- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik kan er ook niet meer aan uit... Ik dacht dat je die 65 gewoon deed om te zien of je het nog wel kon! Maar je eerste workout was met 50kg en nu ben je weer met 60kg bezig.
toenet weeste werken in de supermarkt. wat denk je gooide ze BIEFSTUK weg..
ik zei no way hozé . Gelijk ingesealed en ingevroren. Gheghe en sommige mensen kopen en kopen maar![]()
Achja, er vanuit gaand dat het vlees nog goed is doe je gouden zaken 

WheheheAchja, er vanuit gaand dat het vlees nog goed is doe je gouden zaken
idd waarom terug naar 60? Je spreekt van 'ik wil geen week weggooien' maar dat heb je imo wel gedaan door je squat niet te verhogen, next time minstens 67,5, liefst 70![]()
Owja, jij was de bodybuilder![]()
Maar ik verwacht niets minder dan een zichtbaar resultaat qua massagains![]()
toenet weeste werken in de supermarkt. wat denk je gooide ze BIEFSTUK weg..
ik zei no way hozé . Gelijk ingesealed en ingevroren. Gheghe en sommige mensen kopen en kopen maar![]()
Zomaar biefstuk weggooien

hoe zit het met het melk drinken cherry?
nu al aan de 3 L, en de dag begint pas.
zal dinsdag is een maaltijd posten (foto) ,
aardappeltjes, met spinazie, biefstuk en melk :d
.
.+1Haha gaat weer nergens over dit. Brainy je wilde zien of je die 20x65 nog kon toch? Nou dat kon je, dan verhoog je vandaar toch verder met 2,5kg? Monstermenthaliteit gast!![]()
was eerst begonnen op de 50 ergens. toen 65 geprobeerd nu weer 60. verhogen op een rustig tempo. als we maar die massa pakken!
Haha gaat weer nergens over dit. Brainy je wilde zien of je die 20x65 nog kon toch? Nou dat kon je, dan verhoog je vandaar toch verder met 2,5kg? Monstermenthaliteit gast!![]()
Ik drink ook wel graag melk, maar 3 liter of meer per dag.
Ik denk dat je er meer kwaad dan goed mee doet.
Je gaat harder groeien door veel variatie in je voeding te hebben, dan
altijd uit hetzelfde je "brandstof" te halen, niet alle eiwitten zijn hetzelfde weet je, dus het is fout van te denken dat je van 4 liter melk per dag 2x meer gains maakt dan bij 2 liter melk.
@Brainy: ik zou bij squat n milk vooral concentreren op de squat, en niet zozeer op melk..
(no bad btw)