XXL Nutrition

Powerlifter Vs Bodybuilder

@ Brainy89: 1 ding snap ik niet goed: laatste training doe je je 20 rep squat met 60 kg, maar de training ervoor met 65 kg. Je zakt dus in gewicht ??? Is bij "Squat & Milk" toch de bedoeling als je de ene training je 20 reps haalt, dat je dan de volgende training je squat met 2,5 tot 5 kg verhoogt ???

Ja ik kan er ook niet meer aan uit... Ik dacht dat je die 65 gewoon deed om te zien of je het nog wel kon! Maar je eerste workout was met 50kg en nu ben je weer met 60kg bezig???.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik kan er ook niet meer aan uit... Ik dacht dat je die 65 gewoon deed om te zien of je het nog wel kon! Maar je eerste workout was met 50kg en nu ben je weer met 60kg bezig???.

jop, ik ga nu vanaf 60 verder .
ging te makkelijk af! kan wel vanaf 50 verder gaan maar schiet geen drol op. dan is er weer een week weggegooid!

Monster mentaliteit, had gewoon 70 gedaan dat is het hele idee ervan...

toenet weeste werken in de supermarkt. wat denk je gooide ze BIEFSTUK weg..
ik zei no way hozé . Gelijk ingesealed en ingevroren. Gheghe en sommige mensen kopen en kopen maar :evil:

ik zei no way hozé . Gelijk ingesealed en ingevroren. Gheghe en sommige mensen kopen en kopen maar :evil:

Whehehe :roflol: Achja, er vanuit gaand dat het vlees nog goed is doe je gouden zaken :evil:

idd waarom terug naar 60? Je spreekt van 'ik wil geen week weggooien' maar dat heb je imo wel gedaan door je squat niet te verhogen, next time minstens 67,5, liefst 70 :whip:

Whehehe :roflol: Achja, er vanuit gaand dat het vlees nog goed is doe je gouden zaken :evil:

idd waarom terug naar 60? Je spreekt van 'ik wil geen week weggooien' maar dat heb je imo wel gedaan door je squat niet te verhogen, next time minstens 67,5, liefst 70 :whip:

was eerst begonnen op de 50 ergens. toen 65 geprobeerd nu weer 60. verhogen op een rustig tempo. als we maar die massa pakken!

Owja, jij was de bodybuilder :D

Maar ik verwacht niets minder dan een zichtbaar resultaat qua massagains :fire:

Owja, jij was de bodybuilder :D

Maar ik verwacht niets minder dan een zichtbaar resultaat qua massagains :fire:

voor de meet wil ik tegen de 80 aanzitten! boeit me geen ****!
en dan heb nog rustig 3 jaar de tijd om jonko's uhmmm *hoest* streeffysiek te verbeteren!

Gaat goed man! Op naar de 20x55;)

:eek: Zomaar biefstuk weggooien??? :mad:

20 reps squat is niet niks, maar die squat moet naar omhoog bro :wl::whip:

hoe zit het met het melk drinken cherry?
nu al aan de 3 L, en de dag begint pas.
zal dinsdag is een maaltijd posten (foto) ,
aardappeltjes, met spinazie, biefstuk en melk :d

hoe zit het met het melk drinken cherry?
nu al aan de 3 L, en de dag begint pas.
zal dinsdag is een maaltijd posten (foto) ,
aardappeltjes, met spinazie, biefstuk en melk :d

Ik ga voor de 2 tot 3 liter per dag, is volgens mij al meer dan genoeg. Drink ook veel water is ook belangrijk.

Ik drink ook wel graag melk, maar 3 liter of meer per dag :rolleyes: .

Ik denk dat je er meer kwaad dan goed mee doet.

Je gaat harder groeien door veel variatie in je voeding te hebben, dan
altijd uit hetzelfde je "brandstof" te halen, niet alle eiwitten zijn hetzelfde weet je, dus het is fout van te denken dat je van 4 liter melk per dag 2x meer gains maakt dan bij 2 liter melk :p.

@Brainy: ik zou bij squat n milk vooral concentreren op de squat, en niet zozeer op melk..

Haha gaat weer nergens over dit. Brainy je wilde zien of je die 20x65 nog kon toch? Nou dat kon je, dan verhoog je vandaar toch verder met 2,5kg? Monstermenthaliteit gast! :thumbs:

By the way, let een beetje op met die melk, daar ga je echt een opgeblazen ballon van worden :D

en idd, focus wat meer op die squat!!!

was eerst begonnen op de 50 ergens. toen 65 geprobeerd nu weer 60. verhogen op een rustig tempo. als we maar die massa pakken!

en jij verwacht dat je meer massa pakt door onder je kunnen te gaan zitten?

Haha gaat weer nergens over dit. Brainy je wilde zien of je die 20x65 nog kon toch? Nou dat kon je, dan verhoog je vandaar toch verder met 2,5kg? Monstermenthaliteit gast! :thumbs:

second that

Ik drink ook wel graag melk, maar 3 liter of meer per dag :rolleyes: .

Ik denk dat je er meer kwaad dan goed mee doet.

Je gaat harder groeien door veel variatie in je voeding te hebben, dan
altijd uit hetzelfde je "brandstof" te halen, niet alle eiwitten zijn hetzelfde weet je, dus het is fout van te denken dat je van 4 liter melk per dag 2x meer gains maakt dan bij 2 liter melk :p.

@Brainy: ik zou bij squat n milk vooral concentreren op de squat, en niet zozeer op melk..

Doe het niet voor de squats , doe het voor de gains van het progamma. squats zijn mooi meegenomen . Maar wil zien waar melk je heen kan brengen. en om die argumenten van jou de grond in te stampen :evil: (no bad btw)

Biefstuk is de sleutel tot succes!

:whip: hard trainen + biefstuk + melk = de sleutel tot sucses

Terug
Naar boven