XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Bezoekers in dit topic

21/10/2017 - week 3, dag 3 (#37)
BP paused
1x5 30 kg
1x4 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg

Squat
1x5 55 kg
1x4 65 kg (ipv 1x5 per ongeluk)
1x5 75 kg
1x5 75 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
Ging lekker. Samen dus langer rust.

Dumbell fly
3x10 6 kg (ipv 5x10)
Voel toch m'n front delt links en/of subscapulaire knoop links tijdens de flys. Terwijl ik zo goed erop focus om schouder in positie te houden.
Misschien eens kijken of cable flys wat zijn.

BP paused
1x6 30 kg
1x6 37.5 kg
1x6 37.5 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
1x6 40 kg
Easy

RDL
3x8 62.5 kg

Pendlay row
4x5 45 kg (ipv 5x5 beetje opschieten)
Verschillende grip widths geprobeerd. Hoe wijder hoe lastiger om te accelereren. Ga tussen deadlift en bench wijdte inzitten.
Snelheid was vandaag sowieso wat minder helaas.

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen met 2 kg
3x3 bosubal uitlopen en pushup 3x per keer
3x10 bosbul rear delt flys met 2.5 kg
5x5 sec bosubal knuffelen

Trainingstijd: 110 min

9/10 > 16/10 - Bulk week 3
Gewicht: 69.1 kg > 69.5 (+0.4)
Taille: 70.0 cm > 70.25 (+0.25)
Heup: 88.5 cm > 88.0 (-0.5)
Kcals: 2800

Even vandaag gemeten omdat ik morgenochtend vroeg vertrek naar de efteling.

---

Werk sinds nog maar net in de horeca, als bijbaantje, gemiddeld 9 uur per week.
Ben van plan voor elk uur dat ik eet die dag +100 kcal te eten. Stel ik werk 9 uurtjes dus +900 die dag.
Even aankijken of dat de juiste benadering is maar denk het wel.

Je pakt de Bench press 2x in één Workout Proud Pizza ?
Wel een sterke Bench by the way hoor !
 
Welke volgorde ga je nu aan huden betreft sheiko? Hierna weer 37 of ga je door naar 30 en dan pieken?

Zit nog erg te twijfelen. Mede doordat de wedstrijdkalender zo overhoop is gegooid en ik misschien foxgym dan nog tussendoor pak om te pieken omdat NK junioren zo ver weg is.
Heb wel het gevoel dat ik nu alweer sneller kan maxen tov na de beginnerswedstrijd.
Nog even over nadenken dus :p

Horeca werk = Vreten! Bij wat voor een restaurant werk je precies en bevalt het een beetje? :)

Haha dat gevoel heb ik dus ook ja.
Werk bij een sportcafé. Zowel bar- als keukenwerk, dus lekker divers. En van wat ik tot nu toe meegekregen heb zijn de bezoekers gezellige lui!
Bevalt dus zeker goed tot dusver.

flikker die fly er dan uit als hij zeer doet.

Geef de cable fly nog een kans en anders is het weg ermee...

Als je in de horeca werkt, mag je inderdaad je kcal wel wat opschroeven. Hopelijk heb je fijn keukenpersoneel dan krijg je daar wss lekker eten :P

Doe zelf ook keuken dus kan maken en eten wat ik wil :D
Eten en drinken tijdens werktijd is gratis. Dat gaan veel broodjes geitenkaas / gezond worden gok ik zo.

Ik heb jaren in de horeca gewerkt, dacht dat het ook een prima cutmiddel was. Maar ik liep gewoon elke keer langs de frituur en pikte er wat patat uit :roflol:

Gek he dat er dan geen grammetje vanaf vliegt ;p
Heb vanaf m'n 15 t/m 17e ook in een cafetaria gewerkt en at dan vaak 2x per dag avondeten; om half 5 thuis en om 8 uur op werk.
Niet heel gek dat ik op m'n 17e een coach ben gaan zoeken voor wat begeleiding in voeding...

Je pakt de Bench press 2x in één Workout Proud Pizza ?
Wel een sterke Bench by the way hoor !

Ja is Sheiko, it's all about the volume. Gewichten zijn niet retehoog maar het volume zorgt er zeker voor dat alles zwaar genoeg aanvoelt.
Dankjewel!

Groepskorting voor DBB leden :)

Helaas, helaas. Geen fraudeurzaken.
 
Klinkt goed zeg! Gezellige mensen en goed eten :D
 
Oh dat is nice! Werk zelf ook in de keuken. Is altijd afwisselend en vaak prettig gestoorde collega's :p niet toevallig die Irish pub bij het Spui?
 
Wie doet je voeding dan?
 
