MuscleMeat

Pretending to be a hybrid athlete

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Ik trek het bulken niet meer. Voelt een beetje als vechten tegen m'n 'genetics'. Afgelopen week even niet elke dag mezelf vol gegeten en prompt een kilo kwijt. Dan maar skinny forever.

bulking.jpg

Wat eet je zo op een dag?

Ik trek het bulken niet meer. Voelt een beetje als vechten tegen m'n 'genetics'. Afgelopen week even niet elke dag mezelf vol gegeten en prompt een kilo kwijt. Dan maar skinny forever.

bulking.jpg
Joh dan eet je nog even een weekje of 2 wat minder en ga je daarna weer rustig opbouwen.
Ik ben wel benieuwd hoeveel kcal je op dit moment per dag eet. En hoe zit je dan qua macro’s?
Als er voedingsmiddelen in je dieet zitten die je niet meer kan verdragen dan wissel je ze toch even voor wat anders.
En hoeveel cardio/hardlopen doe je nu?

bulking.jpg
Ik zou gwn vies dirty bulken. @ryan r eet ook altijd best veel in een bulk misschien kan hij je helpen

Ik zou gwn vies dirty bulken. @ryan r eet ook altijd best veel in een bulk misschien kan hij je helpen
Ik heb dit topic niet gevolgd, maar vaak doen mensen een mini-cut om hun honger weer een kickstart te geven.

Zelf is mijn eetlust nu ook weg. Ik blijf nog even hoog in cal en dan ga ik vervolgens hetzelfde doen.

Ik heb dit topic niet gevolgd, maar vaak doen mensen een mini-cut om hun honger weer een kickstart te geven.

Zelf is mijn eetlust nu ook weg. Ik blijf nog even hoog in cal en dan ga ik vervolgens hetzelfde doen.
Maar vgm ben jij ongeveer hetzelfde qua @imnewhere qua metabolisme

Terug
Naar boven