AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

Welkom in de wondere wereld van 10-15x per dag naar de wc :emo: :emo:
 
Ik heb het ook een periode gehad. Ze dachten toen dat het mogelijk spierafbraak zou zijn... was in mijn herstelperiode dat ik weer begon met lopen etc...
Maar lijkt mij dat je genoeg eet en genoeg eiwitten neemt ook. Meer drinken kan helpen.

Zeker, zou in m'n bulk en met deze hoeveelheid eiwitten echt onmogelijk zijn. In jouw situatie is het een ander verhaal en hele andere factoren die meespelen daarin.

Welkom in de wondere wereld van 10-15x per dag naar de wc :emo: :emo:

Ga nu gemiddeld 8x op niet-training en 10x op training. Leuk, dat wordt ook 10-15x

:zuip:
 
Ik vind 130gr eiwit niet te veel. Er van uitgaande dat je ergens tussen de 60 en 70kg weegt? Al helemaal niet als je alle eiwitten in plaats van alleen uit dierlijk mee telt.
 
Ik vind 130gr eiwit niet te veel. Er van uitgaande dat je ergens tussen de 60 en 70kg weegt? Al helemaal niet als je alle eiwitten in plaats van alleen uit dierlijk mee telt.

Klopt, nu rond 66-67kg en dat is inclusief de pasta of brood shit. Dus eerder aan de lage kant dan te hoog vind ik.
 
Klopt, nu rond 66-67kg en dat is inclusief de pasta of brood shit. Dus eerder aan de lage kant dan te hoog vind ik.
Valt veel te zeggen over eiwitten. De bayesian kant zegt uit onderzoek gebleken dat 1.8gr meer dan zat moet zijn. Maar zit liever safe. Als je rond de 1.8-2.2gr in total zit, zit je vast wel goed. Beste zou zijn alleen dierlijk tellen, but aint nobody got zin in dat.
 
Dat kan inderdaad aan vit b6 liggen. Hoe hoog is je huidige dosering?
 
Valt veel te zeggen over eiwitten. De bayesian kant zegt uit onderzoek gebleken dat 1.8gr meer dan zat moet zijn. Maar zit liever safe. Als je rond de 1.8-2.2gr in total zit, zit je vast wel goed. Beste zou zijn alleen dierlijk tellen, but aint nobody got zin in dat.

Precies, cba om op wel/niet dierlijk te gaan letten. Wil zelf wel gewoon alles bijhouden maar dat soort dingen, nah. Net zoals vezels meerekenen...

Dat kan inderdaad aan vit b6 liggen. Hoe hoog is je huidige dosering?

Ik heb een link voor je gevonden

Vitamins and Urine Odor

In de magnesium die ik neem is 2mg B6 toegevoegd. Link lijkt betrouwbaar en gebruikte bronnen zien er legit uit.

Ding is dat ik anderhalve week terug 240 caps ingeslagen heb bij een actie, omdat dat magnesium echt zo chill werkt voor me :roflol:

Meer drinken ga ik wel even volhouden en kijken of het dan al minder wordt of weggaat. Anders is het denk ik die B6...

Edit: heeft iemand aanbevelingen voor avondeten in Antwerpen? Zag zelf dit en leek me wel lekker.
 
Rijst met kip hebben ze overal :D
 
Thanks :)



Oh dat zou wel erg nice zijn, ga ik even in de gaten houden. Volg foxgym op instagram dus zou het dan voorbij moeten zien komen.
je krijgt dit weekend een mailtje met alle info over de wedstrijd en trainingsdag. Deze zal volgende week zaterdag zijn.
Succes met je voorbereidingen!
 
Ik vrees dat ik al te laat ben, maar toch:o. Een vriendinnetje van mij werkt hier : Burgers & Booze
Ik moet er zelf nog eens een keer eten, maar volgens mij maken ze daar wel lekkere dingen!:)
M'n lievelings is Falafeltof, maar dat is meer iets voor het middageten wat mij betreft.
 
Ik vrees dat ik al te laat ben, maar toch:o. Een vriendinnetje van mij werkt hier : Burgers & Booze
Ik moet er zelf nog eens een keer eten, maar volgens mij maken ze daar wel lekkere dingen!:)
M'n lievelings is Falafeltof, maar dat is meer iets voor het middageten wat mij betreft.

