- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ben gestopt met barbell rows op advies van dit forum en doe nu deze als alternatief. Bevalt me erg goed.
En je doel hiermee is rhomboids trainen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben gestopt met barbell rows op advies van dit forum en doe nu deze als alternatief. Bevalt me erg goed.
Nee, die spiergroep had ik niet specifiek in gedachte Ik zocht gewoon een alternatieve horizontale pull beweging.
Nee, dank je. En trouwens, volgens mij moet je ook mèt anabolen nog steeds in een surplus zitten om aan te komen...
Eet je nog steeds (veel) clean?Nee, dank je. En trouwens, volgens mij moet je ook mèt anabolen nog steeds in een surplus zitten om aan te komen...
Joh dan eet je nog even een weekje of 2 wat minder en ga je daarna weer rustig opbouwen.
Ik zou gwn vies dirty bulken. @ryan r eet ook altijd best veel in een bulk misschien kan hij je helpen
Hahaha, ik ook. Iedere dag pizza als avond snack. Nomnomnom.
Maar denk niet dat jij zo’n hard gainer bent. Als ik dat zou doen ben ik zo dik helaas ik zou dat ook wel willen🙁Hahaha, ik ook. Iedere dag pizza als avond snack. Nomnomnom.
Ik heb dit topic niet gevolgd, maar vaak doen mensen een mini-cut om hun honger weer een kickstart te geven.Ik zou gwn vies dirty bulken. @ryan r eet ook altijd best veel in een bulk misschien kan hij je helpen
Maar vgm ben jij ongeveer hetzelfde qua @imnewhere qua metabolismeIk heb dit topic niet gevolgd, maar vaak doen mensen een mini-cut om hun honger weer een kickstart te geven.
Zelf is mijn eetlust nu ook weg. Ik blijf nog even hoog in cal en dan ga ik vervolgens hetzelfde doen.
Haha geef mij vrij spel en ik vreet er +30kg op in een jaarMaar denk niet dat jij zo’n hard gainer bent. Als ik dat zou doen ben ik zo dik helaas ik zou dat ook wel willen🙁

Lekker veel shakes en vet voer eten, soms is het wel jammer dat de normaale mens niet zo'n snelle metabolisme heeft.Ik zou gwn vies dirty bulken. @ryan r eet ook altijd best veel in een bulk misschien kan hij je helpen
Gwn 4 frikandellenbroodjes als ontbijt😂Lekker veel shakes en vet voer eten, soms is het wel jammer dat de normaale mens niet zo'n snelle metabolisme heeft.
+ 2 redbull en een joint.

Iemand die moeite heeft om 3500kcal weg te eten of whatever het voorheen was is geen hardgainer en heeft geen drol te maken met z'n metabolisme.Maar vgm ben jij ongeveer hetzelfde qua @imnewhere qua metabolisme