Klinkt goed zeg! Gezellige mensen en goed eten :D

Precies, wat wil je nog meer tijdens werk :D

Oh dat is nice! Werk zelf ook in de keuken. Is altijd afwisselend en vaak prettig gestoorde collega's :p niet toevallig die Irish pub bij het Spui?

Ah lachen en daar ben ik het mee eens! Echt alleen keuken dan?
Nope, that's not it. Ga het niet hier zo neerpennen, kan wel verklappen dat het inderdaad in Amsterdam is!

Wie doet je voeding dan?

Nee was toen ik 17 was, toen heb ik besloten een coach te gebruiken voor voedingsbegeleiding.
Ik had geen know how van iets en had even een stok achter de deur nodig destijds.
Via hem ben ik zo het sporten ingerold.
 
Gek he dat er dan geen grammetje vanaf vliegt ;p
Heb vanaf m'n 15 t/m 17e ook in een cafetaria gewerkt en at dan vaak 2x per dag avondeten; om half 5 thuis en om 8 uur op werk.
Niet heel gek dat ik op m'n 17e een coach ben gaan zoeken voor wat begeleiding in voeding...

Oo lieve help dat doet mij denken aan m'n tijd bij de Hema in het restaurant..

Na 8 uur werden er van de overblijfselen de nodige tompouce-dekseltjes, kaasbroodjes en gehaktballetjes (mét Wijko saté) genuttigd.

We waren verplicht alles weg te gooien, I mean COME OOON dat is toch zonde.
 
Ah lachen en daar ben ik het mee eens! Echt alleen keuken dan?
Nope, that's not it. Ga het niet hier zo neerpennen, kan wel verklappen dat het inderdaad in Amsterdam is!

Begrijpelijk!
Ja ik werk alleen in de keuken. Ik vind contact met gasten meestal niet leuk, aangezien er veel zeikerds tussen zitten :p In de keuken kun je juist overal grappen over maken... Met name over gasten ^^
 
Oo lieve help dat doet mij denken aan m'n tijd bij de Hema in het restaurant..

Na 8 uur werden er van de overblijfselen de nodige tompouce-dekseltjes, kaasbroodjes en gehaktballetjes (mét Wijko saté) genuttigd.

We waren verplicht alles weg te gooien, I mean COME OOON dat is toch zonde.

Je zou bijna alles zelf opeten, nietwaar :p

Vind de tompoucen van de hema trouwens niet lekker. De binnenkant komt veel overeen met slagroom, wat ik niet lust. Tompoucen met van dat gele bakkersroom kunnen er daarentegen elk moment van de dag wel in!

Begrijpelijk!
Ja ik werk alleen in de keuken. Ik vind contact met gasten meestal niet leuk, aangezien er veel zeikerds tussen zitten :p In de keuken kun je juist overal grappen over maken... Met name over gasten ^^

Zeikerds merkte ik al snel ja, pfoe. Zoals afgelopen zaterdag was het zó druk dat ik 40 min later naar huis ben gegaan. Stond met één collega. Had nog maar in totaal 12 uurtjes bier getapt oid. Kijkt een man me aan alsof ik gek ben dat ik hem een biertje met iets teveel schuim geef en zegt "zo weinig" op zo'n vieze toon. Man, doe moelijk :o

Beetje dollen over mensen, en vooral kijken naar mensen, vind ik ook altijd wel leuk!
 
Heb wel jarenlang in een jeugdsoos achter de bar gestaan.. opzich wel lachen om broodnuchter iedereen dronken te zien worden:p

Aapjes kijken is altijd leuk:)
 
Heb wel jarenlang in een jeugdsoos achter de bar gestaan.. opzich wel lachen om broodnuchter iedereen dronken te zien worden:p

Aapjes kijken is altijd leuk:)

Dat lijkt me ook wel mooi ja. Tot nu toe nog weinig van gezien :p

Zekers hehe.

---

Vanavond ayce sumo gegeten, whoeps :rolleyes:
4 rondes samen met m'n vriend + ik nog alleen 5 gerechten
 
Eet je nou meer als je vriend? :D
 
Ja vaak net iets meer ;p
Ben ~10 cm langer en train natuurlijk relatief veel, zal vast al veel verschil maken denk ik

Hij is manlet?
Of ben jij 1.90?
 
Je zou bijna alles zelf opeten, nietwaar :p

Jae:o. Alles tot aan de smarties voor op de pannekoeken toe.

Vind de tompoucen van de hema trouwens niet lekker. De binnenkant komt veel overeen met slagroom, wat ik niet lust. Tompoucen met van dat gele bakkersroom kunnen er daarentegen elk moment van de dag wel in!

Agreed. Precies daarom werden ook enkel de bovenkantjes verslonden:D
 
Back
Naar boven