Ah daar zijn we wel langsgelopen vanmiddag! Toevallig hebben we wel burger gegeten bij [Link niet meer beschikbaar]. Ik had als burger "sweet chorizo porc" en het was zó lekker. Zie foto.

Misschien dat morgenmiddag een bezoekje aan de Falafeltof wel gaat gebeuren, klinkt alleen al leuk :)

---

Gewicht vanochtend 66.3 trouwens :p

20170217_185023_HDR.jpg
 
Misschien dat morgenmiddag een bezoekje aan de Falafeltof wel gaat gebeuren, klinkt alleen al leuk :)

Het is een leuk klein plekje. Ze hebben verschillende menu's (met / zonder pita etc). Je krijgt een stuk of 5 flinke falafels en dan mag je zelf helemaal losgaan met de toppings. Als ze de bloemkool bij de toppings/salade bar hebben, neem dieee. Die is echt vet lekker:)
 
kardemompeul falafeltof was op vakantie, leek me erg lekker :(

---

18/2/2017 - week 2, dag 3 (#32)
BP paused

1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x6 37.5 kg
1x3 42.5 kg
1x6 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x5 42.5 kg
1x7 42.5 kg t&g

Dips 1x3 & pullup 2x1

Hyperextensions
3x8 bw+5 kg

Dead hang
10 sec linker hand
10 sec rechter hand
10 sec beide handen

Ab rollouts
1x8

Trainingstijd: 40 min denk ik

Basic fit in Antwerpen. Wat een vredelijk bende en chaos. We hadden sowieso maar kort, maar het was echt alsof daar een bom ontploft was. Toch nog chill volume kunnen draaien op de bench en m'n gripwerk kunnen doen.

Verder was Antwerpen en Rampage echt geweldig! Het was echt next level wat ze aan licht en visuals hadden gedaan. Kleine impressie hieronder; stukje van Noisia. En een paar foto's.


20170218_231139_HDR.jpg


20170218_231157_HDR.jpg
 
Dat ziet uit als een leuk feestje :)
 
Helemaal uitgedroogd nu na zoń feestje? :D
 
Lichtshow zag er echt ziek uit!
 
kardemompeul falafeltof was op vakantie, leek me erg lekker :(
Omg noo wat ontzettend balen! Wel een goed excuus om nog eens terug te gaan:)

Basic fit in Antwerpen. Wat een vredelijk bende en chaos.

Ja, true. Truee. Vorig academisch jaar heb ik daar wel regelmatig getraind (die bij het sportpaleis was well chill tho). Ik heb m'n abo opgezegd en ben stiekem toch wel blij dat ik nu ergens anders ga:o.
 
Dat ziet uit als een leuk feestje :)

Was het ook zeker :D

Helemaal uitgedroogd nu na zoń feestje? :D

Haha nope... Ben een beetje klaar met alcohol, met name bier op feestjes. Kak dan finaal in rond een uur of 2/3 en dat is echt zonde. Bij vodka ofzo heb ik dat niet, maar ik ga daar geen tientallen euro's aan uit geven.

Dan liever 1x in de paar maanden lekker thuis met vrienden drinken :)

Lichtshow zag er echt ziek uit!

Was echt insane, heb nog nooit zo'n gave lichtshow gezien! Veel van die led-screens bewogen tijdens de show. Ben daarom ook 80% vd tijd op de tribune gebleven om alles goed te kunnen zien.

Omg noo wat ontzettend balen! Wel een goed excuus om nog eens terug te gaan:)

Ja, true. Truee. Vorig academisch jaar heb ik daar wel regelmatig getraind (die bij het sportpaleis was well chill tho). Ik heb m'n abo opgezegd en ben stiekem toch wel blij dat ik nu ergens anders ga:o.

Ga zeker nog eens terug, volgend jaar waarschijnlijk gewoon rampage en dan ga ik zeker even langs!

Was die voor het CS. Kan goed begrijpen dat je het daar niet meer trok. Volgens mij ruimen ze niet eens op voor de volgende dag :roflol:
 
Back
Naar boven