. Ja het geeft mij wel wat meer vertrouwen in het product gek genoeg.
Ik had trouwens Sopharma clen gebruikt en vond het wel oke, maar had laatste wat doosjes waar braille op zit gekocht en daar werd ik toch wel een heel stuk meer hyper van :P haha
 
weet je al wat voor synthol protocol je gaat hanteren?
ik zou tri's ook lekker meepakken ;)
 
Laatst bewerkt:
weet je al wat voor synthol protocol je gaat hanteren?
ik zou tri's ook lekker meepakken ;)

Ik moet me er nog een beetje in verdiepen en ik moet iemand hebben die weet wat ie doet en mijn achterste schouder koppen kan zetten.
Triceps erbij is ook geen gek idee nee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven